تعداد بازدید: 5016

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 20 دی 1394-1:48

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس :

مازندران قطب درمان شمال کشور می‌شود

   محمد دامادی گفت: ولایت‌مداری اصل جداناپذیری بنده در دوران فعالیت‌های سیاسی بوده است/در حوزه عمرانی وقتی کاری انجام نمی‌دهیم می‌گوییم کیسه دولت خالی است، مگر کیسه کشاورز پر پول است؟/ اگر حق مردم ساری را به شهری دیگر دهند مطمئن باشید سکوت نمی‌کنم/ مازندران در آینده‌ای نزدیک به قطب درمان شمال کشور تبدیل می‌شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: محمدی دامادی در جمع اهالی روستای لالیم میاندورود اظهار کرد: خود را وامدار مردم می‌دانم، چون مردم به بنده عزت و افتخار بخشیدند.

وی خدمت‌گزاری به مردم را لیاقتی ارزشمند دانست و افزود: لیاقت خدمت‌گزاری از سوی مردم به بنده داده شد و در طول این سه سال سعی کردم از حق و حقوق مردم شهر و استانم دفاع کنم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه بنده استانی و ملی است و هیچگاه مصالح نظام و کشور را فدای خواسته‌های سیاسی نمی‌کنم، ادامه داد: ولایت‌مداری اصل جداناپذیر بنده در دوران فعالیت‌های سیاسی بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه صدای حق‌طلبی هیچگاه از بین نمی‌رود و همیشه در ذهن‌های مردم باقی می‌ماند، اضافه کرد: روزهای گذشته رژیم منحوس آل‌سعود دست به جنایت بزرگی زد و آیت‌الله نمر را به همراه چند تن دیگر از شیعیان به شهادت رساند اما آنها بدانند که هیچگاه نمی‌شود صدای حق‌طلبی و تفکر این عالم را خاموش کرد.

دامادی در ادامه به گوشه‌ای از فعالیت‌های خود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بنده رئیس کمیسون آب مجلس شورای اسلامی هستم و با تلاشهای فراوان و با نگاه ویژه مقام معظم رهبری، رئیس مجلس و معاون رئیس جمهوری توانستیم 500 میلیون دلار به حوزه آب روستایی کشور اختصاص دهیم.

 *سونامی بهبود آب‌روستایی کشور در سال جاری

وی با بیان اینکه از تابستان سال آینده نهضت عظیم آب روستایی در کشور اتفاق می‌افتد، افزود: حدود 6 هزار روستای کشور با مشکل آب آشامیدنی روبرو است و با پیگیری‌ها و پیشنهاد بنده 500 میلیون دلار بودجه به این حوزه اختصاص داده شد تا شاهد سونامی تغییرات و بهبود آب روستایی کشور باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از تلاش سه ساله توانستیم مجوز ساخت سد زارم‌رود را از محیط زیست بگیریم، تصریح کرد: اخذ مجوز ساخت سد به آسانی به‌دست نیامده است.

 این مسئول با بیان اینکه طرح دوفوریتی «آب‌بها را از کشاورزان نگیریم» را در مجلس شورای اسلامی ارائه کردم، ادامه داد: این طرح بیش از 100 امضا دارد که مورد استقبال نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است.

دامادی بیان کرد: در حوزه عمرانی وقتی کاری انجام نمی‌دهیم می‌گوییم کیسه دولت خالی است، مگر کیسه کشاورز پر پول است که ما به بهانه‌های مختلف از آن‌ها پول دریافت کنیم؟

*جاده گهرباران جان پدران و مادران ما را می‌گیرد

 وی با بیان اینکه بنده افتخار می‌کنم کشاورززاده هستم، اضافه کرد: بارها در نطق‌های خود در مجلس شورای اسلامی گفتم کشاورزی تنها شغل و معیشت مردم نیست، بلکه حیثیت و آبروی مازندران است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده پدر خود را در جاده از دست دادم و نسبت به این مسئله حساسیت زیادی دارم، افزود: اگر جاده گهرباران در شهرستان میاندورود تعریض نشود ما بسیاری از پدران و مادران خود را در این محور از دست می‌دهیم.

دامادی به پیگیری‌های جدی خود در جذب اعتبارات برای جاده گهرباران اشاره کرد و گفت: این جاده در شهرستان میاندورود خدمات ملی ارائه می‌دهد اما متاسفانه از سوی مسئولان گذشته به‌عنوان جاده فرعی معرفی و از جذب اعتبارات محروم مانده بود که با پیگیری‌های بسیار توانستیم قسمتی از این محور را تعریض و برای اجرای کامل آن، سازمان بنادر را موظف به پایان کار تا پاسگاه گهرباران کردیم.

