تعداد بازدید: 3599

توصیه به دیگران 0

شنبه 30 آبان 1394-7:49

نماینده اسبق مجلس:

فضای رقابت تعاملی باشد/ با کمک دولت می توان از مشکلات عبور کرد

  ولی رعیت گفت: برای ایجاد فضای دوستانه، صمیمانه و کمک به کشور وارد عرصه شدم/ حمایت از بخش هایی نظیر کشاورزی و باغداری برای خودکفایی امری ضروری است، اما باید در نظر گرفت که اشتغال زایی در این بخش نمی تواند به اندازه صنعت همه گیر باشد.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، رضا شریعتی: ولی رعیت -نماینده مردم در مجالس ششم وهفتم- از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جویبار بازدید کرد.

 این بازدید از صنایع یک بار مصرف آغاز شد که وحید کیامیری-مدیرعامل شرکت تولیدی ظروف یکبار مصرف کیایی- گفت: این کارخانه از نیروی توانمند وکار آزموده برای تولید محصولات استفاده کرده و ایجاد اشتغال را برای جوانان سر لوحه کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این مجتمع تولیدی به طور مستقیم 23 کارگر مشغول به فعالیت هستند.

کیامیری با بیان اینکه این شرکت تولیدی با دو میلیارد تومان هزینه راه اندازی شد، اظهار کرد: طراحی این مجموعه توسط برادرش انجام گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: ظروف یکبار مصرف کیایی از نوع گیاهی است و مهم ترین مشکل حال حاضر صنعت هم نبود حمایت های لازم است.

بعد از این بازدید دیدارهای دیگری با تولید کنندگان رنگ، مصالح و وسایل ساختمانی و... در مجتمع تولیدی مصالح ساختمانی صورت گرفت.

رضوی -یکی از تولیدگران- با بیان اینکه دوران حضور وحمایت رعیت از صنعتگران دورانی ماندگار بود، تصریح کرد: به واسطه حمایت های رعیت در مجلس های ششم وهفتم بالاترین میزان اشتغال زایی صورت گرفت.

* برای ایجاد فضای دوستانه، صمیمانه و کمک به کشور وارد عرصه شدم

در ادامه نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه اشتغال امری اجتناب ناپذیر است،  گفت: حمایت از بخش هایی نظیر کشاورزی و باغداری برای خودکفایی امری ضروری است، اما باید در نظر گرفت که اشتغال زایی در این بخش نمی تواند به اندازه صنعت همه گیر باشد.

رعیت با بیان اینکه گردشگری از دیگر بخش های مهمی است که باید بدان توجه کرد، اظهار کرد: هزینه ای که هر گردشگر در یک کشور صرف می کند چیزی بالغ بر یک صد دلار است، اما متاسفانه  هنوز در کشور به این بخش توجه جدی نشده است.

وی با انتقاد از سیاست های تک بعدی فروش نفت در کشور تصریح کرد: باید بازار فروش محصولات مورد رصد قرار بگیرد و لازم است به تولید کنندگان تسهیلات متناسب داد تا بتوانند در امر ایجاد اشتغال برای جوانان مثمرثمر باشند.

رعیت با بیان اینکه در بخش گردشگری هم باید به برنامه ریزی دقیق رسید، اظهار کرد: در کشورهای اروپایی فرانسه توانست بالاترین میزان گردشگر را به خود اختصاص دهد و ترکیه نیز با برنامه ریزی دقیق توانست جزو کشورهای گردشگر پذیر باشد.

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فضای رقابت و تجارت فضایی تعاملی باشد، تصریح کرد: برای ایجاد فضای دوستانه، صمیمانه و کمک به کشور وارد عرصه شدم.

*صنعت نیازمند حمایت است

در ادامه سرمایه گذاری در خصوص فضای کسب و کار در شرایط پس از تحریم پرسید که نماینده دوره ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک به دولت و استفاده درست و بهینه از شرایط می توان از برخی مشکلات گذر کرد و باعث رونق و رشد در حوزه اشتغال وسرمایه گذاری شد.

بعد از این جلسه، بازدید دیگری از مجتمع رنگ صورت گرفت. ربیعی مالک این مجتمع در این بازدید از بدهی شرکت های خارجی به خود به دلیل بلوکه شدن بخشی از دارایی ها در تاجیکستان خبر داد وتصریح کرد: امروز صنعت برای رسیدن به رشد نیازمند حمایت است تا در عرصه اشتغال زایی وکمک به کشور موثر باشد.

