تعداد بازدید: 4007

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 5 اسفند 1394-19:50

عضو شورای اصلاح طلبان ساری:

اصلاح طلبان هوشیار باشند/ وارد زمین بازی جریان موسوم به عملگرایی نشوید

حسین برزگر گفت: اصلاح طلبان وارد زمین بازی پیچیده جریان موسوم به عملگرایی نشوند، جریانی که تا دیروز مدافع جریان احمدی نژاد بودند و پیشگامی این جریان با کسانی هست که امروز در صحنه انتخابات غایب هستند و اتاق فکر جریان ضد دولت و مخالف اصلاحات را در دست دارند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: حسین برزگر ولیکچالی -عضو شورای اصلاح طلبان ساری- با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت باشکوه در این دوره انتخابات، بر ضرورت هوشمندی جریان اصلاح طلب در ساری و میاندرود تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر جریان خلق الساعه، موهوم و مبهم موسوم به عملگرایی در ساری با هدف ایجاد انشقاق، تفرقه و اختلاف در اردوگاه اصللاح طلبان و تقویت جبهه ضد دولت، اقدام به تهیه فهرست جداگانه از فهرست اصلاحات کرده است، افزود: این اقدام صورت گرفته کاملا غیرقانونی و جهت دار و در راستای تشویش اذهان عمومی است.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه بر اساس شاخصها و معیارها، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان دو تن از کاندیداهای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود(علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی) را به عنوان کاندیدای مورد حمایت این جبهه معرفی کرده اند، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان و حامیان دولت برای حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید، باید به این دو گزینه رای دهند.

وی همچنین از برگزارکنندگان انتخابات و دستگاه های نظارتی خواست تا از اقدامات فراقانونی و غیرمتعارف برخی از گروه ها، اشخاص و جمعیتها در فضای مجازی و محیطی جلوگیریو با متخلفان برخورد قانونی و جدی کنند.

برزگر تاکید کرد: چنانچه جبهه اصلاحات و حامیان آنها در شهرستان ساری و میاندرود خارج از این لیست، در روز هفتم اسفند رای دهند قطعا باعث پیروزی جریان رقیب خواهند شد که باعث خسارت جبران ناپذیر می شود.

وی از اصلاح طلبان خواست وارد زمین بازی پیچیده جریان موسوم به عملگرایی نشوند، جریانی که تا دیروز مدافع جریان احمدی نژاد بودند و پیشگامی این جریان با کسانی هست که امروز در صحنه انتخابات غایب هستند و اتاق فکر جریان ضد دولت و مخالف اصلاحات را در دست دارند.

برزگر از اصلاح طلبان و حامیان آنها در ساری و میاندورود خواست تا با پیوستن به لیست جبهه اصلاحات، اجازه ندهند تفرقه افکنان با قصد ایجاد دعواهای گروهی و شهری، به اهداف شوم خود برسند.

این فعال سیاسی افزود: اصلاح طلبان در گام اول که انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد 92 بود نتیجه اتحاد و وحدت رویه را با پیروزی  و انتخاب دکتر روحانی جشن گرفتند و اکنون در گام دوم در هفتم اسفند 94 ما به دنبال یک مجلس اعتدالی هستیم و برای رسیدن به این مقصود، گام دوم تکمیل کننده گام اول است که اگر به درستی برداشته نشود مشکلات زیادی را برای دولت و به دنبال آن در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد خواهد کرد، لذا از همه حامیان دولت تدبیر و امید و اصلاح طلبان می خواهم که به لیست های جبهه اصلاحات رای دهند و فریب جبهه ضد اصلاحات را نخورند.


  • یک همشهریپاسخ به این دیدگاه 4 4
    پنجشنبه 6 اسفند 1394-15:21

    حسین آقا از شما بعیده! مثلا دامادی اصلاح طلبه؟! همین طور که شما از سر ناچاری لیست درست کردین، اونا هم از سر ناچاری لیست دادن! اونوقت لیست شما معتدله، لیست اونا مخالف دولت؟!

    • میانرودیپاسخ به این دیدگاه 7 2
      پنجشنبه 6 اسفند 1394-16:41

      مگر لاریجانی و مطهری و جلالی اصلاح طلبند که در لیست اصلاح طلبها جا گرفتند؟ این دوره رقابت بین دو خط فکریه نه اصلاح طلب و اصولگرا. مگر یوسفیان ملا، شریعت نژاد، هادی حسینی، میری و بقیه اصلاح طلبند که در لیست قرار گرفتند؟ تازه دامادی از خیلی از اصلاح طلبان شکمی و اسمی اصلاح طلب تر است. هزینه داده. فریاد کشیده در مجلس. اما بقیه چی؟ اصلا یوسف نژاد چقدر اصلاح طلب است؟ عضو کدام حزب اصلاح طلب است؟ یوسف نزاد که مشاور وزیر صنایع احمدی نژاد بود و در همه دولتها پست داشته. به هر حال باید به لیست پیشنهادی اصلاح طلبها احترام گذاشت

    • پنجشنبه 6 اسفند 1394-3:37

      درود بر اصلاحات

      • پنجشنبه 6 اسفند 1394-3:37

        همه بدبختی اصلاح طلب ها ی ساری از این یوسف نژاده واقعا اون از سال 90 که تحت لیست مردم سالاری اومده بر خلاف همه اصلاح طلب ها اینم از امسال که میزنه زیر ائتلاف و تفرقه ایجاد میکنه ولی حیف که مجبوریم بهش رای بدیم تا امثال زارعی وارد مجلس نشن اگه مجبور نبودم هزار سال دیگه هم بهش رای نمی دادم کلا از اون ادماییه که وسط بازی میزنه ...

        • هانی گندمپاسخ به این دیدگاه 2 2
          پنجشنبه 6 اسفند 1394-2:19

          بگویید عبوری از شهر خارج شد و مجددا پوستر عبوری و یوسف نژاد و دامادی را چاپ کنید و مخفیانه در سطح بالا پخش کنید در غیر اینصورت به هدف خود میرسند

          • چهارشنبه 5 اسفند 1394-23:6

            دقیقا داره درست میگه اصلاحات چرا داره بازی میخوره بابا ...این طرف کشته مرده شجاعی بوده الان شده یوسف نژاد! این یوسف نژاد چرا حالییش نیست داره تو چه چاهی میره


            ©2013 APG.ir