تعداد بازدید: 2992

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 25 آذر 1394-10:23

نماینده اسبق مجلس:

باید به سمت تعامل با دنیا پیش رفت

ولی رعیت گفت: با دولت روحانی همسو هستم/ باید به سمت تعامل با دنیا پیش رفت/ در دوره های ششم و هفتم مجلس به چهل درصد از مراجعانم در خصوص کار پاسخ دادم/مردم از فضای تبعیض ناراحت می شوند، نه اجرای صحیح قانون.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: هم اندیشی راهکارهای توسعه قائم شهر، شامگاه سه شنبه با حضور ولی رعیت -نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس های ششم و هفتم، در قائم شهر برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای موسیقی محلی توسط استاد ابوالحسن خوشرو همراه بود، تعداد  قابل توجهی از شهروندان قائم شهری حضور داشتند.

استاد خوشرو پیش از اجرای موسیقی با بیان اینکه هدف از اجتماع در این سالن، همراهی با خادمان مردم در سال های گذشته است، گفت: رعیت مظهر خدمت و سازندگی در منطقه ماست.

*در دوره های ششم و هفتم مجلس به چهل درصد از مراجعانم در خصوص کار پاسخ دادم

  نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه با دولت روحانی همسو هستم، گفت: بر اساس تجربیاتی که اندوخته ام، برای خدمت به مردم وارد عرصه شدم.

وی با بیان اینکه بعد از توافق، فضای کشور به سمت سرمایه گذاری خواهد رفت، با تاکید بر نقش اشتغال و رفاه در رضایت مندی مردم از نظام های سیاسی خاطر نشان کرد: باید نیازهای جامعه بر اساس سن افراد و شرایط آن ها سنجیده شود و در نظر داشت نیازهای جوانان با سالمندان متفاوت است.

رعیت با بیان اینکه حکومت و دولت به مردم امیدواری بدهند، خاطر نشان کرد: باید به سمت تعامل با دنیا پیش رفت.

وی با بیان اینکه مردم از اجرای قانون ناراحت نمی شوند، اظهارکرد: مردم از فضای تبعیض ناراحت می شوند ولی اجرای صحیح قانون کسی را ناراحت نمی کند.

نماینده دوره های ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادثی نظیر سقوط هواپیما، اتوبوس و کشته شدن بسیاری از انسان های بی گناه خاطر نشان کرد: برخی حتی به خود اجازه نمی دهند تا از مردم عذرخواهی کنند و فراموش می کنند مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

رعیت با بیان اینکه باید بدانیم معاش مردم از چه طریقی تامین می شود، افزود: به دنبال فضا و فرصت برای ارائه خدمت به مردم هستم.

وی با بیان اینکه امروز مهم ترین دغدغه مردم اشتغال است، اظهار کرد: در دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی به چهل درصد از مراجعانم در خصوص کار پاسخ دادم، اما شرایط کشور به گونه ای نبود که بتوانم برای همه اشتغال ایجاد کنم.

نماینده دوره های ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی در پایان از اقشار مختلف مردم خواست تا در انتخابات اسفندماه شرکت کنند.


  • چهارشنبه 25 آذر 1394-15:59

    امید قائمشهریها به رعیت است تا اشتغال ایجاد کند. قائمشهریها و جویباریها و سوادکوهیها حواس شان باشد که کلاه سرشان نرود


    ©2013 APG.ir