تعداد بازدید: 4855

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 5 اسفند 1394-3:28

شهرداری یا حزب سیاسی؟!

آیا وظیفه شهردار دادن لیست انتخاباتی است؟

با توجه به این که این که مشاور شهردار ساری و نماینده او در شورای شهر چند شب قبل در ستاد مرکزی اصغریوسف نژاد اعلام کرد: دکتر یوسف نژاد گزینه اول مورد حمایت شهردار ساری است و چند روز بعد نیز به معرفی گزینه دوم شهردار پرداختند، آیا این اعلام نظر با مفاد قانون که گفته: «اعلام نظر شخصيتها در تأييد نامزدها به شرطي مجاز است كه بدون ذكر عنوان و مسؤوليت آنها باشد و مدرك كتبي مربوط به امضای آنان تسليم هيأت اجرائي انتخابات شده باشد» در تضاد و تناقض نیست؟ مگر وظیفه شهرداری و شورای شهر معرفی گزینه و تبلیغات برای اوست؟


 مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از آغاز تبلیغات رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجموعه شهرداری و شورای شهر ساری بسیج شده اند و رسما" در قالب یک تشکل حزبی و سیاسی، ضمن اعلام گزینه، به حمایت صریح و بی پرده از نامزدهای مدنظر خود پرداخته اند.

مازندنومه اواخر شهریور امسال در یادداشتی با عنوان «پدیده ای به نام مهدی عبوری» پیش بینی هایی انجام داد که اکنون رنگ و بوی واقعیت گرفته است. نوشته بودیم:«لایه نخست انتخاب شهردار ساری در کارزار مجلس آینده به احتمال گزینه شجاعی-یوسف نژاد و لایه دوم این انتخاب گزینه شجاعی-بهاری است. او در لایه های پایین تر، برای فروریزی نسبی آرای محمد دامادی، افرادی مثل آقامیری، نقیبی و یوسفی را هم دارد. شهردار و حامیانش به هیچ وجه تمایل ندارند از صندوق آرا نام دامادی خارج شود، بنابراین  ترجیح می دهند کنار سید رمضان شجاعی، حتی گزینه ای اصلاح طلب مثل بهاری راهی بهارستان شود. به رغم این که گفته می شود شهردار جوان عملگرا و غیر سیاسی است، او یکی از سیاسی ترین شهرداران ادوار ساری است که. قشنگ هم پول خرج می کند.»

با رد صلاحیت رمضان شجاعی، بهاری و دیگران، تیم شهرداری پس از اصغر یوسف نژاد، شیخ عباسعلی ابراهیمی را جایگزین کرده اند، ولی امیدشان هم چنان حضور یوسف نژاد در مجلس است.

موضوع این یادداشت چگونگی و چرایی انتخاب یوسف نژاد و ابراهیمی نیست، بلکه طرح این پرسش است که اصلا" آیا شهردار و اعضای شورا می توانند در هیات حزب و تشکل سیاسی نامزد و لیست انتخاباتی معرفی کنند؟ مگر وظیفه شهرداری و شورای شهر معرفی گزینه و تبلیغات برای اوست؟

تبصره یکم ماده 57 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي مصوب 7 آذرماه 1378 و با اصلاحات بعدی 29 اردی بهشت 1394 اشعار می دارد: «اعلام نظر شخصيتها در تأييد نامزدها به شرطي مجاز است كه بدون ذكر عنوان و مسؤوليت آنها باشد و مدرك كتبي مربوط به امضای آنان تسليم هيأت اجرائي انتخابات شده باشد.»

در ‌ماده 59 همین قانون نیز آمده: «... همچنين استفاده از وسائل و ساير امكانات‌وزارتخانه‌ها و ادارات، شركتهاي دولتي و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداريها و شركتها و سازمانهاي وابسته به آنها و نهادها و مؤسساتي كه از‌بودجه عمومي (‌به هر مقدار) استفاده مي‌كنند و همچنين در اختيار گذاشتن وسائل و امكانات مزبور ممنوع بوده و مرتكب مجرم شناخته مي‌شود.»

