تعداد بازدید: 12025

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 4 اسفند 1394-23:49

موج آفرینی گزینه اصلاح طلبان در بابل/نریمان برای نجفی آمد

بابل برای انتخاب نجفی گام برداشت/ محسن نریمان -نماینده اسبق بابل در مجلس- در ستاد علی نجفی خوشرودی گفت: آقایانی که چهارسال فرصت داشتید تا در مجلس اعتماد مردم این شهر را جلب کنید چرا برای رقابتی کردن انتخابات در مجلس فریاد نزدید و در جلب اعتماد مردم موفق نبودید؟


 مازندنومه، سرویس سیاسی:علی نجفی خوشرودی ۱۳۴۹ بابل که پیش از این دیپلمات و سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران در قرقیزستان بود، اکنون نامزد اصلی اصلاح طلبان در بابل است.

در رزومه او سمت هایی چون: مسئول دبیرخانه سازمان همکاری شانگهای، رئیس اداره دوم کشورهای مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غربی، دبیر اول و مسئول بخش اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و عضو مؤسس انجمن دوستی ایران و ارمنستان دیده می شود.

نجفی از جمله امضا کنندگان بیانیه حمایت از توافق برجام توسط سفرا و روسای سابق نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و مدیران سابق وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران است.

وی نخست از حوزه ی انتخابی تهران برای کاندیداتوری ثبت نام کرد و مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان قرار گرفت. سپس به حوزه زادگاه خود انتخابیه بابل انتقالی گرفت و دیرهنگام، به جمع داوطلبان افزوده‌ شد، اما در همین چند روزه با حضور بزرگان اصلاح طلب بابل هم چون محسن نریمان، رحیم ابوالحسنی، احمد فاطمی و... توانسته موج آفرینی و افکار عمومی منطقه را  به سمت خود متوجه کند.

امروز همايش بزرگ حاميان دكتر نجفي با سخنراني دكتر آصفی -سفیر سابق ایران در فرانسه و سخنگوی سابق وزارت خارجه- و نیز سخنرانی دکتر رحیم ابوالحسنی -مسئول دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی- کنار پاساژ فردوسی بابل برگزار شد.

فردا چهارشنبه نیز دکتر احمد فاطمی -نامزد رد صلاحیت شده اصلاح طلبان بابل- در دفاع از سفیر امید و لیست اصلاح طلبان استان سخنرانی می کند.

سایر برنامه های روز چهارشنبه دکتر نجفی به این قرار است: ساعت 10.30 بندپی شرقی شهر، گلوگاه، همایش پیاده روی از مسجد سید نظام الدین به سمت ستاد دکتر نجفی، ساعت 16 استادیوم آزادی، ساعت 22 ستاد مرکزی دکتر نجفی و ساعت 20:30 میدان انقلاب امیرکلا، ستاد دکتر علی نجفی خوشرودی.

گفتنی است در همایش فردا خشایار اعتمادی -هنرمند برجسته موسیقی پاپ- هم حضور خواهد داشت.

به گزارش کانال تلگرام مازندنومه، امشب محسن نریمان -نماینده اسبق بابل در مجلس- در ستاد نجفی گفت: آقایانی که چهارسال فرصت داشتید تا در مجلس اعتماد مردم این شهر را جلب کنید چرا برای رقابتی کردن انتخابات در مجلس فریاد نزدید و در جلب اعتماد مردم موفق نبودید؟

دکتر رحیم ابوالحسنی نیز در همین راستا بیان داشت: به لیست اصلاحات در بابل رای دهید و گزینه ای را خالی نگذارید.