 * مازندران قطب درمان شمال کشور می‌شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی همچنین پس از حضور در روستای جامخانه با مردم این روستا دیدار و گفت و گو کرد.

 دامادی در جمع مردم روستای جامخانه با تاکید بر اینکه هیچگاه نسبت به حق و حقوق مردم ساری و میاندورود کوتاهی نمی‌کنم، افزود: دیدگاه بنده استانی و ملی است اما اگر حق مردم ساری را به شهری دیگر دهند مطمئن باشید سکوت نمی‌کنم و پای حرف خواهم ایستاد.

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید به داشتن رهبری توانمند مانند حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای افتخار کند، افزود: تمامی پیشرفت‌ها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌دانیم و ایشان سالم‌ترین و ساده‌زیست‌ترین رهبر جهان هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندرانی‌ها در بیمارستان‌های دولتی تنها 3 تا 5 درصد هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کنند اما در تمام کشور این میزان 10 درصد است، اضافه کرد: مازندران در آینده‌ای نزدیک به قطب درمان شمال کشور تبدیل می‌شود که این مسئله می‌تواند نقطه عطفی در تحول اقتصادی و حوزه درمان کشور و استان باشد.

*وجود 400هزار بیکار در مازندران حاصل نگاه جزیره‌ای مسئولان است

این مسئول با بیان اینکه استان مازندران با داشتن مواهب خدادادی مانند جنگل، دریا، کوه، معادن و... نباید بیکار داشته باشد، ادامه داد: استان مازندران حدود 400 هزار بیکار دارد که این مسئله در یک یا دو سال اتفاق نیفتاده و حاصل کم‌کاری بسیاری از مسئولان گذشته و نگاه جزیره‌ای مسئولان ملی است.

دامادی با بیان اینکه متاسفانه استان مازندران فقط تفریحگاه مسئولان ملی و تمام مردم کشور شده اما از ارائه امکانات و زیرساخت‌ها خبری نیست، گفت: رودخانه تجن شهرستان ساری ظرفیت ناشناخته و خاموش استان مازندران است که در صورت نگاه ملی به آن می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

*سطح توقعات مردم از نمایندگان مجلس افزایش یابد

وی با بیان اینکه فقط با طرح مسئله مشکلی حل نمی‌شود و باید پیگیر چاره و تلاش برای اجرای آن بود، گفت: مردم سطح توقعات خود از نمایندگان مجلس و مسئولان را افزایش دهند و فقط به‌فکر آسفالت خیابان‌ها و گرفتن بلوک و سیمان برای مسجد نباشند.

 دامادی فعالیت اصلی نماینده مجلس را قانون‌گذاری، اصلاح قوانین و جذب سرمایه‌گذار برای استان و حوزه انتخابیه خود دانست و بیان داشت: با رایزنی‌های فراوان توانستیم سرمایه‌گذار ترک را به شهرستان ساری و میاندورود بیاوریم تا شرکت نکاچوب را احیا کنیم.

 وی با بیان اینکه دوران پسابرجام فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران است، گفت: در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری خطاب کردم که در دوران پسابرجام اینگونه نباشد که سرمایه‌گذاران خارجی فقط بلیت اصفهان، شیراز، مشهد و... بگیرند و حق مردم استان مازندران به خاطر محرومیت‌های چندساله بدهید.

*وعده وزیر رفاه برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در میاندورود

دامادی اظهار داشت: کلنگ‌زنی بعضی از پروژه‌های سال‌های گذشته پوپولیستی و عوام‌فریبی بود که همین پروژه‌های نابجا کشور را دچار عقب‌ماندگی کرد.

وی با بیان اینکه وزیر رفاه به بنده قول داده در شهرستان میاندورود بیمارستان تامین اجتماعی احداث شود، گفت: اگر این امر محقق نشود طرح سوال خود را از وزیر در مجلس شورای اسلامی به‌صورت جدی پیگیری می‌کنم.


  • عاشق مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 8
    يکشنبه 20 دی 1394-18:42

    مهندس دامادی برند و شناسنامه مازندران هست ایشان مثل درختی هست که شکوفه داده و در حال میوه دادن میباشد ما نباید اجازه بدهیم این درخت خشک بشود چونکه ایشان در دور دوم که به مجلس تشریف میبرن میتوانند حاصل دوره قبل را که زحمت کشیدند را بدست بیاورندانشاالله


    ©2013 APG.ir