با توجه به بندهای بالا و این که مشاور شهردار ساری و نماینده او در شورای شهر چند شب قبل در ستاد مرکزی اصغریوسف نژاد اعلام کرد: دکتر یوسف نژاد گزینه اول مورد حمایت شهردار ساری است و چند روز بعد نیز به معرفی گزینه دوم شهردار پرداختند، آیا این اعلام نظر با مفاد قانون که گفته: «اعلام نظر شخصيتها در تأييد نامزدها به شرطي مجاز است كه بدون ذكر عنوان و مسؤوليت آنها باشد و مدرك كتبي مربوط به امضای آنان تسليم هيأت اجرائي انتخابات شده باشد» در تضاد و تناقض نیست؟»

در همین راستا می شود پرسید: هدف مجموعه شهرداری و شورای شهر ساری از سیاست ورزی ویژه در شب انتخابات و حضور پررنگ اعضای شورا و شهرداری ساری در ستاد برخی نامزدها چیست؟ چرا شهرداری ساری لیست انتخاباتی داده است؟ دلیل برخی قیل و قال ها و بلواها در جلسات، علیه دیگر نامزد شاخص این حوزه از سوی برخی پرسنل شهرداری چیست؟ آیا همه اعضای شورای شهر مرکز استان لیست دهی و کار تبلیغی مجموعه شهرداری را له وعلیه برخی نامزدها، قانونی می پندارند و کاملا" تایید می کنند؟

اگر قانون رعایت شود، کار سیاسی بلامانع است، مثلا" شهردار قائم شهر یک هفته مرخصی گرفته و بدون استفاده از مقام و عنوان شهردار، در قامت یک فعال سیاسی، در ستاد یکی از نامزدها فعالیت می کند.

بدعت شهرداری ساری در لیست دهی و کار تبلیغاتی آشکار، از انتخابات شورای شهر آغاز شد و در انتخابات کنونی مجلس ادامه یافت. توجیه گرم کردن تنور انتخابات هم اگر از سوی شهرداری چی ها بیان شود، با اقدام هایی که می بینیم این ادعا چیزی جز لاف نیست؛ چه گرم کردن تنور باید با حمایت شهردار از کلیت انتخابات و همه کاندیداها بالسویه باشد، نه دو نفر خاص.

این جاست که نقش هیات اجرایی و فرماندار مرکز استان در تهیه گزارش تخلف احتمالی و ارجاع به مراجع ذی صلاح احساس می شود.

 


  • جمعه 7 اسفند 1394-1:39

    شهردار ساری به چه حقی تصمیم گرفت که از دو نامزد حمایت کنه؟ عبوری فقط محدوده ی شهر خودش رو میبینه؟ نمی فهمه که نماینده مال یک شهر نیست و از طرف یک حوزه انتخابیه وارد مجلس میشه؟ نمی فهمه که نباید کاری کنه که روی مناطق دیگه تاثیر بذاره؟ عبوری دلش واسه ساری نمی سوزه. دنبال پست و مقامه. من و خیلی های دیگه ساکن ساری نیستیم. توی مناطق دور از شهر زندگی می کنیم. به عبوری چه ربطی داره که برای نماینده ما تصمیم بگیره؟ یکی نیست بهش بگه ... تو رو چه به شهرداری و مسئولیت....
    از عبوری بدتر اون اعضای شورای شهر هستن که ... راه افتادن دنبالش. ...

