تعداد بازدید: 4429

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 4 بهمن 1394-8:48

از جمعه در کافه بازار قائم شهر برپا می شود؛

نمایشگاه طراحی و نقاشی گروه هنری حجم سبز

از روز جمعه نهم بهمن ماه، گروه هنری حجم سبز نمایشگاه طراحی و نقاشی اعضای خود را در کافه بازار قائم شهر برگزار می کند.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: گروه هنری حجم سبز نمایشگاه طراحی و نقاشی اعضای خود را از روز جمعه نهم بهمن ماه در کافه بازار قائم شهر برگزار می کند.

جلال الدین مشمولی -مدیر گروه هنری حجم سبز- با اعلام این خبر گفت: گروه هنری حجم سبز ده سال است که در عرصه هنرهای تجسمی فعالیت می کند و یکی از مهم ترین برنامه های این گروه برگزاری نمایشگاه ها، کارگاه های هنری و برگزاری حراجی و فروش آثار هنری برای هنرمندان این گروه است.

وی اشاره کرد: یکی از اهداف این گروه برگزاری نمایشگاه در مراکز غیر هنری برای آشنایی جامعه با آثار هنری است، تا آنجایی که بخشی از این نمایشگاه ها در روستاهای ایران با عنوان پروژه " هنر در روستا " برگزار می شود تا روستائیان نیز از مخاطبان آثار هنرمندان ایران زمین باشند.

مشمولی خاطرنشان کرد: تاکنون نمایشگاه های متعددی از آثار اعضای این گروه در خارج از ایران به نمایش درآمده است که می توان به گالری مکعب در مالزی ( کوالامپور ) و گالری رنگانه در پاریس اشاره کرد.

 رقیبه آهنگران، روجا رضایی، فرزانه فاضلی، حامد مشمولی، سهیلا آهنگری، بابک احمدی، مهدی اساسیان، ندا امیر کیانی، بتسابه حقیقی، مینا رحیمی، ژاله باقر پور، فاطمه نیازی، الناز ثقفی . سحر فتحی، دینا عظیمی و یوکابد مومنی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ارائه می شود

گفتنی است نمایشگاه گروهی گروه هنری حجم سبز تا 16 بهمن ماه  ادامه دارد و همه روزه از ساعت 16 تا 20  پذیرای عموم علاقمندان است.



    ©2013 APG.ir