تعداد بازدید: 3634

توصیه به دیگران 1

جمعه 30 بهمن 1394-17:3

وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی:

دامادی خوش فکر و حامی دولت است

علی ربیعی گفت: مازندران برای ما اهمیت بالایی دارد/ محمد دامادی از نظر شخصی انسان فوق العاده پاک و ساده زیستی است. من او را فردی سالم دیدم. انسان خوش فکری که حامی دولت است/ مازندران به نمایندگان هم سو با دولت نیاز دارد.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی: در آستانه هفتم اسفندماه با علی ربیعی -سیاستمدار اصلاح‌طلب و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی- هم کلام شدیدم و سه سئوال از او پرسیدیم. پرسش و پاسخ ها را در زیر بخوانید:

*شما وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت تدبیر وامید هستید. به عنوان یکی از مسئولان نظام در خصوص استان مازندران چه دیدگاهی دارید؟

مازندران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش صنعت، خدمات، کشاورزی، تفریح و سر گرمی و بخش اعظمی از جمعیت کشور در استان مازندران قرار دارد. وجود دریا، منابع طبیعی بسیار خوب و زمینه های منابع انسانی که در این استان وجود دارد، برای ما حائز اهمیت است.

*چگونه در استان مازندران می توان به توسعه دست یافت؟

یکی از مشکلات ما در بسیاری از مناطق کشور کار آمد کردن مجموعه منابع برای رشد و توسعه است. من فکر می کنم در استان مازندران تکلیف کارآمد از مسئولان می تواند نقش موثری درتوسعه استان داشته باشد. باید مدیران استان و نمایندگان فعال باشند،به عبارت دیگر می توان گفت اجماع فکری بین دولت، سایر قوا و ائتلاف بین قوای مختلف در سطح منطقه می تواند نقش شگرفی در رشد وتوسعه مازندران داشته باشد.

*محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از جوان ترین نمایندگان مجلس است. نظر شما در خصوص این نماینده چیست؟

دامادی از نظر شخصی انسان فوق العاده پاک و ساده زیستی است. من آقای دامادی را فردی سالم و پاک دیدم. انسان خوش فکری که حامی دولت است. البته نه به عنوان اینکه نماینده باید این خصوصیت را دارا باشد که حتما حامی دولت باشد، بلکه به دلیل فهم ایشان نسبت به مشکلات و حمایت او از برنامه های عمومی و حتی نقد دولت که قابل قدردانی است. مازندران هم به نمایندگان هم سو با دولت نیاز دارد.

 



    ©2013 APG.ir