    • کارشناس حقوقپاسخ به این دیدگاه 2 0
      پنجشنبه 6 اسفند 1394-19:50

      مطابق قانون مجازات اسلامی هر فعل یا ترک فعلی که به دیگری ضرر برساند جرم تلقی میشود (حرف زدن همچون فحاشی نیز نوعی فعل تلقی میشود). در ترک فعل یا عمل مثل آنست که کسی بداند در کوچه ای چاهی وجود دارد ولی عمدا به عابرین نگوید که در آن کوچه چاه وجود دارد و عابرین نیز در چاه بیفتند یا شخصی خودش اقدام به حفر چاه نکند اما به دیگران دستور حفر چاه را بدهد که عابرین در چاه بیفتند. در این صورت او به جهت سبب اقوی از مباشر مجرم تلقی میشود ولو آنکه خودش چاه را حفر نکرده باشد.حال اگر به واسطه شهود و یا اسنادی ثابت شود که شهردار محترم خودش اقدام به نقشه و عمل غیر قانونی کرده است و یا خودش اقدام به طراحی و عمل نکرده اما از نقشه و عمل دیگران آگاه بوده ولی عمدا سکوت کرده است آنگاه ترک فعل و ترک افشای حقیقت از سوی او مصداق جرم تلقی خواهد بود. البته همین اتهام نسبت به اعضای شورا نیز مطرح است و باید بررسی کرد که آیا عمل اعضای محترم شورا نه به عنوان اشخاص حقیقی بلکه به عنوان اشخاص حقوقی شورای شهر به نفع شخصی خود و ضرر دیگران بوده است یا خیر؟ به نظر نگارنده در اکثر صحبت های اخیر اعضای محترم شورا صحبت از شخص حقیقی خود نبوده بلکه از سوی مدیریت و عضویت شورای شهر و شهرداری به عنوان اشخاص حقوقی صحبت و هزینه شده است (برای احراز مجرمیت کافی است تنها یک جمله ی غیر قانونی به کار رفته باشد) که این فعل به ضرر نیمی از شهروندان مخالف اما به نفع نیمی دیگر از شهروندان موافق و اشخاص حقیقی و ذینفع شورای شهر و شهرداری و نیز دو نفر خاص از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تمام گشته است که این عمل خلاف بین قانون و شرع بوده و مستوجب مجازات قانونی و انتخاباتی می باشد که شایسته است مجریان ذیربط موضوع را مورد بررسی جدی و فوری قرار دهند تا حق هیچ یک از شهروندان گرامی و کاندیداهای محترم تضییع نشود.

      • خانواده شهداپاسخ به این دیدگاه 5 1
        پنجشنبه 6 اسفند 1394-15:9

        در ایران تمامی قوانین اساسی و عادی و آمره و تکمیلی بلااستثنا اسلامی و مطابق شرع اسلام وضع شده اند. یعنی هیچ قانونی نداریم که شرعی نباشد. بنابراین مفهوم مخالف آن, این است که قوانین جمهوری اسلامی ایران بلااستثنا شرعی بوده و هر قانون شکن نیز در عین حال احکام را شکسته و شریعت اسلام را زیر پا گذاشته است. لذا شهرداری و شورای شهر محترم که این همه از ما خانواده ی شهدا هزینه میکنند بهتر است مراقب گناهان خود باشند و مطابق قانون و شرع, سیاسی کاری نکنند.

