تعداد بازدید: 3194

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 25 آذر 1394-10:18

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

جوانان زیر چکمه‌های بی‌سیاستی له شدند

محمد دامادی گفت: نسل جوان زیر چکمه‌های بی‌سیاستی و بی‌تدبیری له شد/برخی‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم روستای اسلام‌آباد سنگ‌اندازی عجیب و غریبی می‌کنند/ ریشه بی‌عدالتی و بی‌قانونی در کشور باید قطع شود/ به مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفتم شما آب‌های ناسالم تانکری را به خانواده خود می‌دهید که حالا مردم روستا بخورند؟


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: شامگاه سه شنبه محمد دامادی در جمع اهالی محل و جوانان روستای اسلام‌آباد شهرستان میاندورود حاضر شد و با آن ها به گفت و گو پرداخت.

این نماینده مجلس از سوی مردم به ویژه جوان ها مورد استقبال قرار گرفت و اهالی از اقدامات دامادی برای پیگیری مشکلات منطقه قدردانی کردند.

* برخی جریان های کثیف در کشور وجود دارد

نماینده مردم ساری و میاندورود در جمع اهالی روستای اسلام‌آباد با بیان اینکه کشور ما در بعضی از مسائل مشکلات بسیاری دارد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات امروز جامعه به ضعف مدیریتی برمی‌گردد.

دامادی با اشاره به اینکه در کشور برخی جریان ها، پول‌ و قدرت‌های کثیف وجود دارد که جلوی خدمت‌رسانی به مردم را می‌گیرند، افزود: هیچگاه نمی‌شود با زد و بند، تلاش های کشاورز و  کارگر مازندرانی را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه ما با کسی معامله نکردیم و همیشه حرف‌های خود را آزادانه می‌زنیم، تصریح کرد: مردم روستای اسلام‌آباد استقبال خوبی از رئیس‌جمهوری در زمان انتخابات پیشین داشته و وفاداری صادقانه خود را به دولت اعلام کردند.

*بعضی‌ها سنگ‌اندازی عجیب و غریبی می‌کنند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بعضی از موارد در حق مردم روستای اسلام‌آباد بی‌انصافی شده، اضافه کرد: برخی‌ها برای خدمت‌رسانی و کارکردن برای مردم این منطقه سنگ‌اندازی عجیب و غریبی می‌کنند که بنده دلیلش را نمی‌دانم!



این مسئول با بیان اینکه من هیچگاه حماسه انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی را در روستای اسلام‌آباد فراموش نمی‌کنم و برای خدمت‌صادقانه به مردم این منطقه همیشه اعلام آمادگی کرده ام، افزود: بیش از 400 روستا در حوزه استحفاظی ساری و میاندورود وجود دارد که باید به مشکلات همه آن‌ها رسیدگی شود.

*از بی‌عدالتی‌ها و بی‌قانونی‌ها متنفرم

دامادی با اشاره به این که مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را برای بازدید از آب آشامیدنی روستایی شهرستان میاندورود به روستای
اسلام‌آباد آوردم، تصریح کرد: از بی‌عدالتی‌ها و بی‌قانونی‌ها متنفرم و تنها هدف من خدمت‌رسانی به مردم است.

*عزت خود را در گرو خدمت صادقانه به مردم می‌دانم

وی با اشاره به اینکه با اذن مقام معظم رهبری، دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهوری و پیگیری های بنده 500 میلیون دلار بودجه به حوزه آب روستایی اختصاص داده شد، افزود: پدرم کارگر بود و از این قشر به مجلس شورای اسلامی راه‌ پیدا کرد و عزتمند شد و بنده هم عزتمندی خود را در گرو خدمت صادقانه به مردم می‌دانم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 700 روستا در کشور آب آشامیدنی نامناسب و تانکری مصرف می‌کنند، ادامه داد:  به مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفتم شما همین آب‌های ناسالم را به خانواده خود می‌دهید که مردم روستا بخورند؟

*نسل جوان زیر چکمه‌های بی‌سیاستی و بی‌تدبیری له شد

این مسئول به وجود بیش از 400هزار بیکار در استان مازندران اشاره کرد و گفت: جوانان نسل من بیکار هستند و زیر چکمه‌های بی‌سیاستی، بی‌قانونی و بی‌تدبیری برخی آقایان مسئول له شدند.

دامادی با بیان اینکه امثال خاوری‌ها و بابک زنجانی‌ها از کجا به‌وجود آمدند و دزدی‌های میلیاردی کردند، اضافه کرد: باید ریشه بی‌عدالتی و بی‌قانونی در کشور زده شود تا کسی جرأت دست‌درازی به بیت‌المال را نداشته باشد.



*برخورد جدی مجلس با مسئولان چندشغله

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با مسئولان چند شغله به صورت جدی برخورد می‌کند، افزود: اگر به وزیری با داشتن 19 شغل کارت زرد داده می‌شود جای تعجب ندارد، چون ما با کسی تعارف نداریم و عقد اخوت هم نبستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همیشه در مقابل انحرافات مقابله کردم و جلوی تضعیف حق ملت را می‌گیریم، گفت: کشور به پورشه و مازراتی نیازی نداشت اما دولت گذشته خودروهای گران‌قیمت وارد کرد که بنده اولین نفری بودم که از رئیس جمهوری سابق طرح سوال کردم.

این مسئول در پایان گفت: بنده به‌خاطر اینکه حرف مردم را زدم و از حق واقعی آن‌ها دفاع کردم تهدید شدم و حتی کتک هم خوردم.



*بعضی کوته‌فکران و کوته‌نظران به‌دنبال تخریب دامادی هستند

در ادامه این مراسم علی رضایی -یکی از اهالی محل- ضمن قدردانی از فعالیت‌های دامادی برای اسلام‌آباد و روستاهای اطراف، اظهار کرد: بعضی کوته‌فکران و کوته‌نظران به‌دنبال تخریب دامادی هستند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌خواهند صحبت‌های دامادی را به‌صورتی دیگر تفسیر کرده و به مردم ارائه دهند، افزود: مردم روستای اسلام‌آباد در انتخابات گذشته وفاداری خود را به مهندس دامادی ثابت کردند و در انتخابات سال جاری نیز حماسه ای دوباره ایجاد می‌کنند.

رضایی گفت: دامادی برای بلوارکشی مسیر محور گهرباران در روستای اسلام‌آباد زحمات زیادی کشید که جای قدردانی دارد.

 


  • پنجشنبه 26 آذر 1394-17:50

    جوانان ساری هم در آتش کینه واختلاف دو نماینده فعلی مجلس سوختند !!!!


    ©2013 APG.ir