تعداد بازدید: 4148

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 آبان 1394-16:41

استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار جدید ساری:

رییس جمهوری بیشترین اعتبار را به مازندران داد که به دلیل حساسیت اعلام نشد/حضور مردم بی نظیر بود

ربیع فلاح گفت: بالاترین اعتبار را برای استان تخصیص دادند، البته بخشی از این اعتبارات اعلام شده است و بخشی نیز به دلیل وجود حساسیت ها اعلام نشد، در حالی که به اندازه چهار، پنج و یا شش استان برای مازندران اعتبار گذاشتند/تحت هیچ شرایطی نظرات شخصی ای که وابستگی فکری و جناحی داشته باشد، را نخواهم پذیرفت/یکسری از راه رسیده و چیزهایی دارند می گویند که سیاست استان در ارتباط با سیاست های کلی دولت موفق نبوده است/ مجید حسین زادگان گفت: صرف نظر از اینکه پس از انتصاب بنده آقای شجاعی بیانیه ای دادند و سخنان خود را مطرح کردند، بر محور توسعه با هم وحدت نظر خواهیم داشت/ اینکه اعتبار و بودجه ثابتی که می آید، آن را به نام خود رقم بزنیم جالب نیست.(گزارش+عکس+حاشیه ها از مراسم معارفه فرماندار جدید ساری)


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: مراسم تودیع و معارفه فرماندر مرکزاستان مازندران پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری ساری برگزار شد.

در این مراسم جواد واحدی-فرماندار سابق و مدیرعامل کنونی سازمان همیاری های استان مازندران- با بیان اینکه امروز خوشحالم که این مسئولیت را به عزیز دیگری واگذار می کنم افزود: شاکرم که در دولت تدبیر و امید توانستم خدماتی در شان مردم مرکز استان داشته باشم.

وی ابراز داشت: می توانیم بگوییم در گذشته در خصوص ساری انتقاداتی وارد بود اما امروز ساری حرفی برای گفتن در کشور دارد.

واحدی با بیان اینکه روزی که ساری را تحویل گرفتم اختلافاتی بین عزیزان وجود داشت اما با محوریت آیت الله طبرسی فضا را آماده و تحول ایجاد کردیم، گفت: امروز قطار توسعه مرکز استان در مسیر درست و با رشد خوبی در حال حرکت است.

وی گفت: تنها دغدغه استاندار مازندران بحث توسعه مرکز استان است و شهادت می دهم که هر زمان به ملاقات ایشان رفتم در این زمینه از بنده سوال می کردند.

این فرماندار بازمانده از دولت قبل با تاکید بر اینکه دکتر فلاح اعتقاد داشتند که اگر مرکز استان را قوی تر و مقتدرتر کنیم استان را قوی کرده ایم، افزود: با فضایی که استاندار ایجاد کرد فضای مدیریت و خدمت رسانی بود و توانستیم مشکلات اساسی شهر را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکرم که این دولت صادقانه ترین رفتارها را مردم داشته است، گفت: مهم ترین موضوع، بحث تامین معیشت مردم است که دولت با مهار تورم، آشفتگی دیروز را تبدیل به آرامش امروز کرده است.

واحدی به کارهای بزرگ عمرانی و مدیریت شهری اشاره کرد و اظهار داشت: این کارهای بزرگ جز در سایه تعامل، همدلی و هم افزایی میسر نبود.

وی با بیان اینکه 11 سال در دولت های مختلف فرماندار بودم، گفت: بنده خودم تقاضا کردم که می خواهم از این فضا خارج و در فضای دیگری مشغول شوم! خودم به استاندار گفتم که من آمادگی دارم که هر زمان شما شخصی را در شان مرکز استان پیدا کردید، جای خود را به او دهم! بنابراین هیچ فشاری برای تغییر من نبوده است!