        • پنجشنبه 6 اسفند 1394-14:42

          در جواب "دا" باید عرض کنم طبق اعلام ستاد منتخب عبوری برنامه دیشب متعلق به جامعه ی هنرمندان بود. اینجانب که دیشب برای رصد به الهیه رفتم متوجه شدم که پیش بینی ام کاملا درست بود و هیچ هنرمندی حاضر به حضور نبود و نیامد. چون هنرمندان, هم از ابراهیمی در دوران مدریت ایشان در اداره ارشاد بسیار دلخور و ناراضی بودند و از هم از عبوری بخاطر تصویب و اجرای طرح های سطحی و آبکی هنری بسیار خشمگین. تصور کنید شهرداری محترم دو جشنواره ی تیاتر طنز "دیالوگ" و "سیاه بازی" آنهم درست پشت سر هم برگزار می کند بدون آنکه ضرورت داشته باشد چون در طول سال هم جشنواره ی تیاتر ارشاد, هم حوزه هنری و هم بسیج برگزار میشود و دیگر نیازی به جشنواره سازی نیست تا همان نمایش ها دوباره تکرار شوند و در اختتامیه بجای یک پیشکسوت ساروی, از یک سینماگر تهرانی (اکبر عبدی) که ربطی به تیاتر نداره نکوداشت بگیرند ولی آقای عبوری برای آنکه به دوستان هنرمندنمای خودش خدمت کند و پول برساند طرح جشنواره را روی چشمانش قرار میدهد بی آنکه از مشاوران عالی فرهنگی و هنری مشاوره بخواهد چراکه ایشان مشاوران کم سن و سال و بی تجربه ای میخواهد که بله قربان گوی محض باشند هرچند که پول بیت المال از بین برود. و باز بررسی کنید کتاب هایی که شهرداری چاپ کرده است اگر همه را سر هم جمع کنید یک کتاب با ارزش نمیشود در واقع "کتاب سازی" کرده اند و بجای کیفیت به کمیت چشم دوخته اند چون تعداد زیاد کتاب عوام فریبانه تر است. تصور کنید شخصی چند جمله زیبای مشاهیر جهان را بی آنکه ربطی به شهر داشته باشد از اینترنت جمع کرده و شهرداری برایش کتاب کرده است چاپ آنهم توسط خود شهرداری چی ها انجام میشود و به هم نون قرض میدهند! البته نگاه آقای ابراهیمی هم کم از جناب عبوری نبود. از بی ارزش قایل بودن ایشان نسبت به هنرمندان اصیل همین بس که نه تنها از فیلمسازان درجه یک استان حمایت نمیکرد بلکه به آنان میگفت بروید در مجالس عروسی فیلمبرداری کنید و پول درآورید. ضمن آنکه به اهالی موسیقی هم نه تنها مجوز نمیداد بلکه آنان را منشا لهو و لعب می دانست حالا دیشب برای رای گرفتن خود میگفت چه اشکال دارد که کنسرت موسیقی برگزار شود و مردم شاد باشند! جناب ابراهیمی یک زمانی با اصلاح طلب ها مقابله میکرد حالا خودش را اصلاح طلب جا میزند. قسم حضرت عباس را باید قبول کنیم یا دم خروس حنایی را؟!! عوام فریبی تا کی؟!!

          • پنجشنبه 6 اسفند 1394-13:2

            شهردار حق داره کمک کنه کسی انتخاب شه کهبه فکر شهر باشه نه اینکه سنگ اندازی کنه تو پیشرفت شهر
            حق،با عبوریه

            • پنجشنبه 6 اسفند 1394-11:10

              امروز رفتم شهرداری ساری
              دیدم کلا تعطیله، کارکنان پاهاشونو گذاشتن روی میز هر کی میاد میگن تعطیله هیچ کی هم نمیاد.
              آخه این چه وضعشه، اینجا شهرداریه یا ستاد انتخاباتی!

              • پنجشنبه 6 اسفند 1394-7:45

                چه ولوله اي افتاده درجبهه مخالف عبوري...
                ديروز عصر وديشب مردم هوشمند ساري بار ديگر قدر شناسي خودرانشان دادند ديشب مسيرهاي منتهي به خ فرهنگ وقارن وانقلاب جمعيت موج ميزد اكثرجمعيت راجع به شهرداروستادانتخاباتي عمل گرايان ومنتخبين ستادصحبت ميكردن انشاا....فردا مردم ساري به ليست عملگرايي عبوري را ي ميدهند

                • چهارشنبه 5 اسفند 1394-18:11

                  پیشرفت شهر ساری ظاهر در ماله کشی شهراست که بدون هیچگونه کیفیت و با کمترین نظارت ادرحال انجام است شهروندان عزیز سری به خیابان شیخ طبرسی بزنند وببینند که پیاده روسازی که فقط یک ماه از بهسازی آن نگذشته مجبور به کندن آن هستند و بزودی به بقیه پاده روهای بهسازی شده هم خواهد رسید قبول ندارید چندقدم تا خیابان شیخ طبرسی قبول زحمت بفرمائید

                  • کارشناس هنرپاسخ به این دیدگاه 8 7
                    چهارشنبه 5 اسفند 1394-17:10

                    بعید می بینم امشب کسی برای ابراهیمی بیاد الهیه, چون کارنامه ی ایشون در ارشاد خیلی خیلی خیلی بد بود.

