تعداد بازدید: 4839

توصیه به دیگران 1

جمعه 11 دی 1394-18:51

گاز به دودانگه می رود

شجاعی: من و دامادی مشکلی نداریم/ دامادی: توسعه با اقدامات عملی روی می دهد

 شجاعی کیاسری: برخی رسانه ها و مردم فکر می کنند من و دامادی با هم مشکل داریم، درحالی که چنین موردی صحت ندارد و همدلی وهم زبانی خاصی میان ما برقرار است/ دامادی: توسعه با اقدامات عملی روی می دهد/ ابراهیم زاده: 56 روستای بخش دودانگه با اعتبار 30 میلیاردتومان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه محمد دامادی، نماینده ساری و میاندورود در مجلس: پنج شنبه گذشته مراسم کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستاهای بخش دودانگه با حضور محمداسماعیل ابراهیم زاده مدیر عامل گاز استان مازندران، رمضان شجاعی کیاسری ومحمد دامادی نمایندگان مردم ساری ومیاندورود در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر زلیکانی عضو شورای شهر ساری، حسن زاده معاون فرماندار ساری و جمعی از مسئولان محلی در محمدآباد دودانگه برگزار شد.

*گاز امکان حضور نعمت های ثانویه را فراهم می کند

لطف الله عباسی - بخشدار دودانگه- با بیان اینکه گاز نعمتی خدادادی است که امکان حضور صنعت های ثانویه را در منطقه فراهم می آورد، گفت: گاز رسانی، شبکه بهداشت، جاده و خدمات امدادی از برکت های نظام  جمهوری اسلامی است.

* من و دامادی مشکلی نداریم

 نماینده مردم ساری ومیاندورود در مجلس اسلامی با بیان اینکه در چند سال گذشته با قطعی گاز در برخی شهرهای استان مازندران مواجه بودیم، اظهار کرد: قطعی و افت فشار گاز به این دلیل بود که ساری در منتها الیه مسیر انتقال گاز قرار داشت.



وی با بیان اینکه کثرت استفاده از گاز در فصل سرما سبب شده با خطر قطعی مواجه باشیم، خاطر نشان کرد: در این دوره با همکاری دیگر نمایندگان مردم استان مازندران به دنبال حل مشکل بودیم تا دغدغه مردم در این بخش برطرف شود.

شجاعی کیاسری با اشاره به تلاش نمایندگان قائم شهر وسوادکوه در مسیر خط انتقال گاز کیاسر، دودانگه، چهاردانگه وکلیجان روستاق اظهار کرد: نعمت گاز سبب پیشرفت، آبادانی وعمرانی خواهد شد و صنایع تاثیر گذار را با خود به منطقه می آورد.



نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مکان ها نظیر شاهدژ لنگرتوسط دولت، منطقه ملی اعلام شد، تصریح کرد: با جلسات مشترکی که به اتفاق مهندس دامادی با مسئولان برگزار شد، مسیر جدیدی برای این خط انتقال لوله تعریف شد و باید تاکید کنم که اگر همدلی نبود این مهم میسر نمی شد.



شجاعی کیاسری با بیان اینکه تعامل خوبی میان دو نماینده ساری ومیاندورود در مجلس شورای اسلامی برقرار است، خاطر نشان کرد:  برخی رسانه ها و مردم فکر می کنند من و دامادی با هم مشکل داریم، درحالی که چنین موردی صحت ندارد و همدلی وهم زبانی خاصی میان ما برقرار است.

* توسعه با اقدامات عملی روی می دهد

دیگر نماینده مردم ساری ومیاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  در تلاش هستیم تا گاز رسانی سرآغازی برای توسعه گردشگری و فعالیت شهرک های صنعتی در منطقه دودانگه باشد، تصریح کرد: از امروز کلنگ گاز رسانی  منطقه به زمین خورده است و باید به فکرآن باشیم تا عرصه رشد و بالندگی دو دانگه را رصد کنیم.



دامادی با بیان اینکه شبکه های معاند نظام نمی توانند تلاش ما را برای توسعه کشور ببینند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص پروژه نفوذ وتهاجم فرهنگی دشمن تذکر داده است که باید آن را جدی گرفت.

نماینده مردم ساری ومیاندورود با اشاره به برخی ناامنی ها در کشورهای منطقه گفت: مدافعان حرم ما کیلومترها دور تر از کشور در حال دفاع از ناموس، کشور وامنیت منطقه هستند و خونین بال به کشور بر می گردند که لازم است از این ایثارگری ها ها قدردانی به عمل آوریم.



دامادی با بیان اینکه توسعه با اقدامات عملی روی خواهد داد، تصریح کرد: توسعه در گرو پیشرفت وعمران در جاده، گاز رسانی وتقویت شبکه برق است که در مجلس در حال پیگیری در تسریع و بهبود ارائه این خدمات هستیم.

وی با اشاره به تلاش برای مذاکره با سرمایه گذار تولید کننده قیر در منطقه دودانگه، اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته قرار است این سرمایه گذار بازدیدی از منطقه داشته باشد.

