تعداد بازدید: 3831

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 25 بهمن 1394-15:42

دبیر حزب مردمسالاری شاخه مازندران توضیح می دهد؛

اصلاح طلبان چگونه به لیست مشترک رسیدند؟

محمود شربتیان گفت: در حوزه انتخابیه قائمشهر اگر رعیت موفق به دریافت تایید صلاحیت شود حتی اگر دو روز به انتخابات باقی مانده باشد، او گزینه اصلی ما خواهد بود/ تمام 13 عضو جلسه به دامادی رای دادند/درباره قاسم‌زاده هم خیلی بحث شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محمود شربتیان در گفت‌وگو با ما درباره روند انتخابات نامزدهای اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو که در سه حوزه ساری و میاندورود، قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار و همچنین بابل انجام شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران از حدود چهار ماه قبل، به صورت هفتگی جلسه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این جلسات انواع روش‌ها برای پیروزی در انتخابات به بحث گذاشته شده، افزود: وقتی به مسئله ردصلاحیت‌ها برخوردیم و در بسیاری  حوزه‌ها گزینه‌های اصلی ما رد شدند، به این نتیجه رسیدیم منتظر ماندن برای اعلام نهایی تایید صلاحیت‌ها، فقط از دست دادن وقت است.

دبیر حزب مردمسالاری شاخه مازندران با اشاره به اینکه به همین دلیل از هفته گذشته جلسات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان به صورت روزانه برگزار شد و منتظر همکاری سایر تشکلات اصلاح‌طلب بودیم، گفت: جلسه شنبه شب از ساعت 18 عصر آغاز شد و تا نیمه شب ادامه داشت و نامزدهای اصلاح‌طلبان در چند حوزه انتخابیه را مورد بررسی قرار داده و انتخاب کردیم.

شربتیان با بیان اینکه در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار گزینه‌های اصلی ما ردصلاحیت شدند، تصریح کرد: با توجه به وضع موجود به این نتیجه رسیدیم که آقای رضیان سابقه اصلاح‌طلبی دارد و برای گزینه دوم هم در این حوزه انتخابیه هادی حسینی را با توجه به تعاملی که با دولت داشت مورد حمایت قرار دادیم چون سیاست اصلاح‌طلبان در کشور بر این است که در غیاب گزینه‌های اصلی، به گونه‌ای کار کنیم که گزینه‌های تندرو وارد مجلس نشوند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود خیلی مشکل نداشتیم و خیلی از ما وقت نگرفت، ادامه داد: یوسف‌نژاد به عنوان  اصلاح‌طلب در استان مطرح است و  گزینه دوم ما هم محمد دامادی است که با توجه به سابقه خوب و ذهنیتی که از وی داشتیم اجماع بین اعضا حاصل شد و تمام 13 عضو جلسه به دامادی رای دادند.

دبیر حزب مردمسالاری شاخه مازندران با بیان اینکه در بابل هم با توجه به نبود گزینه‌ اصلی، به سراغ گزینه‌های دوم و سوم رفتیم، خاطرنشان کرد: نجفی جزو دیپلمات‌های دولت است که سابقه خوبی دارد و  درباره قاسم‌زاده هم خیلی بحث شد و به این نتیجه رسیدیم که با توجه به پیشینه وی که فرد معتدلی است و در مجلس هفتم هم در دفاع از وزیر راه زحمت کشید مورد حمایت اصلاح‌طلبان مازندران قرار گیرد.

شربتیان در پاسخ به این سوال که چنانچه گزینه‌های اصلی اصلاح‌طلبان در برخی حوزه‌های انتخابیه تایید شوند آیا تغییری در لیست اطلاح‌طلبان به وجود می‌آید، اظهار کرد: افراد معرفی شده گزینه فعلی ما هستند و اگرچه خیلی امیدوار نیستیم بحث تایید صلاحیت‌ها به نتیجه برسد اما در صورت تایید صلاحیت گزینه‌های اصلی اصلاح‌طلبان، این لیست تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه صبر کردن برای اینکه شاید برخی دیگر نامزدها تایید صلاحیت دریافت کنند به معنای واگذار کردن زمین بازی به حریف است، افزود: در  حوزه انتخابیه قائمشهر اگر آقای رعیت موفق به دریافت تایید صلاحیت شود حتی اگر دو روز به انتخابات باقی مانده باشد وی گزینه اصلی ما خواهد بود.

دبیر حزب مردمسالاری شاخه مازندران با اشاره به اینکه برای ما مهم است ابتدا از گزینه‌های اصلی اصلاح‌طلبان حمایت کنیم، تصریح کرد: اکنون وضعیت ما مانند تیم فوتبالی است که گزینه‌های اصلی به هر دلیل نمی‌توانند بازی کنند اما اگر در پنج دقیقه آخر هم قادر به بازی باشند این تعویض را انجام می‌دهیم.