                    • متولد ساریپاسخ به این دیدگاه 13 6
                      چهارشنبه 5 اسفند 1394-17:2

                      شهردار ساری بر خلاف ادعای حمایتش از شهروندان و نخبگان ساروی, چراغ خانه ی سارویها را برای مسجد جویباریها روشن کرده و قراره موزه ی آقای مدانلوی جویباری را در بوستان ولایت ساری بسازه. این اقدام ایشان هم برای دوستان سیاسی اش بوده است!

                      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-16:26

                        پس از رد چند طرح فرهنگی و هنری اصیل و ماندگار فهمیدم شهردار خودش نیست بلکه دیگران برای او تصمیم میگیرند. حالا همان کسانی که او را به شهرداری منصوب کرده بودند پس از رد صلاحیتشان دوباره دارند برای اعاده حیثیت و منافع آینده ی خودشان, از شهردار استفاده میکنند. عملکرد شهردار هم بسیار قابل نقد است ایشان هیچگاه از نخبگان شهر استفاده نکردند بلکه دایم از "دوستان" خود بهره بردند. در طرح ها و پروژه ها بجای کیفیت, به کمیت فکر کردند. وقتی شهرداری پول ندارد یک درد است اما وقتی پول و اعتبارش ده برابر میشود ولی درست خرج نمیکند آنوقت درد چند برابر میشود. آقای شهردار برای آبادانی اصولی شهر بهتر بود قبل از هر چیز نخبه شناسی میکرد نه سیاسی شناسی!

                        • دوستدار عبوریپاسخ به این دیدگاه 10 8
                          چهارشنبه 5 اسفند 1394-16:5

                          ...برگ نابودی عبوری خواهد شد

                          • چهارشنبه 5 اسفند 1394-15:1

                            به به کسی که خودش تخلف میکنه نامزد به من معرفی میکنه که بهش رای بدم؟؟؟
                            هر دم از این باغ بری میرسد...

                            • چهارشنبه 5 اسفند 1394-14:20

                              شهردار با عوام فریبی با بسیج نیروهای انسانی شهرداری و استفاده از قدرت مالی این دستگاه دولتی کمر به تبلیغات برای کسانی بسته که مردم ما بعدا متوجه پشت پرده این جریانات خواهند شد...بالاخره همه چیز آشکار میشود..

                              • چهارشنبه 5 اسفند 1394-13:22

                                من موندم بعضی از رفقا چرا فکر میکنن ما ضد عبوری هستیم . کسی در خدوم بودن عبوری شک نداره اما قدرت و سیاست که پدر و مادر نشناسه هر آدم خدوم رو هم به حاشیه میبره . مشاوران عبوری ادرس غلط دادن اینجوری عبوری هم از چشم حزب الله میافته و هم در بین اصلاح طلبا به مذبذبی بودن شناخته میشه . کدام شهرداری در ایران چنین کاری کرده که بیاد لیست بده؟ آیا قالیباف در تهران لیست انتخاباتی داده یا شهردارهای دیگر... این کسی که برای زمین زدن اصلاحات نقشه چیده و عبوری شده چوب دو سر طلا کارشو خوب بلده . متاسفانه بین اصلاح طلبان درگیری و نزاع ایجاد کرده. شورای هماهنگی داره چیکار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:59

                                  آقاي عبوري با اين كار محبوبيت خودش را كم كرده و كارت زردي از مردم دريافت كرد... به شعور مردم توهين نكنيد.مگه كار شهردار اينه؟

                                  • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:29

                                    بزرگترين اشتباه مازند نومه حمايت از كسي كه جلو شهردار محبوب ساري ايستاده..نميدونم هدف چيه ولي راه و اشتباه رفتي ! عبوري خط قرمز ساري.

                                    • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:34

                                      خط قرمز ساری الان شهردارشه؟ مثلا امام جمعه یا علماش نیستن؟ میراث فرهنگی اش نیست؟ چاله چوله هاش نیست؟ ترافیکش نیست؟ بیکاری جوان هاش نیست؟ عبوری رو بت نکن پسرجون. عقل یار خوشه. سحر نزدیکه، تقش در میاد بزودی!

