تعداد بازدید: 3516

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 30 آذر 1394-0:29

جاده ساری-تاکام و سنگ اندازی بعضی ها

دامادی: اگر کارشکنی ها ادامه یابد، نام برخی را رسانه ای می کنم

 نماینده ساری و میاندورود گفت: بسیاری از مسئولان استانی هیچ سراغی از جاده‌های ساری و میاندورود نمی‌گیرند/بعضی‌ها چوب لای چرخ تعریض جاده ساری-تاکام می‌گذارند/ اگر بعضی سنگ‌اندازی‌ها ادامه داشته باشد بنده با مدیران مربوطه برخورد قانونی می‌کنم و قطعا با ذکر نام، موضوع را رسانه ای خواهم کرد/ به زودی عملیات فاز دوم تعریض جاده گهرباران آغاز می‌شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش ارسالی کمیته رسانه نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: جاده های ساری-تاکام و گهرباران در شهرستان‌های ساری و میاندورود از جمله محورهای مهم مواصلاتی در استان مازندران به‌شمار می‌روند که با کم لطفی مسئولان، به حال خود رها شده،گاهگاهی شاهد حوادث ناگواری در آن هستیم.

 محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- از همان ابتدای ورودش به خانه ملت، پیگیر وضعیت محورهای مواصلاتی این  شهرستان ها شد و تاکنون توانست خدمت ماندگاری به این حوزه کند.

البته با پی گیری های این نماینده مجلس، به تازگی چهار دستگاه آمبولانس نیز برای توسعه خدمات بهداشتی ودرمانی شهرستان های ساری و میاندورود اختصاص یافت.

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ما به وجود ضعف در جذب اعتبارات برای جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسئولان استانی هیچ سراغی از جاده‌های ساری و میاندورود نمی‌گیرند و در بسیاری از مواقع محورهای مواصلاتی این دو شهرستان به حال خود رها شده اند.

دامادی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تسریع در پروژه تعریض جاده ساری-تاکام، اظهار کرد: روزهای گذشته تماس تلفنی با دکتر خیرالله خادمی -معاون ساخت و توسعه راه‌ها وزارت راه و شهرسازی- داشتم و مقرر شد پیگیری‌های بیشتری برای تخصیص اعتبارات برای این محور صورت گیرد.

*بعضی‌ها چوب لای چرخ تعریض جاده ساری-تاکام می‌گذارند

وی با گلایه‌مندی نسبت به روند کند ارائه بودجه به محور ساری-تاکام، ادامه داد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید همت بیشتری در تخصیص اعتبارات به این محور داشته باشند و از معاونان وزیر خواستاریم هرچه بیشتر از این محور بازدید کرده و با مشکلات پروژه آشنا شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌های اجرایی استان چوب لای چرخ پروژه تعریض جاده ساری-تاکام می‌گذارند، اضافه کرد: دوست ندارم این مسئله را بازگو کنم اما بعضی‌ها برای این پروژه سنگ‌اندازی می‌کنند که این مسئله باید با حضور معاون وزیر و استاندار در یک جلسه برطرف شود.

دامادی با هشدار به مدیرانی که برای پروژه جاده ساری-تاکام سنگ‌اندازی می‌کنند، تاکید کرد: اگر بعضی سنگ‌اندازی‌ها ادامه داشته باشد بنده با مدیران مربوطه برخورد قانونی می‌کنم و قطعا با ذکر نام، موضوع را رسانه ای خواهم کرد چون مردم باید در جریان سنگ‌اندازی‌ها قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در بحث تامین مصالح با مشکل مواجه هستیم، افزود: متاسفانه محور ساری-تاکام ماهانه به ما کشته تحویل می‌دهد و باید زودتر از اینها به فکر آن بود.

*پیگیری برای تسریع در آسفالت جاده سنگ‌بن-لاجیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به جاده سنگ‌بن-لاجیم و وجود تاسیسات شرکت نفت در این محور اشاره کرد و گفت: جاده سنگ‌بن-لاجیم مسیری است که ما را حدود 80 کیلومتر به سوادکوه نزدیک می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه شرکت تاسیسات وزارت نفت و پالایش پخش 50 درصد اعتبارات این پروژه را تامین می‌کنند، تصریح کرد: 50 درصد دیگر جاده سنگ‌-لاجیم از سوی وزارت راه و شهرسازی تخصیص خواهد یافت.

