تعداد بازدید: 3513

توصیه به دیگران 0

جمعه 22 آبان 1394-22:29

محمد دامادی:

برخی با اهدای بلوک و سیمان به دنبال رای گرفتن هستند

نماینده ساری و میاندورود در مجلس گفت: جایی از من پرسیدند شما مگر در مجلس صحبت هم می کنید؟/ چنانچه رسانه از کسی خوشش نیاید، او را بایکوت خبری می کند/ چرا کسی فریاد هایم را برای واردات بی رویه برنج پخش نکرد/ طرحی در مجلس ارائه دادم که اگر رای بیاورد، پرداخت آب بهای کشاورزی حذف خواهد شد/ برخی با اهدای بلوک و سیمان به برخی مجتمع ها و مکان ها به دنبال رای گرفتن از مردم هستند/ از جنگ شهرها مردم ضرر می کنند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش از رضا شریعتی-عکس از اکبر قاسم پور: عصر روز پنج شنبه 21 آبان ماه 94 محمد دامادی با مردم روستای حمید آباد ساری دیدار کرد.

 در این مراسم که با حضور پر شور مردم همراه بود، امام جمعه فرح آباد با بیان اینکه ما می دانیم کار نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است، گفت: عملکرد شما در حوزه سد لاستیکی جاده تجن و سیل اخیر توقع مان را از شما بیش تر کرده است.

وی با بیان اینکه رودپی حیاط خلوت کاندیداهای انتخاباتی شده است، اظهار کرد: اینکه کارخانه ای نظیر آرین سینا در منطقه راه اندازی شود اما 70 تا 80 درصد نیروهای آن غیر بومی باشند و مردم از آلاینده ها بهره مند شوند زیبنده نیست.

شفیعی با اشاره به برخی لشکر کشی ها نسبت به هم اظهار کرد: دامادی فردی رو راست است و ما از او حمایت می کنیم.

* از جنگ شهرها مردم ضرر می کنند

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه از مشکلات و نارسایی های منطقه آگاه هستم، اظهار کرد: متاسفانه سیاست غلطی در کشور شکل گرفته است که چنانچه رسانه از کسی خوشش نیاید، او را بایکوت خبری می کند.



وی با بیان اینکه قبل از مدیریت جدید در صدا و سیما بایکوت شده بودم، اظهار کرد: با 94 هزار رای در طول سه سال واندی تنها 40 دقیقه فرصت حضور در رسانه را داشتم.

دامادی با بیان اینکه جایی از من پرسیدند شما مگر در مجلس صحبت هم می کنید، تصریح کرد: مگر می شود نماینده در مجلس حضور داشته باشد وصحبت نکند؟

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه چند سال است که در مجلس فریاد برنج وارداتی را سر می دهیم، اظهار کرد: چرا کسی فریاد هایم را برای واردات بی رویه برنج پخش نکرد و چرا نگفتند جلوی واردات بی رویه برنج را گرفتیم؟!

دامادی با بیان اینکه  در گذشته متصدی تولید برنج جهاد کشاورزی و متصدی تنظیم وعرضه برنج صنعت، معدن وتجارت بوده است، تصریح کرد: وزارت صنعت اعلام می کرد تولید کم تر است و نیاز به وارادت سه برابری برنج داریم!

وی اظهار کرد: متاسفانه کسی که مافیاست به راحتی می تواند برنج مردم را خریداری کند و در هر عرصه ای ورود کند.

نماینده مردم ساری ومیاندرود با بیان اینکه  برای مقابله با این مشکل مسئول تنظیم و تولید برنج جهاد کشاورزی قرار داده شد، تصریح کرد: طرحی در مجلس ارائه دادم که اگر رای بیاورد، پرداخت آب بهای کشاورزی حذف خواهد شد.



دامادی با اشاره به طرح آمایش سرزمینی گفت: بر اساس این طرح باید در نظر گرفت که چه صنعتی برای چه منطقه ای مناسب است.

وی با بیان اینکه  برخی با اهدای بلوک و سیمان به برخی مجتمع ها و مکان ها به دنبال رای گرفتن از مردم هستند، اظهار کرد: کار نماینده مجلس قانون گذاری ونظارت بر اجرای قانون است نه اهدای بلوک وسیمان برای رای!

نماینده مردم ساری ومیاندرود با اشاره به حذف دور برگردان جاده فرح آباد(دریا) اظهار کرد: در حوزه درمان اوژانس بیمارستان قلب و فاطمه زهرا راه اندازی شد و در بیمارستان امام، مرکز ساری شناسی در 5 طبقه راه اندازی می شود.

وی به ممانعت از فروش بیمارستان ماهفروجک هم اشاره کرد و گفت: بیمارستان سوختگی با حضور وزیر کلنگ زنی شد.