                                      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:42

                                        من نه سياسيم نه كار سياسي بلدم... فقط ٣٠ ساله دارم تو اين شهر زندگي ميكنم ٢ساله دارم پيشرفت شهرمو ميبينم.. آقا شما هر كاري كنين چشم مردوم و كه نميتونين ببندين..

                                    • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:4

                                      مازندنومه نمردی و یه حرف راست زدی. با این حرفت فقط موافقم شهردارو چه به لیست دادن؟ جای تاسف داره که مردم رو ...فرض کردن

                                      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-11:26

                                        جناب آقای عبوری نظر انتخاباتی خودش فقط اعلام کرد نه یک کلام بیشتر . آیا گفتن نظر خود جرم هست ، نه هزینه مالی کرد نه وقت اداری را صرف دیگران کرد ، بنظر شما اعلام نظر خود جرم هست ، اگر جرم هست بر اساس کدام قانون جرم هست ، یا از نظر قانون داخلی خودتان جرم هست . با توجه شناختی از آقای صادقی دارم همچین مطلب را نباید می زدند .

                                        • چهارشنبه 5 اسفند 1394-11:47

                                          اولا" چه نیازی بود عبوری نظر انتخاباتی بده؟ کسی منتظر نظرش بود؟ حالا که آقا احساس تکلیف کرد نظر انتخاباتی بده چرا در یک بیانیه و مصاحبه این کار رو نکرده و شلوغ بازی دراورده؟! چرا نیروهای تازه استخدام شده سازمان عمران شهرداری مشغول پوستر چسباندن برای شیخ ابراهیمی هستند؟ امشب هم که اعلام شده شخص عبوری می خواد بیاد مسجد شکوهی و شلوغ بشه اونجا. این ها اعلام نظره یا ستاد تبلیغاتی شدن؟ فکر کردین چند نفر رو میتونین با این حرفا گول بزنید؟ گوبلز مرد بابا، دروغ هرچه بزرگتر، باور پذیریش اتفاقا کمتره! حناتون رنگ داره آقای عزیز.

                                          • چهارشنبه 5 اسفند 1394-14:24

                                            افرین به شفاف سازی شما...
                                            امید که مردم فهیم و باشعور شهرمون متوجه بشن که چه خبره....

                                        • چهارشنبه 5 اسفند 1394-10:10

                                          حالا اگه نامزد مورد حمایت شهرداری ساری دامادی جونتون بود حتما هم قانونی بود هم کلی تعریف و تشویق میکردین ! دیگه دارین شورشو در میارین شمام با این حمایت های نخ نماتون از دامادی چقدر میگیرین واقعا ؟ ارزش داره خودتونو از چشم ملت بندازین به خاطر یه گزینه که مطمئنا هیچ شانسی نخواهد داشت !ً!!!

                                          • چهارشنبه 5 اسفند 1394-10:46

                                            معلوم میشه کی شانس دار کی نداره؟ دامادی در همه نظرسنجی های 4 گانه اول یا دومه. شهردرای شده ستاد تبلیغاتی . کارشون رو ول کردند دارن نماینده می فرستن مجلس!! بیچاره مردمی که بعدا می فهمند موضوع چی بوده!

                                          • چهارشنبه 5 اسفند 1394-10:9

                                            من واقعا برای مازند نومه متاسفم چرا یقه عبوری رو گرفتید.این مصداق نمک خوردن نمکدان شکستن میباشد شاید هم بخاطر این باشد که از کاندیدای شما حمایت نکردن اگرازکاندیدای مورد نظر شماحمایت میکردن بازهم برعلیه عبوری مطلب مینوشتید ایا الان نهادها وارگانهای خاص از کاندیدای خود حمایت نمیکنند چرااین همه جایزه وشامدهی هارو ایراد نمیگیرید و.....انشاا..خداوند همه مارو به راه راست هدایت کنه

                                            • چهارشنبه 5 اسفند 1394-10:41

                                              چقدر ملت کم فکرند! مازندنومه که ده بار داره میگه لیست لیست! یوسف نژاد هم مورد حمایت مازندنومه است! نمی بینی عکس بزرگش رو تو سایت زدن و پوشش خبراش رو دارن!! تخلفات رو نگه چون شما تو باند شهرداری هستید و خوشتون نمیاد؟! عجب!!

