تعداد بازدید: 3668

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 18 بهمن 1394-8:2

نماینده مردم ساری و میاندرود خبر داد:

مرکز سرطان شناسی ساری سه شنبه افتتاح می شود

اولین اظهار نظر دامادی بعد از تایید صلاحیت: انتخابات با دامادی تعریف نشد که بدون دامادی نباشد/ پشتوانه من مردم هستند/مرکز سرطان شناسی ساری با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد سه شنبه افتتاح می شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش ارسالی کمیته رسانه نماینده ساری و میاندورود در مجلس: نخستین نشست محمد دامادی با جمعی از مردم ساری پس از تایید صلاحیتش برگزار شد.

نماینده ساری و میاندورد با بیان این که اگر امروز به جایی رسیدیم قطعا از برکات نظام و تدبیر رهبری انقلاب است، گفت: در عرصه سیاست خارجی محکم عمل کردیم، اما باید به فرمایش های مقام معظم رهبری دقت کنیم که فرمود طرف مقابل قابل اعتماد نیست. باید بر این اساس درایت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم خدمتگزار شما هستم، افزود: در روزی که توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شدم گفتم و باز هم می گویم، انتخابات با دامادی تعریف نشد که بدون دامادی نباشد، ما همه سرباز نظام هستیم و بعد از اطمینان مردم به ما باید نوکری آنان را انجام دهیم.

دامادی با بیان آنکه فرقی نمی کند دامادی باشد یا نباشد، تاکید می کند: جوانان این مرز و بوم آینده سازان کشور هستند، باید به آنها فضا و بها بدهیم تا خود را در عرصه های مختلف نشان بدهند، اگر این گونه عمل کنیم موفق خواهیم شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با تاکید بر آنکه دامادی امروز با چهار سال قبل متفاوت است، اظهار کرد: نطق هایم را در مجلس ببینید و قضاوت کنید. می پذیرم محمد دامادی در برخی مواقع کاستی های داشت، اما با پشتوانه 94 هزار رای مردم ساری و میاندورود  زمانی که اقای وزیر به او وقت نمی دهد، فریاد بر می آورد که من با رای مردم نماینده شدم و شما باید به داد  مردمی برسید که نان حلال خود را از شالیزارها در فصل گرما و سرما در می آورند.

وی در پایان با بیان اینکه در این مدت از خدا و اهل بیت توسل جستم، خاطر نشان کرد: مرکز سرطان شناسی ساری با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد روز سه شنبه افتتاح می شود.


  • دوشنبه 19 بهمن 1394-13:12

    با سلام خدا به تمام خادمان اجر عنایت فرماید اما این نماینده جوان بهتر است احساساتی نباشد و قولی ندهد که قادر به عمل نباشد که این موجب سلب اعتماد عمومی میگردد چند بار در دوران نمایندگی با مردم بی اسم رسم نشست برخاست داشتی کجا دردها را بدون واسطه آقا چوغا ؟؟!!گوش کردی ما که چندین بار که شاهد ما این کوه و خداست شنیدیم شما آمدید ولی دوربرتان افراد خاص جمع بودند و سنت حسنه اعلام حضور در مسجد در سالهای بعد انقلاب یادتان رفته؟؟!!یا شاید عموم مردم نیاز به قیم خاص دارند؟!

    • يکشنبه 18 بهمن 1394-11:25

      افتتاح مرکز سرطان شناسی مبارکه. از پیگزی های دامادی ممنونیم


      ©2013 APG.ir