واحدی به مصاحبه اخیر یکی از نمایندگان ساری و میاندورود هم کنایه ای زد و گفت: بعضی دوستان مباحثی را در بحث انتخابات مطرح کردند، در صورتی که امانتداری، نبود جانبداری و مر قانون اصولی است که هر فرمانداری چه بنده و چه حسین زادگان باید آن را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: در زمان تصدی فرمانداری توسط حسین زادگان انتخاباتی برگزار شد که فردی از گروه مقابلش رای آورد.

فرماندار سابق ساری با بیان اینکه کشتی همان کشتی است و فقط ناخدا و کاپیتان آن عوض شده است، افزود: بنده به صراحت عرض می کنم که وجه المصالحه کسی نیستم و مطمئن باشید که قطعا در ساری پرشورترین و سالم ترین انتخابات را خواهیم داشت.

وی گفت: بنده همان زمان که به عنوان فرماندار انتخاب شدم تاکنون به عنوان مشاوری امین از آقای حسین زادگان مشورت می گرفتم و امروز خوشحالم که قطار توسعه مرکز استان در دستان کسی قرار خواهد گرفت که سرعت آن را مطمئنه تر خواهد کرد.

واحدی همچنین ابراز داشت: از حسن اعتماد استاندار مازندران تشکر می کنم و جایی هم که برای ما در نظر گرفتند همان جایی است که باز هم دغدغه توسعه استان مطرح است که بلیط هایش تهیه شده و ما فقط باید سوار شویم و آن را به توسعه برسانیم!

*حضور مردم بی نظیر بود

ربیع فلاح جلودار –استاندار مازندران- نیز در این مراسم با اشاره به کمبود فضای سالن اجتماعات و سرپا ایستادن جمع زیادی از افراد اظهار داشت: امیدواریم فضایی ایجاد شود که مرکز استان هم در جایگاهی قرار گیرد که فضای کافی برای توسعه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به شعار سال و ایجاد همدلی و همزبانی در استان اظهار داشت: بنده به عنوان استاندار باید سیاست های دولت و منویات رهبری را اجرا کنم و همه تلاش های ما در این راستا بوده است و در این راه از همه ظرفیت های موجود نیز بهره گرفتم.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه صرف یک گروه، حزب و جریان خاص نباید احساس کند که در دولت تدبیر و امید محور است، افزود: محور مردم هستند و همه باید قدردان مردم باشند.

وی به نقش نماینده ولی فقیه در مرکز استان در همدلی و همزبانی مردم اشاره کرد و گفت: باید از ایشان تشکر کرد که در راستای ایجاد وحدت در استان تلاش کردند.

فلاح جلودار با بیان اینکه مردم ساری در سال 92 افتخار آفریدند و رئیس جمهوری هم در سفر به مازندران این موضوع را مطرح کرد، گفت: بالاترین اعتبار را برای استان تخصیص دادند، البته بخشی از این اعتبارات اعلام شده است و بخشی نیز به دلیل وجود حساسیت ها اعلام نشد، در حالی که به اندازه چهار، پنج و یا شش استان برای مازندران اعتبار گذاشتند!

استاندار مازندران با تکرار آمارها و ضرایب مربوط به اعتبارات سالانه اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در کشور هم مربوط به دولت تدبیر و امید نیست بلکه در سال های قبل وجود داشته است.

وی گفت: تعامل با دنیا و جریان های داخلی هم یکی از سیاست های دولت است که در واقع می توان گفت سیاست های داخلی دولت ادامه دهنده سیاست خارجی است.

فلاح با بیان اینکه حضور مردم در استقبال از سفر دولت و رئیس جمهوری به مازندران بی نظیر بوده است، افزود: همواره مخالف و دشمن وجود دارد و نباید شهد شیرین سفر را به کام ملت تلخ کرد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در سفر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ایشان بدون هیچ چیزی می گویند که مدیریت استان در راستای سیاست های دولت بوده است اما یکسری از راه رسیده و چیزهایی دارند می گویند که سیاست استان در ارتباط با سیاست های کلی دولت موفق نبوده است.