                                            • چهارشنبه 5 اسفند 1394-7:56

                                              یک بام و دو هوا ؟!! اقای صادقی شما به شهردار تاختید می شود بفرمایید آقای مهندس نریمان چه منصب مهم دولتی دارند در حد معاون وزیر و استاندار و .... در حال تبلیغ به نفع یک نماینده در بابل سخنرانی کرد و چندین عکس از او در کاال مازند نومه منتشر شد ؟

                                              • خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 21 26
                                                چهارشنبه 5 اسفند 1394-10:49

                                                من از طرف ایشان پاسخ می دم که نریمان با پست معاونت وزی رنیومده تبلیغات کنه، مرخصی گرفته اومده بابل داره کار می کنه. یک ریال از امکانات وزارتخونه اش رو هم خرج نجفی نکرده. اما اینجا شهرداری شده ستاد تبلیغاتی! نریمان برندهستش، باتجربه است، بچه نیست، می دونه خلاف چیه و غیر خلاف چیه؟ مثل حجازی که مرخصی گرفته داره واسه دامادی کار می کنه و اصلا سمت قائمشهر و شهرداری قائمشهر نمیره تا خلاف نباشه . شهرداری کارش ساخت و ساز و مسایل شهریه یا بیانیه دادن و لیست دادن و ستاد تبلیغاتی شدن؟ در ضمن هرکس خلاف کرد، خلافه، چه نریمان چه بقیه. اما تا اونجایی که من می دونم نریمان و امثال او با پست دولتی نیومدند و نیروها و امکانات شون رو برای فردی بسیج نکردن . با برند خودش اومد که رای بسازه واسه نجفی

                                            • شهروند ساروی پاسخ به این دیدگاه 25 21
                                              چهارشنبه 5 اسفند 1394-7:39

                                              بله وقتی احساس وظیفه کند لازم است لیست بدهد چون آنها یک گروه شناخته شده عملگرا هستند .
                                              مگر از وزیر خارجه . معاون فلان وزیر - فلان رییس سازمان دولتی و حتی شخص رییس جمهور سوء استفاده تبلیغاتی نکردند ؟
                                              مگر همین نامزدها در ریزومه خود نکاتی را نگفتند که به صحت آنها تردید است ؟ شهردار به عنوان نفر اول خدمتگذاری به مردم مخصوصا آقای عبوری به گونه ایست که مردم از او انتظار دارند کسانی را معرفی کند که در طول 4 سال در کنار او به ابادانی شهر کمک کند والا هیچ شهرداری این کار را نمیکرد فقط عبوری به دلیل محبوبیت خود و اراده معطوف به خدمت این کار را لازنم بود انجام دهد . ما جمعی از هنرمندن از ایشون تشکر می کنیم که این معرفی را انجام داد و ملاحظه فرمودید کاملا فرا جناحی هست هر دو را می شناسیم یک نفر اصلاح طلب و یک نفر اصولگرا سابقه کاری خوبی هم دارند آنها که رد صلاحیت شدند قبلا هشدار به انها داده بودیم بودجه فرهنگی شهر را لابی نکنند و به ه . ا به کافه خاصی ندهند تا دفتر کارشان باشد

                                              • چهارشنبه 5 اسفند 1394-14:28

                                                ریزومه؟! چی هست؟!

