تعداد بازدید: 6204

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 19 بهمن 1394-0:11

از امروز آغاز شد:

نمایشگاه شمع «روناک» در ساری و قائم شهر

در نمایشگاه‌های شمع روناک که در شهر کتاب ساری و قائم شهر برپا شده، بیش از 11 نوع شمع در صدها شکل و رنگ مختلف به نمایش گذاشته شده است.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، اشکان جهان آرای: سومین نمایشگاه تخصصی شمع «روناک» از امروز فعالیت خود را به مدت 8 روز در شهر کتاب ساری آغاز کرد.

این نمایشگاه که مجموعه‌ای از شمع‌های متفاوت را در خود جای داده، حاصل طراحی‌های «پدرام طهماسبیان» است.

طهماسبیان که بیشتر در عرصه موسیقی شناخته شده، مدتی است که در کنار فعالیت‌های حوزه موسیقی، به تولید آثاری هنری در صنعت شمع‌سازی نیز روی آورده است.

این نمایشگاه پیش از این از 14 تا 16 همین ماه در کافه کتاب مهرگان ساری برگزار شده بود که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

3 هفته پیش نیز کافه کتاب «مهرگان» محل برگزاری نمایشگاه تخصصی شمع روناک بود که حدود 3 هزار شمع در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه شد.

   طهماسبیان در گفت‌وگو با ما دلیل حضورش را در این فعالیت نامناسب بودن وضعیت درآمدی بخش موسیقی عنوان کرد و گفت: تلاش‌های ما در بخش موسیقی و اجرای برنامه‌های با کیفیت در مازندران حتی در برخی موارد هزینه های ما را نیز تامین نکرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم در کنار برنامه‌های پیشین، فعالیتی هنری را آغاز کنم که هم جنبه درآمدزایی داشته باشد و هم بتوانم اشتغالزایی کنم. با اجرای این طرح تاکنون 4 نفر مشغول به کار شدند که امیدوارم بتوانم این تعداد را افزایش دهم.

طهماسبیان خاطرنشان کرد: به خاطر استقبال زیاد از این آثار، همزمان با این نمایشگاه در ساری، نمایشگاهی از آثارم از امروز در شهر کتاب قائم شهر نیز آغاز به کار کرد. نمایشگاه شمع شهر کتاب قائمشهر تا 25 بهمن ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از «ناصر معیل» معاون فرهنگی شهردار ساری، «رضا زرین کمر» مدیر کافه کتاب مهرگان، «هوشمند فضلی» مدیر شهر کتاب ساری و «قاسم مرادی» مدیر شهر کتاب قائم شهر افزود: در این نمایشگاه‌ها بیش از 11 نوع شمع در صدها شکل و رنگ مختلف به نمایش گذاشته شده است.

* این خبر در روزنامه همشهری مازندران منتشر و در مازندنومه بازنشر شد.



    ©2013 APG.ir