تعداد بازدید: 3120

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 29 دی 1394-21:20

در بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان بابل مطرح شد:

در سیاست داخلی مردم را دلگرم کنید

در حال حاضر که ملت عزیز خوشحال از دستاورد عظیم در زمینه سیاست خارجی هستند باید گامی برداشت تا در زمینه سیاست داخلی نیز دلگرم شوند.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی رد صلاحیت فراگیر اصلاح طلب ها و نامزدهای نزدیک به دولت از سوی هیات نظارت، بیانیه ای از سوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان بابل صادر شد که متن آن بدین قرار است:

« انتظار می رفت در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن رای و مشارکت همه افراد از هر طیفی در انتخابات، شاهد رد صلاحیت سلایق فکری متفاوت نباشیم تا مردم کشور مان با امکان داشتن گرینه مطلوب، مشارکت حداکثری داشته باشند. به خصوص بعد از چشیدن طعم شیرین اجرایی شدن برجام، کام شان با تأئید صلاحیت کاندیداهای مورد نظرشان شیرین تر شود، اما رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح طلب و شخصیتهای دلسوز و معتقد به نظام جمهوری اسلامی، توسط هیات های نظارت شورای محترم نگهبان، موجب یاس و نا امیدی بخش عظیمی از مردم خصوصا جوانان عزیز کشورمان را به همراه داشت.

درصد قابل توجهی از کاندیداهایی که تأئید صلاحیت نشدند و یا صلاحیت شان احراز نشده، دارای سابقه جبهه و جنگ و حضور در مناصب اجرایی و مدیریتی کشور بوده اند، افرادی که خود در به ثمر رساندن انقلاب و حفظ آن زحمات زیادی کشیده اند، متاسفانه تحت عنوان عدم التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی رد صلاحیت شدند!

آیا این عمل موجبات سرخوردگی سیاسی و کاهش مشارکت سیاسی را فراهم نمی کند؟ آیا این امر مغایر با فرمایش های مقام معظم رهبری در بحث انتخابات نیست؟

در حال حاضر که ملت عزیز خوشحال از دستاورد عظیم در زمینه سیاست خارجی هستند باید گامی برداشت تا در زمینه سیاست داخلی نیز دلگرم شوند. بنابراین از ریاست محترم جمهوری به عنوان پاسدار حقوق مردم و همچنین مقام معظم رهبری، تقاضای ورود به این امر مهم را داشته تا با تدابیر خود، امیدها را در دل مردم زنده و باعث حضور پر شور و تعیین کننده مردم در انتخابات مجلسین شده که اقتدار نظام را به دنبال دارد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان بابل»

 


  • چهارشنبه 30 دی 1394-19:20

    ببینید، این رقمی گرم کنید! - از روش آصف بن برخیا(معاون اول و کاتب و داماد سلیمان نبی، ع) هم زودتر جواب را با بلقیس و تختش، در پیش دیدگانتان ظاهر می نماید. - چهارشنبه ۹۴/۱۰/۳۰ ، ساعت ۱۷:۵۸ شب، هنوز حقوق دی ماه ۹۴ بازنشسته ها را واریز ننموده اند!؟ چرا علیرغم اینکه حضرات خواجگان از تورم نقطه به نقطه ۶۰ درصدی تورم کالاهای اساسی مطلعند، رها نمی کنند نقش ایوان فرجام را و به جای اینهمه نمایش ذوق زدگی کشدار(!؟)، به موقع این حقوق کوفتی را بدهند که ما هم نظم و نظام زندگی خانوادگی و اجتماعی و روحی و روانیمان حبابی نشود تا ما هم به موقع، شریک قیل و قال حکومتیان و غم و شادیهایشان شویم. ماه گذشته دو روز تاخیر در پرداخت حقوق من بازنشسته ۶۱ ساله اعمال نمودید و کلی آبرویمان پیش خانواده و مردم رفت!

    • چهارشنبه 30 دی 1394-18:14

      کرچ کرک هر چی بپشویه شه سرکنده

      • چهارشنبه 30 دی 1394-16:44

        اگه ذره ای به قانون پایبند بودید الان چرت و پرت تحویل ملت نمی دادید . بس کنید از این رفتارهای هنجارشکنانه و بزارید مردم در ارامش بسر ببرن

        • چهارشنبه 30 دی 1394-9:23

          این جبهه متشکل از احزاب اصلاح طلب است.دستشان درد نکند.


          ©2013 APG.ir