                                                بعد این که هر دو نفر عملگرا هستند و کارنامه خوبی دارن؟ یوسف نژاد یه چیزی. قبول. ابراهیمی کارنامه خوبی توی ارشاد داشت؟ اصلا توی باغ هستین؟

                                                • پنجشنبه 6 اسفند 1394-10:4

                                                  واقعا همین طوره . در شرایط امروز جامعه باز یوسف نژاد یه چیزی اما اینکه یک راست رو اعلام کرده خودشو زیر سوال برده عبوری

                                                • چهارشنبه 5 اسفند 1394-11:59

                                                  من هم مردم هستم، اما منتظر اعلام نظر شهردار نیستم. شما از طرف خودت صحبت کن و مردم مردم نگو. وظیفه شهردار لیست دادن نیست. مگه حزب سیاسی یا فعال سیاسیه؟ احتمالا تو از اون دسته هنرمندای خاص هستی که از شهرداری بهت رسیده . وگرنه هنرمند واقعی نگاهش فراتر از این حرف هاست. هنرمند منتظر نمی مونه شهردارش چی میگه بعد تایید کنه بگه آفرین، من نمی دونستم حالا فهمیدم به کی رای بدم!! هنرمند باید شهردار رو خط بده نه برعکس. هنرمندی که منتظر می مونه تا شهردار شهرش بهش خط بده هنرمند نیست. شهردارمنده!

                                                • چهارشنبه 5 اسفند 1394-7:34

                                                  عالي بود

                                                  • مالختذتپاسخ به این دیدگاه 22 17
                                                    چهارشنبه 5 اسفند 1394-4:24

                                                    اقای عبوری حرف دل مردم و میزنه شما اگه از اوضاع ساری خبر نداری میتونی حرف نزنی کسی نکیگه لالی

                                                    • چهارشنبه 5 اسفند 1394-14:23

                                                      مالختذت؟!
                                                      لابد اسمته دیگه. حالا هر چی.
                                                      مالختذت جان، خودت رو مردم نبین. یه کم اطلاعات و آگاهی اجتماعیتون رو بالا ببرین. انقدر راحت اجازه ندین ازتون با یه سری کارهای عمرانی سوئ استفاده بشه. نردبون نشین مالتخذت خان جان.


                                                      اما خداییش اسمت رو عوض کن. خیلی ناجوره. یعنی مدرسه هم مالختذت صدات می کردن؟!
                                                      ثبت احوال مویرگی آشنا دارم. خواستی بگو بگم برات عوض کنن.
                                                      مالتخذت

                                                      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-10:53

                                                        حرف دل مردم؟ کدوم مردم؟ نظرسنجی کردین از طرف مردم حرف میزنین؟ شما کل مردم ساری هستید؟ از طرف خودت حرف بزن. منم مردم هستم اما از این کارهای شهردرای ناراحتم. ما شهرداری نمی خوایم که به ما خط بده کی رو انتخاب کنیم و به کی رای ندیم. خودمون عاقلیم. می فهمیم. کجای وظایف شهرداری نوشته شده ستادانتخاباتی کسی بشه؟ شما هم حرف نزنی نمیگن لالی، تعصب کورکورانه داره روزگارتون رو سیاه می کنه.

                                                      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-4:12

                                                        نگاه جزیره ای مهدی عبوری و قدرت طلبیش باعث شده که در هر حوزه ای برای کسب قدرت و جایگاه ورود کنه. رفتاری که با پوشش اقدامات پوپولیستی در بین مردم برداشت های دیگه ازش میشه. عبوری هیچ انگیزه ای جز پا گذاشتن به اتاق ها و نشستن پشت میزهایی که روزی حتی به خودش اجازه فکر کردن به اون ها رو نمی داد نداره. این حمایت ها هم سرمایه گذاری برای استفاده در آینده هست. آقای دکتر مهندس اگه تشنه خدمت هم باشه، به خاطر شیفته قدرت بودنش هست.
                                                        شهردار ساری در کنار ساختن پارک و خیابان ها در ساری، با این زد و بندها به ساخت راه ها و بزرگراه های حضورش در عرصه های مدیریتی کلان فکر می کنه. عبوری هر گز متوجه نشد که خیلی زود وارد عرصه مدیریت شد. بد نیست عکس هایی که از بازدیدها، نشست ها و حضورهاش در کنار مسئولان طی این 3 سال ازش منتشر شده رو خودش با دقت بیشتری مرور کنه. شاید نکات جالبی به دست آورد.


                                                      ©2013 APG.ir