شربتیان در پایان گفت: از سایر اصلاح‌طلبان هم تقاضا داریم همراه شده و از لیست اصلاح‌طلبان حمایت کنند چراکه تنها موضوعی که می‌تواند ما را به شکست برساند، تفرقه است.

وی تاکید کرد: با همین گزینه‌های حداقلی هم می‌توانیم پیروز میدان باشیم، اگر همسو باشیم.‌


  • چهارشنبه 28 بهمن 1394-9:47

    ...؟ قاسم زاده شده اصلاح طلب؟؟ میدونید کجا بود این چند ساله ؟؟نه!! میگم من بهتون!! یه رفیق فاشیست اصولگرا داره !! از اون احمدی نژادی های مشایی چی!!! ضددددد اصلاح طلبها !! منصور واعظی !! اون دبیر شورا ی فرهنگ عمومی کشور بود . قاسم زاده رو هم برده بود کرد دست راستش !!!! قاسم زاده هیچ وقت تو این چند ساله از سفره اصولگراهای تندرو جدا نبوده !!!

    • تهران - بابلپاسخ به این دیدگاه 3 1
      چهارشنبه 28 بهمن 1394-9:35

      جوک قشنگی بووود !!!! قاسم زاده اصلاح طلب حمایتت میکنیم !!!!تو بابل کاندیدا معرفی نکنید !! مردم از شما عاقلترن !!!! من از اولین دوره که قاسم زاده ناشناس بود میشناسمش !!!! ناگزیر!!! بیسواد ها !! ناگزیر بین اصلاح طلب درجه یک و دو و سه انتخاب میشه !!! نه بین جبهه مخالف دوم خرداد !! نه رقیب همیشگی مهندس نریمان اصلاح طلب!!!

      • سه شنبه 27 بهمن 1394-20:3

        متاسفانه شورای اصلاح طلبان در سراسر کشور برنج هندی را دارد با مارک برنج درجه یک ایرانی دارد به مردم قالب می کند به این نام ها نگاه کنید هادی حسینی محمد دامادی قاسم زاده چرااصلاح طلبان به هر بهایی که شده می خواهند فقط آمار اسمی خودشان را بالا ببرند اینه اصلاح طلبان بدلی وقتی به مجلس بروند هر کدامشان می شوند مثل خانم راستگو وعباس جدیدی در شورای شهر تهران

        • سه شنبه 27 بهمن 1394-10:42

          واقعا خنده داره.اقای دامادی در لیست اصلاح طلبان.در واقع باید گفت اصلاح طلبان شورای سیاستگذاری مازندران در لیست اقای دامادی.همه چیز فدای یک چیز.

          • سه شنبه 27 بهمن 1394-7:16

            کلاً سیاست بازی ها می کند. دامادی را نگاه کنید از کجا به کجا رسید؟ از پشتیبانی وسیع توسط انبوه سازان و شهردار سابق و اصولگرایان تندروی به شدت ضد اصلاح طلبان (البته فرماندار اصلاح طلب فعلی ساری در ستاد ایشان بود و ایشان را درست کرد) تا چرخش های متعددی که از خود نشانداده. ایشان در انتخاب ریاست جمهوری ابتدا به محسن رضایی متمایل شد و سپس به شمت قالیباف رفت و بعد هو یواش یواش در دولت جای خود را باز کرد و به سمت روحانی متمایل شد. این رفتار به روز شونده خوبی است. مرحبا

            • سه شنبه 27 بهمن 1394-7:14

              هادي حسيني را گذاشتن ليست اصلاحات ، مرغ پخته به خنده مياد

              • دوشنبه 26 بهمن 1394-23:9

                نجفى بهترين گزينه براى بابل و قاسم زاده گزينه ناگزير

                • اصلاح طلب بابلپاسخ به این دیدگاه 3 0
                  سه شنبه 27 بهمن 1394-12:5

                  من به نیاز رای بدم به نجفی رای نمی دم.

                • دوشنبه 26 بهمن 1394-18:20

                  دامادی از اصلاح طلبان نیست . در این چهار سال دردی از ساری را دوا نکرد .

                  • دوشنبه 26 بهمن 1394-18:7

                    هادی حسینی به چپ راهنما می زند به راست رای می دهد. واقعاً که! از اصلاح طلبان انتظار می رود که انتخاب بهتری داشته باشند. ایشان نزدیکترین نماینده در استان به دولت سابق بود. ولی از این ارتباطش برای منطقه و جوانان کاری نکرد.

                    • اصلاح طلب بابلپاسخ به این دیدگاه 11 1
                      دوشنبه 26 بهمن 1394-10:17

                      نجفی سفیر احمدی نژاد بود. اصلاح طلبان یه فکری به حال بابل بکنند. من نه به قاسم زاده رای می رهم و نه به نجفی.

                      • دوشنبه 26 بهمن 1394-10:15

                        قاسم زاده ی بابل را در لیست پایداری قرار می دادند معقول تر بود.


                        ©2013 APG.ir