تعداد بازدید: 2725

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 2 اسفند 1394-16:16

در آستانه هفتم اسفندماه؛

جبهه متحد اعتدالگرایان و نخبگان مازندران نامزدهای خود را اعلام کرد

بیانیه انتخاباتی نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اعتدالگرایان و نخبگان مازندران برای مجلس دهم+ لیست نامزدهای مورد حمایت این جبهه


مازندنومه، سرویس سیاسی: لطف الله آجدانی -دبیر جبهه متحد اعتدالگرایان و نخبگان استان مازندران- در گفت و گو با ما فهرست مورد حمایت این جبهه را برای انتخابات هفتم اسفندماه اعلام کرد.

وی با بیان این که محرمعلی خداوردی مسوول شورای هماهنگی جبهه متحد اعتدالگرایان و نخبگان کشور است، افزود: دکتر جعفر قمی، دکتر محمد حسین فقیه، عبدالرحیم فرشاد، مهدی انواری، حمید سمیاری، پروانه زیرابی و ریحان عزتی عضو شورای مرکزی این جبهه در مازندران هستند.

در بیانیه جبهه متحد اعتدالگرایان و نخبگان مازندران که در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه صادر شده، آمده است: «جبهه متحد اعتدالگرایان و نخبگان مازندران با تاکید بر شعار تداوم عقلانیت و اعتدال و حمایت از دولت تدبیر و امید و با توجه به رد صلاحیت و عدم امکان حضور نامزدهای مطلوب و حداکثری حامیان دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف انتخابیه؛ مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دهم و حمایت از انتخاب نامزدهای هر چه نزدیکتر به دولت تدبیر و امید را به عنوان گزینه های نسبی در شرایط موجود، یک ضرورت می داند.

این جبهه بر اساس مصالح نظام و دولت تدبیر و امید و منافع مردم شریف کشور و استان مازندران و بر اساس خرد جمعی طیف های مختلف حامیان دولت تدبیر و امید و با تکیه بر اکثریت آرای اعضای شورای مرکزی این جبهه در مازندران، با احترام به همه ی نامزدها و حامیان سیاسی و اجتماعی آنان، نامزدهای مورد حمایت خود را در مازندران برای مجلس دهم بدین شرح اعلام و از مردم شریف استان درخواست می کند تا با مشارکت فعال و حداکثری در انتخابات 7 اسفند 94 تداوم بخش اراده ملی در حمایت از دولت تدبیر و امید باشند.

اسامی نامزدهای مورد حمایت استان مازندران برای مجلس دهم :

آمل و لاریجان : عزت الله یوسفیان ملا
ساری و میاندورود: علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی
نور و محمود آباد: علی اسماعیلی
قایم شهر و جویبار و سوادکوه و سیمرغ : سید هادی حسینی و عبدالله رضیان
بابل: حسین نیاز آذری و حسینعلی قاسم زاده
بهشهر و نکا: سید احمد میری
تنکابن و رامسر و عباس آباد: شمس الدین شریعت نژاد
بابلسر و فریدونکنار: ولی الله نانوا کناری
نوشهر و چالوس و کلاردشت : جواد درویش


  • پنجشنبه 15 مهر 1395-23:11

    آقا ببخشید. این صفت نخبه چگونه با این اشخاص اطلاق شده ؟ خود خوانده است و یا اینکه خبری هست ما خبر نداربم. متشکر از توضیحات شما . پیشاپیش.


    ©2013 APG.ir