تعداد بازدید: 3228

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 7 بهمن 1394-10:28

انتقاد یک روزنامه نگار از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

آیا بیمار سرطانی را در کمتر از دو دقیقه می توان ویزیت کرد؟

علیرضا سعیدی کیاسری گفت: چطور می شود فردی در بالاترین سطح مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی استان قرار بگیرد و همزمان به طبابت در مراکز درمانی هم مشغول باشد؟ این فرد چقدر وقت رسیدگی به بیمار پیدا می کند؟ و آیا بیمار سرطانی را در کمتر از دو دقیقه می شود ویزیت کرد؟


مازندنومه، سرویس اجتماعی: سومین روز مراسم درگذشت بانو مریم خورشیدی -کارمند آموزش و پرورش و همسر همکار مطبوعاتی علیرضاسعیدی کیاسری- دیروز در مهدیه ساری برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام بهاری -نماینده سابق مردم ساری در مجلس و صاحب امتیاز روزنامه بشیر- بود. وی در سخنانی ضمن گرامیداشت مقام معلم از خدمات بانو خورشیدی قدردانی کرد و حضور پرشور مردم به ویژه فرهنگیان را در این مجلس مصداق آیه شریفه لم یشکر المخلوق دانست و گفت: مردم همواره قدردان خدمات فرهنگیان زحمتکش هستند و سرکار خانم خورشیدی نیز با بیش از دو دهه فعالیت آموزشی نام نیکی از خود برجای نهاد.

در پایان مراسم علیرضا سعیدی کیاسری در سخنانی کوتاه نکات تامل برانگیزی را عنوان کرد. وی ضمن تشکراز زحمات کادر پزشکی و درمانی استان در طول دوره درمان همسر مرحومش، نسبت به مدیریت ارشد بهداشت و درمان استان انتقاد کرد.

این روزنامه نگار گفت: چطور می شود فردی در بالاترین سطح مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی استان قرار بگیرد و همزمان به طبابت در مراکز درمانی هم مشغول باشد؟ این فرد چقدر وقت رسیدگی به بیمار پیدا می کند؟ و آیا بیمار سرطانی را در کمتر از دو دقیقه می شود ویزیت کرد؟

همسر مرحومه خورشیدی ادامه داد: امروز که با شما سخن می گویم همسرم دستش از دنیا کوتاه شده و این صحبت ها دردی از من دوا نمی کند، اینها را خطاب به مدیریت ارشد استان تذکر می دهم، اینکه در انتصاب مدیران در این سطح دقت لازم صورت گرفته و اگر بنا شده افراد محترمی در این مسئولیت  باقی بمانند، طبابت را موقتا رها کرده و به مسئولیت اصلی شان یعنی رسیدگی به وضعیت نابسامان بهداشت و درمان استان بپردازند.

این فعال فرهنگی استان با بیان این که صحبت هایم جنبه شخصی ندارد و برای عموم مردم است، ادامه داد: تلاش های زیادی در دولت فعلی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته که شایسته قدردانی است اما کاستی های فراوانی هم  وجود دارد که این چنین جان هم وطنان را تهدید می کند.

وی از تلاش پرسنل و مدیریت بیمارستان شفای ساری در طول دوره درمان همسرش تشکر کرد.

یادآور می شود مرحومه خورشیدی سوم بهمن ماه امسال پس از دو سال مبارزه با بیماری مهلک سرطان دار فانی را وداع گفت.


  • جمعه 9 بهمن 1394-22:39

    این تنها مورد نیست و نخواهد بود...

    • یکی از شما!پاسخ به این دیدگاه 1 0
      جمعه 9 بهمن 1394-14:54

      علیرضای سعیدی با حرف هایش در مراسم همسر از دست رفته اش ثابت کرد ،هنوز اصالت و رسالت اهالی رسانه در وجود ش باقی است.

      • پنجشنبه 8 بهمن 1394-18:22

        اکر واقعا روزنامه نگاری را نقل و موشکافی مشکلات مردم میدانی به عنوان یک شهروند عادی که در خانواده خود چند بیمار خاص دارد پیشنهاد میکنم بخشی از فعالیت خود را دلسوزانه در جهت جمع اوری و انتشار مشکلات مردم عادی در حوزه درمان متمرکز کنید . این موردی که شما بیان کردید شاید در رتبه بعد از 100 مشکلات درمانی مردم باشد

        • پنجشنبه 8 بهمن 1394-9:22

          هر روز خبر تاسف بار فوت بیماران سرطانی را می شنویم.واقعا برایم جای سوال است که چرا تا کنون دانشگاه علوم پزشکی مارندران در خصوص آگاهی بخشی و یا پیشگیری این بیماری در استان کاری عمده و موثری انجام نداده است؟

          • چهارشنبه 7 بهمن 1394-19:8

            حرفی ندارم فقط دکتر هاشمی وزیر محترم به داد مون برسیم

            • چهارشنبه 7 بهمن 1394-19:4

              چرا...

              • چهارشنبه 7 بهمن 1394-18:34

                واقعا آیا پزشکی که حداقل 10 ساعت در روز به کار مدیریتی اشتغال دارد، تمرکز و انرژی مفید و لازم برای درمان بیماران خاص را می تواند داشته باشد؟!!!!

                • احمدیان میر پاسخ به این دیدگاه 2 0
                  چهارشنبه 7 بهمن 1394-17:44

                  اگه یه روز غروب به مجتمع پزشکی ... و اتاق ...دکتر ...در ساری سر بزنین.از عمق فاجعه خدمات پزشکی استان با خبر خواهید شد.

                  • چهارشنبه 7 بهمن 1394-12:46

                    كجائي كاري برادر ؟ اين آقايان انقدر عشق خدمت به مردم دارند كه هر گز حاضر نيستند پست و مقام را رها كنند و دوست دارند هم مقام باشد و هم در امد هاي خوب .حالا اگر بيمار هر بلائي سرش امد مهم نيست مي گويند خدا رحمتش كند ؟!


                    ©2013 APG.ir