نماینده دولت تدبیر و امید در مازندران ادامه داد: در کدام مورد اینچنین بوده؟ مثال بیاورید؟ در کدام مورد همخوانی و هماهنگی با سیاست اعتدال دولت وجود ندارد؟

وی گفت: بنده تحت هیچ شرایطی نظرات شخصی ای که وابستگی فکری و جناحی داشته باشد، را نخواهم پذیرفت.

فلاح جلودار ابراز داشت: مازندران یکی از موفق ترین استان ها در اجرای سیاست های دولت چه در مورد اجرا و چه در خصوص مسایل سیاسی است، این را من نمی گویم، معاون سیاسی وزارت کشور، قائم مقام وزیر و حتی خود آقای وزیرگفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می بریم، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا این امکان خوبی که برای استان ایجاد شده است از دست نرود.

فلاح به ظرفیت ویژه نخبگان و فرهیختگان استان اشاره کرد و گفت: قبل از سفر ریاست جمهور سه تا چهار جلسه ملی در تهران برگزار شد و از اندیشه نخبگان مازندرانی مقیم تهران استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه پروژه های سفر را با پروژه های سایر استان ها در کشور مقایسه کنید، گفت: ما در این زمینه به تکلیف خود عمل کردیم.

وی با بیان اینکه تعامل، همگرایی و ارتباطات با مجموعه استان تقویت شده است، افزود: بنابراین همواره باید تلاش کرد تا از این ظرفیت ها استفاده شود.

فلاح جلودار ابراز داشت: فرماندار مسئول اجرای سیاست های دولت در استان است و مرکز استان هم جایگاه بسیار مهمی است، چرا که همه نگاه ها به مرکز استان است، ما هم تلاش می کنیم که مرکز استان را تقویت و کاستی ها را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه سایر فرمانداران و مسئولانی که به استان وارد می شوند به فرماندار مرکز استان است، افزود: ضمن اینکه در دولت سیاست کلی داریم، به هیچ وجه سیاست فکری و جزیی نباید نسبت به مردم داشت.

فلاح جلودار در موضوع انتخابات نیز ابراز داشت: ما باید امانتدار صادقی برای مردم باشیم و تکلیف ما این است که انتخابات در یک مسیر سالم،شفاف و بدون هیچ گونه شائبه برگزار شود که بتوان اعتماد مردم را جلب کرد.

وی ادامه داد: ما به دنبال این نیستیم که چه کسی از صندوق بیرون بیاید بلکه به دنبال این هستیم که هر کس مردم به او رای دادند همان از صندوق بیرون بیاید.

استاندار مازندران با بیان اینکه در دو سال نزدیکترین و صمیمی ترین ارتباط را با آقای واحدی داشتیم، افزود: مانند بعضی ها فکر نمی کردیم که مثلا چون این مسئول در دولت قبل کار کرده، پس باید برخورد دیگری با او کرد.

وی گفت: تاکنون 20 فرماندار را عوض کردیم و دو مورد دیگر نیز در دستور کار است که حتما هم آن را انجام می دهیم، اما برای رسیدن به گزینه ای که جامعیت کامل داشته باشد صبر می کنیم.

فلاح جلودار در بخش دیگری از سخنان خود به سابقه آشنایی خود با حسین زادگان اشاره کرد و گفت: من مسئول ستاد اصولگرایان دکتر روحانی در استان بودم و وی نیز مسئول ستاد اصلاح طلبان و وقتی بحث حضور یکپارچه مردم در انتخابات شد آقای حسین زادگان تشکیلات خود را بسیج کرد.

وی با بیان اینکه معاون وزیر به بنده گفتند که تاکنون با بیش از 200 فرماندار مصاحبه کرده که ایشان یکی از قوی ترین مدیران در سطح کشور بوده است، افزود: این جابجایی ها چیز عادی است که ما پس از اینجا آقای واحدی را در جای دیگری معارفه می کنیم.