 


  • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 1
    سه شنبه 3 آذر 1394-10:48

    آقای حاج ولی رعیت ! یک سئوال دارم. شما چقدر به شایسته سالاری اعتقاد دارید؟ حتما جوابش مثبت هست! آیا در حوزه قائم شهر و سوادکوه یک آدم تحصیلکرده متخصص پیدا نشد که یک فرد بیسواد با لیسانس حدیث از دانشگاه مجازی رو کردی عضو هیات رئیسه امداد خودرو کشور !! با کدوم تجربه با کدوم اندوخته مدیریتی ؟؟؟ رعیت مرد آدمهای خاص است آدمهایی که برایش انتخابات را مهندسی کنند ... به دوستان خیلی خاص خودش فقط میرسد و توجه میکند و لاغیر برایش مردم عادی مفهومی ندارد

    • يکشنبه 1 آذر 1394-6:39

      جناب رعیت: گردشگری؟؟؟؟؟؟یا ویلا سازیه تهرانیها وعمدتا آذربایجانیها در مازندران وتیکه تیکه شدن اراضی کشاورزی ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!111خودکفایی کشاورزی اندیشه ای شکست خورده در جهانست با این همه غارت آبهای زیر زمینی در این 20سال چیزی از منابه آبهای زیرزمینی نمونده که شما بخواهید به خودکفایی کشاورزی برسی شعار دیگه ای انتخاب کن بیست سال این شعار تون بود چی شد نتیجه؟افتضاحی که الان بر یر منابع طبیعی وابی اومده نتیجه ی تفکرات این چنینی بودهنوز درس نگرفتید؟؟؟؟هنوزم با اندیشه ی کهنه ی خودکفایی اومدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/مازندران دیگه پتانسیل خودکفایی رو نداره ...

      • يکشنبه 1 آذر 1394-11:45

        هرجا یه مطلب از رعیت هست این فاطمه که معلوم نیست طرفدار کدوم نامزد انتخابات قائمشهره میاد تخریب میکنه رعیت رو. خانم یا اقای محترم برو به همون نامزد خودت برسو خط تخریب نزار. ما به حاجی رعیت ایمان داریم. سالم . کاریه. از بقیه یه سروگردن بالاتره. مدیرسایت لطفا کامنتهای تخریبی و بی ارزش و غیر علمی این اقا یا خانم رو نشان ندهید. وقت ما گرفته میشود. مثلا همین گردشگری یا خودکفایی چه ربطی به رعیت داره؟ این سیاست کشوریه. ایشون هم این سیاست رو قبول دارند. انگار دهرچی بدبختی تو شهر و استانه کار رعیته. اون 5 هزار نفر رو برد سرکار تا اخر عمر خدمت نکنه بسشه. بقیه که تعطیلن

        • يکشنبه 1 آذر 1394-15:10

          من باشخص کار ندارم با اندیشه ی این چنینی که هنوز هم با این همه فلاکتی که برسر کشاورزی مملکت اومد کار دارم ایرا ن دیگر به خودکفایی فکر کند چونکه خشک شده بهره برداری بیش از اندازه از اب دیگر توانی برای رشد کشاورزی نگذاشته است .توهم مختاری انتخاب کنی من فقط روشنگری می کنم .

      • شنبه 30 آبان 1394-15:58

        اینان چون در بین مردم جای پا ندارند مجبورند به سرمایداران روی آورند و شرکت هارا سرکشی کنند اینترفند خوبی است

        • دوشنبه 2 آذر 1394-15:43

          این کارخانه داران هیچکدومشون سرمایه دار نیستند همشون دارن با بدبختی پول حقوق کارگرانی مثل برادر و پسر عمو و دختر عمه امثال شما رو جور میکنن

          • يکشنبه 1 آذر 1394-6:27

            مگه صنعت گران و سرمایه گذاران جزو مردم نیستند؟ مگه اینها همین مردم عادی مثل خودت یا برادرت را مشغول به کار نکرده اند؟ این ها مشکل ندارند؟ اینها گرفتاری ندارند؟ رفع مشکل اینها یعنی رفع مشکل هزاران خانواده که نزدشان کار میکنند. این چه ادبیات بیخودی است که تو داری آقای عزیز. سرمایه گذار را باید ارج بنهیم تا شغل ایجاد کند. عرضه می خواهد این کارها عزیز من. سم پاشی نکن


          ©2013 APG.ir