تعداد بازدید: 3489

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 28 بهمن 1394-8:23

سخنگوی جبهه تدبیر و توسعه مازندران:

لیست جبهه تدبیر و توسعه مازندران به زودی اعلام می شود

محمدامین عباس زاده  گفت: نزدیکترین ها به اعتدال را به مردم معرفی می کنیم/ لیست جبهه تدبیر و توسعه مازندران یکی، دو روز آینده اعلام می شود/ نانواکناری گزینه قطعی ما در بابلسر و فریدونکنار است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: سخنگوی جبهه تدبیر و توسعه مازندران در گفتگو با مازندنومه از قطعی شدن لیست این جبهه در اکثر حوزه های انتخابیه استان خبر داد.

محمدامین عباس زاده با اشاره به فعالیت این جبهه بیان داشت: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی متشکل از 6 حزب دارای مجوز از وزارت کشور است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 ابتدا از آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام حمایت کرد و پس از عدم احراز صلاحیت ایشان به دعوت آقای نوبخت به تیم ستادی جناب آقای روحانی پیوست و با یک تشکیلات مردمی تمام ظرفیت خود را جهت پیروزی دولت تدبیر و امید به کار گرفت.

وی گفت: ستاد انتخابات این جبهه در استان مدتی است که فعالیت خود را با هدف رصد نامزدها و معرفی نزدیکترین نامزدها به جریان اعتدال آغاز کرده است و تمام تلاش مان بر این است که در تمامی حوزه های انتخابیه نامزد مدنظرمان را به مردم معرفی کنیم.

عباس زاده با بیان اینکه در اکثر حوزه های انتخابیه به اجماع رسیده ایم و تا یکی دو روز آینده لیست جبهه را منتشر می کنیم، افزود: در بعضی از حوزه ها نظیر شرق استان و همچنین رامسر و تنکابن در حال بررسی هستیم و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

سخنگوی جبهه تدبیر و توسعه مازندران در پاسخ به قرار گرفتن نام سردار نانواکناری در لیست ائتلاف اصولگرایان و واکنش جبهه نسبت به این موضوع بیان داشت: با شناختی که ما از سردار نانواکناری داریم ایشان را فردی کاملا اعتدالی می دانیم و قطعا مورد حمایت جبهه تدبیر و توسعه هستند.

وی ادامه داد: در گفتگویی که با این نامزد انتخابات مجلس داشتیم وی اذعان کرد که ائتلاف اصولگرایان نسبت به قراردادن نامش در لیست اقدام کرده است، در حالی که هیچگونه تعهدی نداده است، ضمن اینکه معیار ما در بررسی افراد سوابق و نظرات آنها است که در این خصوص صد در صد نسبت به خط و مشی اعتدالی و عقلانی سردار نانواکناری اعتقاد داریم.



    ©2013 APG.ir