 


  • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 1 0
    يکشنبه 13 فروردين 1396-23:24

    نریمان که تایید نمی شد نجفی رو قرارداد برای انتخابات که رای قاسم زاده بزرگ ودوست داشتنی رو خراب کنه .شکستی که قاسم زاده در مجلس 5از نریمان جلو افتاد نریمان هنوز مزه اون شکست تودلش بود خلاصه .نریمان تایید صلاحیت نمشه که بیاد چون اعتباری نداره ولی نجفی که برجام وبا سفیر بودن رای گرفت دیگه رای نمیاره چون اومد تو روستا بابل به جوانها میگه من کی هستم ملت نشتاختنش و این از مجلس چیزی نمی دونه تا بخواد یاد بگیره دوره نمایندگی اش تمام میشه .برید دنبال قاسم زاده نمایند ه تمام عیار تا بابل وسرو سامان بده خدایی جدی می گم الکی شایعات الکی پشت شرس نکنید خدا رو خوش نمیاد .یه نفر دلسوز کشاورزااست این طوری خرابش نکنید .نرخ زدن برنج که الان کیلویی 12 هزار تومان است مدیون قاسم زاده هستیم عزیزان .کاش نجفی ونیاز بلد بودند ودیگر نمایندگان مازندران پرتغال ونر خ می زدند که مازندران کیلویی 1000تومان وتهران کیلویی 8000تومان است جای تاسف داره رای فقط قاسم زاده حیف مردم بابل چرا این کارو کردید ای کاش به قاسم زاده رای می دادید .قاسم زاده عشق من وعزیز استان مازندران

    • يکشنبه 9 اسفند 1394-12:13

      تبریک به بابلیها دمتون گرم ایوالله

      • يکشنبه 9 اسفند 1394-8:29

        یعنی جدی جدی بعد از این همه سالها هنوز به این چیزها اعتقاد دارید ...

        • شنبه 8 اسفند 1394-12:19

          اونایی که از بابل مثلا شناخت !!!!!!!!!! داشتن برای مردم بابل چیکار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جز اینکه جیب خودشون و اطافیانشون رو پر کردن فقط همین.
          شاید 1 فرد جدید بتونه دل بسوزونه و برای بابل کاری بکنه. بابل از شهرای اطراف خیلی عقب افتاد. این اقای نیاز و ناصری دقیقا تو مجلس چیکار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          • جمعه 7 اسفند 1394-23:50

            درود در بابل حتی صحبت از سیب زمینی هست ولی صحبت از ....نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

            • @سفیر-امید-علی نجفیپاسخ به این دیدگاه 8 0
              جمعه 7 اسفند 1394-23:5

              انشا... جناب نجفی سرباز خط مقدم دیپلماسی اعتدال رای بسیار بالا خواهند اورد و مانند بعضی ها همانند اقایان ح.ن.آ و ع.ن نیازی به پخش اسکناس های تا نخورده در سطح شهرستان بابل نخواهد داشت امید ادامه دارد...

              • بابل شهر بهار نارنجپاسخ به این دیدگاه 6 4
                جمعه 7 اسفند 1394-13:23

                مطمئا باشید سفیر علی نجفی 7 اسفند با بیش از 100 هزار رای ، رای اول رو میگیره و نیز نمیذاره که سعادتی و ناصری برن مجلس .(رای دوم هم طاهر نژاد یا قاسم زاده هست)

                • پنجشنبه 6 اسفند 1394-23:35

                  علی نجفی در دل روستا یی ها ی بابل جای دارد کی گفته روستاهها او را نمی شناسند . از تمام شهرهای بابل با درصد خیلی بالا به او تک رای می دهند. ان شاالله در 7 اسفند
                  سر صندوق های حق به حق دار برسه .

                • پنجشنبه 6 اسفند 1394-23:26

                  به کاندیدی رای بدهند که نماینده مردم بابل باند نه وام دار بستگان و دوستان، بابلی ها حق شان نماینده در حد و اندازه آقای مهنس نریمان می باشد . مشکل اشتغال در بابل بی داد می کند . از لحاظ توسعه در مقایسه با آمل و ساری ما عقب ماندگی داریم. پس با آگاهی تصمیم بگیریم.