استاندار مازندران گفت: فکر می کنم کاری که باید را انجام دادم و امیدوارم فرماندار جدید تکمیل کننده کار ما در مدیریت ساری باشند.

*با اختیارات کامل در ساری حاضر شدم

احمد حسین زادگان-فرماندار جدید ساری- در این مراسم با بیان اینکه آقای استاندار به نوعی ضعف ما را درست متوجه شدند، افزود: هر جا که بحث خدمت به مردم ساری باشد ما حاضریم و این نقطه ضعف اساسی ماست.

وی با اشاره به کمبود فضای کافی برای حتی ایستادن بسیاری از میهمان ها اظهار داشت: در چنین وضعیتی به سراغ تحلیل و ارائه برنامه رفتن درست نیست و در جلسه ای که به زودی برگزار خواهد شد برنامه خود را بیان می کنم.

حسین زادگان با بیان اینکه گفتمان و سیاست دولت نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است، گفت: شرایط امروز مرا به یاد شرایط همان دوران مسئولیت می اندازد.

وی با بیان اینکه هیچ تغییری نسبت به فضای شهر ما ایجاد نشده است، اظهار داشت: یکی از عوامل عدم توسعه در مازندران و ساری به عنوان مرکز استان واگرایی و اختلافات در حوزه های مختلف است که اگر حل شود مشکلات استان نیز حل خواهد شد.

فرماندار ساری با اشاره به طبیعی بودن اختلافات در حوزه مسایل سیاسی ابراز داشت: هر شخصی حق دارد در حوزه سیاسی مورد علاقه خود فعالیت کند، اما اختلاف بین جناح ها و جریان های سیاسی عامل توسعه نیافتگی است که باید راهکار درستی در این زمینه اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در همه دولت ها رخ می دهد و ما هم از آقای واحدی تشکر می کنیم، افزود: واقعا از زمانی که وارد فرمانداری شد هر زمان که نیاز به مشورت ما بود تماس گرفت، چرا که ما در ساری کار کردیم و می دانیم که چه مشکلاتی وجود دارد.

حسین زادگان ابراز داشت: شعار عقب ماندگی ساری اتفاقا باید باشد و شعار خوبی است و یک امتیاز محسوب می شود تا اتفاقات خیلی زیادی باید برای ساری رخ دهد.

وی گفت: به هر حال همه ما می دانیم که بحث های اختلافی بین شهرهای مازندران مانند ساری و بابل وجود دارد و به همین دلیل از قبل به دنبال ایجاد و فراهم کردن تمهیدات لازم در این زمینه بودیم.

این مسئول ادامه داد: اینکه اعتبار و بودجه ثابتی که می آید، آن را به نام خود رقم بزنیم جالب نیست.

وی با بیان اینکه مطلبی را دکتر فلاح نگفتند و بنده از طرف وی وکالت بلاعزل دارم و می گویم، افزود: بنده با اختیارات کامل در ساری حاضر شدم.

فرماندار مرکز استان با اشاره به مشخص بودن شرح وظایف فرماندار اظهار داشت: فرماندار نماینده عالی دولت و به فرمایش رهبری نماینده عالی نظام در شهرستان است، بنابراین هر فعالیتی که موجب رضایت مردم شود به نفع دولت و نظام تمام خواهد شد.

وی گفت: هدف ما تامین مصالح دولت و نظام است و کار در دولت اعتدال نیز کمی متفاوت و دارای الزامات خاص است.

حسین زادگان با بیان اینکه ممکن است بعضی ها فکر کنند که بعضی از اقدامات استاندار با شعار اعتدالگرایی قرابتی ندارد و همین موضوع عامل اختلاف است، افزود: کار در دولت اعتدال حتما ساز و کار خاص خود را دارد و بنده هم باید در این راستا حرکت کنم که ممکن است در این بین بعضی از عزل و نصب های بنده نیز مورد پذیرش جریانی خاص نباشد.