دامادی با بیان اینکه منطقه دودانگه پتانسیل رشد را دارد، تصریح کرد: ابراهیم زاده مدیرعامل گاز استان مردی است که هنر آن را داشت تا بدون بودجه  بند "ق" گاز رسانی به مناطق را آغاز کند، حالا با عضویت دو نماینده ساری در کمیسیون تلفیق بند "ق"، حمایت های لازم را به عمل می آورند و مطمئن باشید کار گاز رسانی را به نحو احسن انجام خواهیم داد.



* گاز رسانی حاصل خرد جمعی مسئولان است

مدیرعامل گاز استان مازندران با بیان اینکه مردم استحقاق بهترین نوع خدمت را دارند، اظهار کرد:  گاز از عمق 4 هزار متری زمین در حالی که در شرایط تحریم به سر می بردیم وبرخی قطعات تنها توسط شرکت ها وکمپانی های آمریکا تولید می شد از عمق دریا استخراج شد که این ناشی از همت پرسنل خدمتگذار گاز ونفت است.

وی با بیان اینکه بر این باورم خدمت به مردم ذخیره آخرت خواهد شد، خاطر نشان کرد: گاز رسانی به مناطق مختلف مازندران حاصل خرد جمعی مسئولان وهمدلی آنان است.



مدیرعامل گاز استان  مازندران با بیان اینکه با افتتاح این پروژه 56 روستای بخش دودانگه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: برای این پروژه به طول 35 کیلومتر و با لوله 16 اینچی مبلغ 30 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه دولت در بدترین شرایط  کشور را از دولت قبل تحویل گرفت، اظهار کرد: در شرایطی قرار داشتیم که حتی کنتاکتورهای لازم را به دلیل برخی بی ثباتی ها و بی نظمی اجتماعی نداشتیم، ولی با همدلی وهم فکری در دولت جدید این مشکل مرتفع شد.



وی با بیان اینکه مذاکرات در سایه رهبری و به برکت خون شهدا به ثمر رسید، خاطر نشان کرد: قرار بود این کلنگ زنی زودتر برگزار شود اما به دلیل آنکه مقارن با ثبت نام نامزدها در مجلس شده بود- برای آنکه نگویند کار سیاسی کردیم- امروز این کار اجرا شد.

مدیرعامل گاز استان مازندران با بیان اینکه ما سیاست مداریم اما کار سیاسی نخواهیم کرد، تصریح کرد: در خدمت به مردم با کسی تعارف نداریم، چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و پست ها ومقام ها صرفا برای خدمت به مردم بنا نهاده شدند.

ابراهیم زاده با تاکید بر آنکه برای گاز رسانی در مسیر دامغان به کیاسر بالغ بر 1000 میلیاردتومان هزینه شده است، خاطر نشان کرد: ما به موازات، کار خط انتقال گاز در روستاها و بخش های مختلف را انجام می دهیم تا وقفه ای ایجاد نشود.



* بازدیدهای میدانی دامادی در دودانگه

بعد از مراسم کلنگ زنی گاز رسانی در روستای محمد آباد، نوبت به بازدید محمد دامادی -نماینده مردم ساری ومیاندورود در مجلس- و علی اکبر زلیکانی -عضو شورای شهر ساری- از آب بندان منطقه دودانگه رسید.



 دامادی در این بازدید تلفنی با یخ کشی -مدیر آب منطقه ای استان مازندران- صحبت کرد و در خصوص جدی گرفتن روند اجرای این پروژه تاکید کرد.



وی در خصوص سد فریم هم گفت: این سد یکی از ظرفیت های استان مازندران است که می تواند با مدیریت اصولی سبب توسعه منطقه شود، لذا تسریع در شناخت پیمانکار به کار سرعت خواهد بخشید.


زلیکانی هم با اشاره به ظرفیت های منطقه دودانگه بر لزوم توجه به گردشگری در این بخش تاکید کرد.

 

 


  • صابرسارویپاسخ به این دیدگاه 4 0
    يکشنبه 13 دی 1394-18:2

    حضرت اقای شجاعی چرا الان بیان شد 4سال اختلافات و سیاسی بازی های شما و ایجاد دو گروه متضاد در ساری چیزی جز ضرر رساندن به ساری نبوده است

    • يکشنبه 13 دی 1394-11:32

      رونمایی دیر هنگام از نمایشنامه (بغل در بغل ).چهار سال برهم تاختید منافع ساری را قربانی اختلافات شخصی وحزبی خود کردید و امروز چاره ای جز همگرایی فقط برای شکار آراء مردم ندارید .همگرایی با تاریخ مصرف خیلی محدود . شما را به خدا دست از سر مردم ساری بردارید .مردم ساری اما این بار به افراد توانمند دیگری فکر خواهند کرد

      • يکشنبه 13 دی 1394-7:36


        با 16 جلسه غیبت از تعداد کل 40 جلسه ؛
        وقتی نماینده حوان ساری نا منظم ترین نماینده امسال مجلس شد!

        • شنبه 12 دی 1394-19:53

          این دو نماینده باید شاهد استراحت خود در سال 95 باشند..

          • شنبه 12 دی 1394-17:59

            خلاصه نفهمیدیم طراحان سد مجی(فریم) قصد داشتند آب مورد نیاز را از کجا تهیه کنند ؟ تنها راه حل فعلی علاوه برحل مسائل فنی سد ، پمپاژ آب از پائین دست می باشد


            ©2013 APG.ir