                  • جمعه 7 اسفند 1394-13:28

                    سلام
                    مشکلات پیشرفت شهری چه ربطی به نماینده مجلس داره . نماینده مجلس یعنی قانون گذار

                  • پنجشنبه 6 اسفند 1394-13:15

                    سوای اینکه از چه گرایشی اعم از اصولگرایی یا اصلاح طلبی به ماجرا نگاه کنیم
                    باید اینرا در نظر داشت که در شهرستان بابل اجماع عقاید اصلاح طلبان و پیشنهادِ جدیدِ آنها در صفوفِ رای گیری تنها بر اقشار طبقه متوسط و دانشجو یان این شهر نفوذ دارد.
                    اصلاح طلبانی که نمی توانند در طولِ سال بطور مکرر عقاید و دیدگاه خودشان را به عموم شهروندان به اشارت بیاورند و برای کاندیداهای آتی شان زمینه چینی و زمینه سازی کنند و در وقتِ انتخاب از جعبه ای یک فردِ ناشناس را برای بابل به روی میز بگذارند از عجایب جهانِ سیاست است در این شهر.
                    جناب اقای نجفی با تمامِ صلاحیت فکری و اندیشه ای که دارند پایگاه نفوذ اجتماعی و سیاسی و اقتصادی در بابل ندارند.تنها داشتنِ یک نامِ نیک و ارزنده و پیشنهاد دادنِ آن از سوی جریان اصلی اصلاح طلبی نمی تواندِ سقف رای های درگردش را برای ایشان جمع کند زیرا سابقه و تاریخ نشان داده که رای دهنده های مقیمِ شهرستان بابل و بخصوص قشر دانشجویان و نواندیش اثرگذاری شان در مقیاس به کلِ رای دهندگان شهرستان بابل با افزدون تمامی روستاهای ش مقداری ست ناچیز. اقای نجفی بدون شک در محیط های غیر شهری بابل رای و نفوذی نخواهد داشت و کمترینِ آراء را به خود اختصاص خواهد داد.
                    از طرفی این واقعیت قابلِ رصد است که طبفِ اصولگرایان که دارای پایگاه های دائمی و قوی در بابل هستند به احتمالِ بسیار زیاد یکی از اصولگرایان را وارد مجلس از بابل خواهند کرد و شانس آقای مومنی درشان بسیار زیاد است.
                    اما مشکل و مساله و بحث بر سرِ اعتدال گرایان یا اصلاح طلبان باقی می ماند.ازطرفی اقای نیاز اذری از جمع اصولگرایانِ میانه رو وارد انتخابات می شود و از طرفی اقای فاسم زاده با آن سابقه ی دراز و بلند در کارِ مجلس و یکی از نمایندگی های تائید شده و مهمِ اصلاح طلبان شانسِ حضورش بیش از تمامی نامزد ها هست. کوتاه سخن اگر در جناح اصولگرایان اجماع بر آقای مومنی قطعی شود - رقابتِ اصلی انتخابات بابل در میانِ اقایان نیازآذری و قاسم زاده خواهد بود.

                    • زمانی درمزاری، حقوقدان. تهرانپاسخ به این دیدگاه 7 1
                      پنجشنبه 6 اسفند 1394-13:8

                      جناب دکتر علی نجفی خوشرودی، انسان شریف، متعد و مسئولی است که پله های ترقی و تعالی روزافزون حرفه ای را به شایستگی پیموده است و کماکان، با نگاه بومی، منطقه ای، ملی و بین المللی خویش، دغدغه وطن، مردم و خدمت دارند. اینجانب شخصا ایشان را از سال 1370 هنگامی که در دانشگاه تهران و دانشگاه بهشتی تهران، هر یک، به طور توامان، در حال تحصیل در رشته علوم سیاسی در آن دانشگاهها بوده ایم، می شناخته و مدتی هم در خوابگاه امیرآباد تهران نیز هم خانه و یار غار تنهایی و دانشجویی خویش نیز بوده ایم. اینرا از این حیث عرض می کنم که شناخت بنده حتی از محیط دانشگاه و خوابگاه و هم نشینی و هم صحبتی شبانه روزی با ایشان بوده است و سلامت اندیشه و عمل ایشان مورد تحسین و تاکید است. حضور فرهیختگان روستایی زاده و دردمندی چون جناب دکتر نجفی خوشرودی که از جنس مردم و رنگ مردم و نیز متعهد به مردم هستند، در مجلس می تواند موجبات امیدواری شهروندان و روستائیان به ایجاد تحول روزافزون در عرصه نظام تقنینی کشور گردد. با آرزوی موفقیت برای این دیپلمات شهیر مازندرانی و نامزد انتخابات پیش روی مجلس.