وی از تشکیل شورای راهبردی توسعه در ساری با بهره گیری از اندیشه دانشگاهیان و فرهیختگان خبر داد و گفت: ساری را فقط در ساری نبینیم بنابراین بخشی از عامل توسعه نیافتگی ساری به نبود مطالبه گری و استفاده از ظرفیت نخبگان شهر است.

فرماندار ساری ادامه داد: اگر نگاه ما این نباشد که فقط یک فرد می تواند ناجی و قهرمان ملی شهر باشد، می توانیم در راستای توسعه شهر گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با نمایندگان شهر تا زمانی که نماینده هستند، تعامل داریم افزود: صرف نظر از اینکه پس از انتصاب بنده آقای شجاعی بیانیه ای دادند و سخنان خود را مطرح کردند، بر محور توسعه با هم وحدت نظر خواهیم داشت.

حسین زادگان با بیان اینکه ساز و کار انتخاباتی ما اجازه تقلب نمی دهد، گفت: ساز و کار انتخابات در کشور در دست مردم است بنابراین ما تنها وظیفه داریم فضا و بستری را فراهم کنیم که آن کسی را که مردم انتخاب کرده اند، انتخاب شوند، چه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی.

وی ادامه داد: کار ما اخذ آرای مردم است نه جهت دادن به آرای مردم.

حسین زادگان با بیان اینکه به کمک استاندار مازندران اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد، افزود: برنامه های اصلی در جلسه ای که در هفته آینده برگزار خواهیم کرد بیان می شود و ریز برنامه ها را اعلام می کنم تا بعد از این حرف های شفاهی نزنیم و بر مبنای اسناد و برنامه راهبردی سخن بگوییم.

وی همچنین با اشاره به حضور رسانه ها و قدردانی از فعالیت آنها اظهار داشت: ما را نقد کنید البته نقد سازنده و بنده از نقد استقبال می کنم.

* حاشیه ها

-پس از این مراسم در دفتر کار سازمان همیاری ها و شهرداری های مازندران مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل این سازمان برگزار شد.

-در این مراسم استاندارمازندران رجب ملایی رییسی را به عنوان مشاور استاندار و قائم مقام معاونت عمرانی و جواد واحدی را به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری ها منصوب کرد.

-ورودی فرمانداری توسط نیروهای امنیتی و حراست بسته و تنها کسانی که دعوت نامه داشتند وارد شدند.

-سالن اجتماعات فرمانداری ساری بسیار محدود بود، به همین دلیل بسیاری از میهمانان از جمله یکی از سالمندان و نیز یکی از اعضای شورای شهر ساری و جمعی دیگر پشت در ایستاده بودند و از ورود آنها ممانعت شد.

-شهردار ساری هم با حضور در ورودی سالن اجتماعات و مشاهده این وضعیت گفت: اگر جا نیست که ما هم نمی رویم. درست نیست عضو شورا و پدر سالمند ما پشت در باشند.

-ازدحام داخل سالن بسیار وحشتناک بود، به گونه ای که بسیاری از مسئولان و خبرنگاران ایستاده بودند در حالی که سالن اجتماعات تامین اجتماعی در کنار ساختمان فرمانداری فضای  مناسبی داشت.

-فرماندار ساری در پایان سخنان خود از احمدی فولادی به عنوان دبیر خود و بعضی از افراد تشکر کرد که محمدی کیادهی با بردن نام خود به او یادآوری کرد که او نامش را ذکر کند و حسین زادگان گفت: محمدی کیادهی خیلی مهم نیست!(خنده حضار) او چون همیشه بوده و ما با شنیدن نام محمد(صلوات جمع) یاد می افتیم خیلی مهم نیست.

-بخشدار مرکزی ساری نیز در این جلسه چند دقیقه ای صحبت کرد .

