تعداد بازدید: 12483

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 2 دی 1394-15:7

ثبت نام محمد دامادی برای مجلس دهم/ با رضایت همسرم آمدم

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: با رضایت همسرم ثبت نام کردم/ تداوم حضور یک نماینده در ادامه روند توسعه موثر است/ با دامادی هفت سال پیش شورا فرق دارم/نظام روی من سرمایه کذاری کرده است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه نماینده ساری و میاندورود در مجلس: ساعت 9:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه دوم دی ماه 94، محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- در ستاد انتخابات فرمانداری ساری حاضر شد و برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

همسر دامادی دکتر مبارکه اکبری که فرزند شهید عبدالحسین اکبری از شهدای هفتم تیر است، او را همراهی می کرد.

این نماینده مجلس در حاشیه ثبت نام، ضمن ابراز امیدواری بر رعایت اخلاق اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: امیدوارم فضایی ایجاد شود تا در مسیر ولایت مداری و خدمت به مردم گام برداریم.

وی پس از ثبت نام در میان خبرنگاران حاضر شد تا پاسخگوی سوالات آن ها باشد.

*با رضایت همسرم ثبت نام کردم

دامادی در پاسخ به سوالی در خصوص هدف از شرکت دوباره در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است نظام جمهوری اسلامی روی من سرمایه گذاری کرده است و امروز با هفت سال پیش که در شورای شهر بودم، تفاوت های زیادی دارم.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه تجربه گذشته می تواند در جهت توسعه آینده موثر باشد، تصریح کرد: روند توسعه خوبی در حوزه شهری و شهرستانی ساری و میاندورود ایجاد شده  که مستلزم تداوم است.

وی با بیان اینکه تداوم حضور یک نماینده در مجلس می تواند در رشد و توسعه موثر باشد، خاطر نشان کرد: حسن کامران دستجردی با پنج دوره حضور در مجلس شورای اسلامی و نیره اخوان با حضور چهار دوره ای خود مقدمات خدمات شایسته ای را به مردم اصفهان فراهم کردند.

دامادی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص عملکرد دولت و استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران جزیی از دولت است، در مجموع دولت در بزنگاه های تاریخی نظیر برجام تمام تلاش خود را به کار گرفت که نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود ابراز امیدواری کرد تا در سایه همدلی و هم زبانی مشکلات موجود برطرف شود.

دامادی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص عملکرد مجمع نمایندگان گفت: در این دوره نشست ها و جلسات زیادی برگزار شد و به نتایج خوبی رسیدیم، ولی به ایده آل مورد نظر نرسیدیم و نگاه های منطقه ای همچنان برجستگی های خود را دارد اما در مجموع می توان نمره به نسبت خوبی به مجمع نمایندگان مازندران داد.

نماینده مردم ساری ومیاندورود در پاسخ به سوالی در خصوص مهم ترین معضلات مازندران با بیان اینکه نگاه به مازندران مصرفی است، تصریح کرد: در حال حاضر کشور در حوزه گردشگری ضعف دارد و در بخش تولیدات استان کار زیادی در مقابل داریم.

وی با بیان اینکه در استان کارخانه مادر تخصصی وجود ندارد، اظهار کرد: در دولت گذشته و دولت تدبیر و امید تقاضای هواپیمای باری ( کارنو) داشتم که محقق نشد، امیدوارم با نگاه مثبت دولت به مازندران این مهم تحقق یابد.

دامادی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پیام همراهی همسرش برای ثبت نام در مجلس شورای اسلامی چه بوده است، گفت: نمایندگان مجلس قسمتی از کارهای خود را در تهران و قسمتی دیگر را در حوزه انتخابیه انجام می دهند، همسر بنده علی رغم جوان بودن این شرایط را تحمل می کند.

وی با بیان اینکه با این فضا از زمان مرحوم پدرم آشنا هستم، خاطر نشان کرد: برای من رضایت ایشان جهت ثبت نام مجدد بسیار مهم بود، به همین دلیل از همسرم خواستم تا مطب خود را تعطیل کند و همراه من در ستاد ثبت نام فرمانداری ساری حضور یابد.


  • جمعه 4 دی 1394-23:23

    بنظرم که این لباس برا ی اقای دامادی خیلی گشاد هست...

    • جمعه 4 دی 1394-7:6

      عجب
      عجب
      نظام روشون سرمایه گذاری کرده؟؟؟؟
      ...

    • پنجشنبه 3 دی 1394-10:54

      چه کسی بهتر از مهندس دامادی. پس همه ما میدانیم که دوباره جشن دامادی برپا میشود عشق هست مهندس دامادی

      • پنجشنبه 3 دی 1394-7:34

        مهندس جوان حمایتت می کنیم.
        پیروز میدان انتخابات در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود؛ جوان شایسته و شجاع ساری، محمد دامادی.
        شروع شوری دیگر...


        ©2013 APG.ir