دامادی با بیان اینکه 500 میلیون دلار برای آب روستایی هزینه شد، تصریح کرد: در صورت  تصویب طرح دیگری، دولت ظرف سه سال می تواند 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کند و ظرف این مدت 80 درصد مشکل آب شرب روستاییان حل خواهد شد.

نماینده مردم ساری ومیاندورود در پاسخ به پرسشی در مورد احداث نیروگاه زباله سوز اظهار کرد: زمانی که در شورای شهر بودم هم با این طرح مخالف بودم. برخی مسئولان با من تماس گرفتند که چرا مخالف اجرای این طرح هستی؟ مگر در کشورهای اروپایی کارخانجات در شهر قرار ندارند که گفتم ما امکانات و زیر ساخت های لازم جهت جمع آوری شیرابه های زباله ها را نداریم.

دامادی متضرر اصلی دلال بازی ها را مردم خواند وتصریح کرد: مورد دیگری که مردم را متضرر خواهد کرد جنگ شهرهاست و باید از این گونه رفتارها فاصله گرفت.



نماینده مردم ساری و میاندورود با تاکید بر آنکه در گذشته نفت با بشکه ای 140 دلار به فروش می رسید، تصریح کرد: در شرایط امروز که نفت زیر بشکه ای 50 دلار است باید با قلدربازی امکانات گرفت.

دامادی با بیان اینکه  رییس جمهوری گذشته قصد انتقال آب دریای مازندران را به سمنان داشت، اظهار کرد: برای این موضوع با همکارم در مجلس دعوا افتادم. دامادی دعوایی نیست، اما اگر آب دریای مازندران با آب شیرین کن و... به سمنان برود برای مازندران جز شوره زار چه چیزی باقی می ماند؟! چه آسیب وپیامدهایی برای زمین های کشاورزی حاصل می شود؟

* برای ساری ردیف اعتباری مجزا تخصیص داده شد

بعد از این دیدار محمد دامادی به روستاهای کرد خیل و پنبه چوله واقع در جاده فرح آباد رفت.

در این بازدید روستاییان مهم ترین مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و نماینده منطقه با بیان اینکه مهم ترین مشکل مازندران اشتغال است، تصریح کرد: در مازندران قریب به 400 هزار جوان ودر کشور 7 میلیون جوان بیکار داریم.

دامادی با بیان اینکه 200 میلیارد تومان بابت جاده فیروزکوه و 900 میلیارد تومان بابت جاده هراز در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت، اظهار کرد: گاز رسانی منطقه هم در حال تقویت است و باید در نظر داشت برای توسعه نیاز است تا آب، برق، گاز وسوخت لازم را تامین کرد.



نماینده مردم ساری و میاندورد با بیان اینکه برای سیل مازندران ردیف بودجه تعریف شده است، تصریح کرد:  استان اصفهان به دلیل آن به رشد رسید که مملو ازردیف اعتبارات و بودجه است و از بودجه کشور به درستی استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه برای ساری ردیف اعتباری مجزا تخصیص داده شد، اظهار کرد:
برای دو پل فرح آباد و پنبه چوله 900 میلیون اعتبار ابلاغ شده است.

نماینده مردم ساری ومیاندورود با بیان اینکه در شرایطی به مسئولیت رسیدم که درگیری سیاسی و تحریم ها به اوج خود رسیده بود، اظهار کرد:  در حال حاضر امیدواریم دولت به فضایی برسد که بتوانیم از فضای خدمت برای توسعه استان وشهرستان بهره ببریم.


  • شنبه 23 آبان 1394-15:50

    ما فقط از کاندیدای خودمون ...میخایم که حتما کاندیدای مجلس بشن و ما جوانان دریا با تمام قدرت ا ز ...حمایت میکنیم ...

    • شنبه 23 آبان 1394-15:5

      نماینده یعنی دامادی. آفرین. مردم ساری بهش رای بدید دوباره. عالیه کارش

      • شنبه 23 آبان 1394-12:52

        شما نمایندگان بلایی بر سر مردم ساری آوردید که همین مردم امروزه محتاج سیمان وبلوک شده اند .اگر طرحی یا پروژه ای برای شهر ساری داشتید همین سیمان وبلوک برای ساختن آن استفاده میشد . آقای دامادی چند ماه مانده به انتخابات مجلس به هوش آمده و فعال شده اند !!!! مردم ساری از شما نخواهند گذشت

        • شنبه 23 آبان 1394-21:18

          آفرین،مردم دیگه مثل گذشته در بی خبری زندگی نمیکنند و آگاه به تمام مسائل هستند. چهار سال وقت تلف کردند و این چهار خودنمایی میکنند...


        ©2013 APG.ir