-دیده بوسی گرم مهدی عبوری و محمد دامادی از حاشیه های خاص جلسه بود.

-نکته جالب توجه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری های مازندران اعتراف استاندار به بی تقصیر بودن رجب ملایی رئیسی- فرماندار سابق بابل- بود که گفت: ایشان یکی از فرمانداران موفق ما در استان بودند که به دلیل اتفاق ناخواسته ای که رخ داد که البته او هم در این ماجرا بی تقصیر بود، از این سمت برکنار شد.

-سازمان همیاری ها درچند سال اخیر مکانی شده برای جا دادن فرمانداران و شهرداران بیکار شده که به نوعی حیاط خلوت استانداری محسوب می شود. حجازی، صالح زاده، ملایی رییسی و واحدی از جمله فرمانداران و شهردارانی هستند که بعد از عزل، فورا" از این سازمان سردرآورده، مدتی بعد هم جابه جا شدند!


  • يك مياندروديپاسخ به این دیدگاه 1 0
    يکشنبه 24 آبان 1394-11:18

    آقاي استاندار محترم سياستمدار با اين انتخاب هم ساروي ها را به جان هم انداختي تا بتواني يك بابلي را در حد قائم مقامي معاونت عمراني پيشرفت دهي يه وقت فكر نكن ما متوجه نشديم در هر صورت آقاي حسين زادگاه سادگي كرد و خودشان را ارزان فروخت مگه ميشه رييس ستاد اصولگرايان بشه استاندار بعدش ريس ستاد اصلاح طلبان بشه سرپرست فرمونداري ساري

    • شنبه 23 آبان 1394-23:51

      غایبان این معارفه کیا بودن

      • خر که نیستیمپاسخ به این دیدگاه 3 0
        شنبه 23 آبان 1394-23:26

        استاندار بعد از گندهایی که در عزل ساروی ها زد حالا رفت از جیب ساروی ها خرج کرد و کاری را که باید در سطح بالاتری انجام بده در سطح بسیار پائین برای خر کردن ما انجام داد. نخیر آقای استاندار اون آمار کشکی و بی ریشه ای که از اعتبارات رئیس جمهوری هم که میدهید ...حقیقت ندارد. با این فرض به آقای روحانی تهمت می زنی که با مردم مخفی کاری می کنه و بودجه ای را برای ما اعلام می کنه که بیشترش را مخفیانه می دهد. اگه همین کار را در استانهای دیگه هم بکنه اونوقت چه معنی خواهد داشت؟ ما رئیس جمهوری که با مردم رو راست باشد رو دوست داریم و حرف شما رو به هیچ وجه در مورد رئیس جمهوری نمی پسندیم. مجید حسین زادگان نمی تواند برای خدمت به مردم ساری اومده باشد. فرمانداری ساری توی شرایط انتخابات معنای دیگری دارد و شامه آقای شجاعی خوب بو کشیده است. ...

        • شنبه 23 آبان 1394-12:41

          اگر حسين زادگان فردي زرنگي باشه يه وحدت رويه مابين گروهها وافراد بانفوذ ايجادميكنه ودرشهر ساري هم حتما با مهدي عبوري هست چون ميدونه در حال حاضرمردم ساري با عبوريندوفرماندارهم يه فرد سياسي هست وهيچ وقت نميخوادخودرا ازمردم ساري دوركنه با يه تير دونشون ميزنه هم به شايعات مهندسي انتخابات پايان ميده وهم به محبوبيت خويش اضافه ميكنه از اين به بعد بايد درانتصابات وشركت درمحافل خصوصي وعمومي دقت زيادي داشته باشه چراكه در برهه حساسي قرارداره واميدواريم با اتحادمابين عبوري وحسين زادگان شاهد ساري آرام وآباد باشيم انشاا....