                      • پنجشنبه 6 اسفند 1394-12:16

                        نجفی کجایی ؟ دقیقا کجایی؟

                      • پنجشنبه 6 اسفند 1394-0:36

                        من به کسانی که تحت حمایت داعشی ها و وهابی ها و انگلیسی ها و امریکایی هاست رای نمیدهم.

                        • پنجشنبه 6 اسفند 1394-21:34

                          برو ...

                          • شمالی ریکا...پاسخ به این دیدگاه 8 2
                            پنجشنبه 6 اسفند 1394-15:51

                            شنونده باید عاقل باشد...! دوره این شانتاژها و ادعاهای بی اساس به سر آمده است...لطفا به شعور مردم و شهروندان احترام بگذارید...وضعیت موجود و تجربه مردم از جناح ها و گروههای افراطی به خوبی نشان می دهد که داعش و افراطی گری به کدامین سو و جهت تمایل دارند...؟!!!

                          • چهارشنبه 5 اسفند 1394-23:50

                            حق با نویسنده ای بنام بابل است اقای نجفی را بابلی ها نمی شناسند حتی یک بار او را تا الان ندیدند و یکبار در غم و شادی مردم این شهر شرکت نکرد .
                            هر تعدادی رای که بیاورد متعلق به اقایان ظریف-ابوالحسنی - نریمان - اصفی و دیگران است و خودش رای ندارد .
                            اینطور انتخاب شدن چه فایده دارد .اصلاح طلبان بابل دچار اشتباهات فاحش میشوند .

                            • چهارشنبه 5 اسفند 1394-20:5

                              فقط نجفی

                              • رهگذر ستادهای انتخاباتیپاسخ به این دیدگاه 2 11
                                چهارشنبه 5 اسفند 1394-15:50

                                اینکه نجفی پاتوی اصلاح طلبان گذاشت بحثی نیست اما ایشان دربین دیگر رقبا شانس کمتری دارند . ازدحام جمعیت انهم جمعیتی از طیف سیاسی اصلاح طلبان شهرستان بیانگر این نیست ایشان رای مقبولی دارند زیرا ایشان در افکار عمومی معرف حضور نیستند و فرض براین که ده برابر جمعیت داخل ستاد انهم بخش بزرگ ان شهرنشین هستندپای صندوق رای بیایند بازهم ایشان نسبت به رقبای خودش مشکل دارند زیرا در روستاها ایشان را نمی شناسند حتی ایشان در طول سال یکبار در محافل سیاسی واجتماعی شهرستان اعلام موجودیت نداشته وخودش به این امر واقف است در بابل هم همانند تهران از اقبال خوبی برخوردار نیست ایشان در تهران ثبت نام کردند ودر مدت کوتاه توان سنجی کردند دیدند تهران شرایط مناسب نیست گرچه با امدن ایشان جنگ زرگری بین نامزدهای اصلاح طلبان بابل شدت گرفت چون ارای خالص اصلاح طلبان در داخل سبد چندین نفرنامزدهای اصلاح طلب ریخته می شود وخود نامزدها هم اصلاح طلب بابل براین باورند هر کدام حرفی برای گفتن دارندواینکه در این گیرودار اصولگرای دومی از بابل ارای اصلاح طلبان رااز گردونه بی مصرف مبدل نسازد دور ا انتظار نیست مگر اینکه به نقطه اجماع برسند که طرح این موضوع غیر قابل تصور است به هر جهت در بین اصولگرایان سعادتی حرف اول رامی زند اما برای حرف دوم امکان رقابت نهایی در مرحله دوم انهم بین دو اصلاح طلب قابل پیش بینی است