دامادی یادآور شد: پروژه جاده سنگ‌بن-لاجیم از سالهای قبل برجای مانده و زیرسازی شده بود اما متاسفانه کسی برای پیگیری آن اقدام نکرد و تاکنون بلاتکلیف مانده بود که اکنون باید مراحل آسفالت آن انجام شود و بنده در حال پیگیری هستم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر گفت: وزیر راه و شهرسازی نامه‌ای تنظیم کرد که اعتبار جاده ساری-تاکام باید تخصیص 100درصدی داشته باشد و پیشنهاد آن را ارائه داد.

*آغاز تعریض جاده گهرباران با قرارداد «epc»

این نماینده مجلس از محور گهرباران به‌عنوان جاده مرگبار یاد کرد و افزود: در دیدار با وزیر راه شرایط جاده مرگبار گهرباران را بازگو کردم که وزیر راه نامه‌ای برای سعیدی‌نژاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ارسال کرد تا این پروژه به صورت قرارداد «ای پی سی» آغاز به‌کار کند.

دامادی با بیان اینکه به زودی عملیات فاز دوم تعریض جاده گهرباران آغاز می‌شود، اظهار داشت: داشتن جاده‌ای مطمئن حق مردم شهرستان میاندورود است که متاسفانه تاکنون مردم این منطقه از این نعمت محروم بودند.

وی با بیان اینکه وزیر راه برای تسریع در پروژه ساخت پل پنبه‌چوله به گهرباران دستور ویژه داد، بیان داشت: پیگیری‌های زیادی در حوزه راه‌های مواصلاتی استان و شهرستان‌های ساری و میاندورود انجام شد که مردم عملیات اجرایی را خواهند دید.

*دریافت پول از مردم برای ساخت جاده کاملا بی‌انصافی است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 20 کیلومتر از جاده شمال رودخانه تجن آسفالت شد، اضافه کرد: برای آسفالت این محور قرارداد مشارکتی بین امور روستایی، راه و شهرسازی و مردم بسته شد که بنده ورود پیدا کرده،آن را برهم زدم.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم منطقه و روستانشینان نباید جرم جاده اصلی را بکشند، تصریح کرد: در همه‌جای ایران آزادراه و بزرگ راه می‌زنند ولی هیچ پولی از مردم نمی‌گیرند اما در ساری می‌خواستند به بهانه خالی بودن کیسه دولت از مردم مبالغی دریافت کنند که بنده مخالفت جدی کردم و مسئله را منتفی دانستم .

دامادی دریافت مبالغی از مردم برای ساخت و توسعه جاده‌ها را کاملا بی‌انصافی دانست و افزود: بعضی از مسئولان وقتی به مازندران می‌رسند به‌فکرشان می‌رسد که باید از مردم پول بگیرند که این مسئله کاملا بی‌انصافی است.


  • رقیه نعلبندانیپاسخ به این دیدگاه
    يکشنبه 6 دی 1394-21:49

    من همیشه به صداقت دامادی جوان اعتقاد داشتم . و این امید هنوز هم هست که باز هم دوباره برای ساری افتخار آفرینی کنه. امثال ... که با رانت و عوامفریبی در حال کسب رای هست روسیاه شوند. مابقی کاندیدا هم...

    • چهارشنبه 2 دی 1394-13:39

      سعدی اگر بود می سرود : آمدند اند نامزدان، آمده اند که رای برند
      خانه سبز در انتظار ، وعده و وعده می دهند...

      و مشیری اگر بود: بوی خانه سبز رنگ چشم نواز
      نرم نرمک می رسد آن سرو ناز
      خوش به حال جاده ها
      خوش به حال وعده های ماندگار، ماندگار و ناتمام
      (چون بیشترین رای ها از همین وعده های ساختن جاده و آسفالت کوچه پس کوچه به دست می آید)

      • دوشنبه 30 آذر 1394-17:26

        ایکاش آقای دامادی وقت خود را طوری تنظیم میکردند تا بازدیدهای هر چند کوتاه از سطح شهر ساری داشته باشند تا فرق یک مسئول پرکار را ازیک مسئول کم کار را درک کرده باشند .ساری شده قرارگاه سازندگی سهم شما از این سازندگی چقدر وکجاست !!!! ایکاش دوشادوش شهردار جوان ساری به آبادانی ساری خدمت میکردید


        ©2013 APG.ir