          • اصلاح طلب بابلپاسخ به این دیدگاه 7 10
            جمعه 22 آبان 1394-22:57

            'نکته جالب توجه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری های مازندران اعتراف استاندار به بی تقصیر بودن رجب ملایی رئیسی- فرماندار سابق بابل- بود که گفت: ایشان یکی از فرمانداران موفق ما در استان بودند که به دلیل اتفاق ناخواسته ای که رخ داد که البته او هم در این ماجرا بی تقصیر بود، از این سمت برکنار شد.'
            هیچ فرمانداری به اندازه ملایی به دولت اعتقاد ندارد. ملایی در زمان احمدی نژاد بسیار مغضوب بود.

            • یک بابلی اصولگراپاسخ به این دیدگاه 6 1
              شنبه 23 آبان 1394-12:49

              ملایی جزو حزب باد هست. هر طرف باد بیاد همون طرفیه. این آقا در دوران احمدی نژاد مشاور فرماندار اصولگرا نبود مگه؟ کجا طرد شده بود؟
              مگه در دوران انتخابات قبل مجلس در ستاد هر دو نماینده حضور پیدا نمیکرد؟ اصلا براش فرقی میکرد طرف اصولگراست یا اصلاح طلب؟ از این قضیه هم در فرماندار شدن استفاده کرد.
              بعد هم داماد حاج آقا روحانی را به عنوان یکی از معاونینش انتخاب کرد تا همه افراد با نفوذ اطراف را حامی خود ببیند.
              اما مردم همه چیز را خوب می فهمند. به این افراد نه میگن اصولگرا نه میگن اصلاح طلب، میگن حزب بااااااااد.

              • شنبه 23 آبان 1394-8:17

                ملایی جای بالاتری رفت
                شد قائم مقام معاون عمرانی یعنی جناب مهندس نبیان که از مدیران احمدی نژاد بودند ...
                روز وصل دوستداران یاد باد ...

              • جمعه 22 آبان 1394-18:4

                سلام ای کاش حکم فرمانداری حاج مجید اعلام میشد . نه سرپرستی .. حاج مجید ده سال پیش فرماندار ساری بود .. حالا شده سرپرست فرمانداری .. و اما بعد ای کاش حاج مجید این سرپرستی را قبول نمیکرد .چرا .. در زمانی که همه اصلاح طلبان استان به استاندار نقد منصفانه داشتند .. حاج مجید با قبول این حکم از استاندار بابلی دفاع کرد .. ای کاش حاج مجید از مهدی عبوری کمی شجاعت را یاد بگیرد . . نه در معارفه از استاندار بابلی حمایت کند .. خیلی ها میگویند حاج مجید آمده تا خودش را به اصولگرایان نزدیک کند تا در آینده صلاحیتش برای مجلس تایید گردد.. اگر حاج مجید صبر میکرد شاید بعد از انتخابات مجلس میتوانست معاون سیاسی عبوری شود ..ولی حالا تا آخر دولت باید فرماندار ساری بماند .. حاج مجید ساری فعلا به تو احتیاج نداشت .. چه کاری میخواهی انجام دهی که واحدی انجام نتوانست بدهد .. وظیفه فرماندار انتخابات هست و امنیت .. حاج مجید ای کاش بجای یونسی معاون میشدی تا افتخاری برای ساروی ها باشد.. از انتصاب حاج مجید فقط استاندار بابلی استفاده کرد و بس ..... با عرض پوزش. شاید تحلیلگر خوبی نباشم . فقط دلم به حال همشهریهایم که اینقدر ساده هستند همه سیاسیونشون سوخت .. واقعا بابلی ها زرنگ هستند و حق دارند که استان دست آنها باشد ...

                • جمعه 22 آبان 1394-11:23

                  بهترین خدمت استاندار به مازندران این است که مدیریت استان را به یک فرد کاربلد وتشنه خدمت ومحبوب بسپارد وخود به استراحت بپردازند !!!


                  ©2013 APG.ir