                                • شنبه 8 اسفند 1394-11:49

                                  سلام امروزانتخابات به اتمام رسیده میشودباتوجه به نتیجه انتخابات لطفا تحلیل خودرابیان فرمایید باسپاس

                                • چهارشنبه 5 اسفند 1394-13:53

                                  نجفی اصلاح طلبی را درحد عقل داشتن واحترام به فضای سبزومحیط زیست دانسته است .درموردحصرگفته مواضع نظام رادارم؟

                                  • چهارشنبه 5 اسفند 1394-9:56

                                    اين آقاي محترم كه كانديدا شده يعني اقاي نجفي كي است ؟ خدائيش چند نفر در بابل او را مي شناسند ؟ چه كاري براي بابل تا الان انجام داده ؟
                                    او اگر در وزارت خارجه خدمت كند بهتر است تا اينكه نماينده شهري بشود كه نه او مردم بابل را مي شناسد و نه مردم بابل او را مي شناسند.
                                    اقايان محترمي كه از ايشان دفاع مي كنند نبايد از خودشان سئوال كنند چرا شخصي كه هيچ شناختي از بابل و بابلي ها ندارد را ميخواهند بفرستند به مجلس .
                                    اميدوارم مردم بابل به اين مسائل توجه كنند وبا طناب عده اي به داخل چاه نيفتند .

                                    • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:32

                                      شنبه معلوم میشه نجفی کیه و چی داره. ایشون دیر اومدن اما جو رو گرفتن. نیروی نزدیک به دولت برای ما قابل احترامه

                                      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:46

                                        بالفرض جناب نجفي راي بياورد اين دليل نمي شود ايشان از روي شناخت مردم راي آورده .تعدادي از محترمين بابل و خارج بابل در حال راي جمع كردن براي ايشان هستند بدون اين كه ايشان شناختي از بابل و بابلي ها داشته باشد و يا بابلي ها ايشان را بشناسند .
                                        براي مردمي كه بدون كمترين شناخت مي روند راي مي دهند بايد غصه خورد .

                                        • جمعه 7 اسفند 1394-0:11

                                          می فرمایید تعدادی از محترمین بابل برای ایشون رای جمع می کنن خودش نشون دهنده شناختیست که ازایشون دارن در ثانی آقای نجفی یه روستایی زجر کشیده ایست که با سعی وتلاشش به این جایگاه رسیده از کشور دیگه ای نیومده .

                                      • بابل پاینده باد!پاسخ به این دیدگاه 15 4
                                        چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:31

                                        کاملا درسته. اهالی بابل نماینده ای که می خواهد اصلاح طلب یا اصول گرا نیست بلکه کسی است شناختی و عرقی نسبت مسائل این شهر و مردم ان داشته باشد. کسی باشد که بتواند کاری انجام دهد. البته عکس گرفتن با ظریف خوش لباس دردی را دوا نمی کند. بابل و در کل مازندران به نمایندهای آشنا به مسائل محلی و کاردان نیاز دارد. نه سرشناس. البته نتیجه انتخابات هم چیز را معلوم می کند.

                                        • چهارشنبه 5 اسفند 1394-23:15

                                          با امدن دکتر نجفی به عنوان نماینده مردم بابل نه تنهااین شهرستان گلستان می شود بلکه به عنوان قانون گذار خبره برای کشو ر بسیار عالی می باشد

                                      • بابل شهرپاسخ به این دیدگاه 19 9
                                        چهارشنبه 5 اسفند 1394-2:46

                                        نجفی با دست پر میره هر چند دیر اومد به انتخابات.

                                        • چهارشنبه 5 اسفند 1394-23:9

                                          دکترنجفی مرد عمل می باشد اتفاقا ایشان کاملا بابل و مردمان این شهر را می شناسد دکتر نجفی بسیار سختکوش می باشد ودارای اراده راسخ می باشد ودقیقا همانی است که مردم بابل سالها انتظارش را می کشیدند


                                        ©2013 APG.ir