تعداد بازدید: 4925

توصیه به دیگران 2

جمعه 7 اسفند 1394-23:2

از 8 صبح تا 11 شب جمعه، همراه با حماسه آفرینان؛

100 پست در کانال تلگرام مازندنومه ثبت شد

امروز مازندنومه در تلگرام خوانده شد/ از ساعت 8 صبح امروز تا 11 شب، با 100 پست انتخاباتی در کانال تلگرام مازندنومه همراه مخاطبان مان بودیم.


مازندنومه، سرویس سیاسی: از دقیقه های نخستین امروز هفتم اسفندماه که زنگ انتخابات به صدا درآمد تا ساعت 23 امشب، همکاران ما در کانال تلگرامی مازندنومه حدود 100 پست را لحظه به لحظه انتشار و مخاطبان خود را در جریان تازه ترین رویدادهای انتخابات در استان مازندران و کشور قرار دادند.

این اطلاع رسانی گسترده و کم نظیر که همراه با توییت، عکس، تولید خبر و اطلاع رسانی لحظه ای بود، بیش از 1100 مخاطب کانال و نیز تلگرام مازندنومه را در سریع ترین زمان در فضای انتخابات استان و کشور قرار می داد و برخی از پست های ما در گروه های مختلف نیز بازپخش شد.

نخستین توییت و پست تلگرامی در ساعت 8:17 صبح ارسال شد که متن آن چنین است:

«رهبری رای دادند

آیت الله خامنه ای پس از رای دادن:

در کار خیر پیشرو باشید. ما خواستیم در این کار خیر یعنی انتخابات در اولین ساعات ممکن شرکت کنیم.
توصیه من به مردم این است که همه شرکت کنند در انتخابات، و سعی کنند استباق کنند و سرعت به خرج بدهند در احقاق این حق.واقعا مردم قصد نیت خیر بکنند و به قصد ایجاد اعتبار برای کشور شرکت کنند و به عزت و استقلال ملی پاسخ دهند.
مردم بابصیرت و چشم باز شرکت کنند.»

پس از نخستین پست ما که به بیانات رهبر انقلاب بعد از دادن رای اختصاص داشت و به طور مستقیم و در همان لحظه بارگذاری شد، به طور متوسط در هر ده دقیقه یک پست در کانال منتشر شد که عناوین برخی از آن ها به این قرار است:

-عکس های اختصاصی از رای دادن مردم در شعبات مختلف استان

-اظهارات ولی رعیت، کاندیدای رد صلاحیت شده و بخت نخست انتخابات در حوزه قائمشهر پس از رای دادن که در بخشی از آن آمده: «اگرچه به ناحق صلاحیت ما را رد کردند، ولی من با انتخابات قهر نخواهم کرد، چراکه انتخابات مظهر اراده ملی و اقتدار مردم است و حضور حداکثری مردم موجب تقویت نظام خواهد بود... آنهایی که در رد صلاحیتم نقش داشتند، حتما یک روز به اشتباه شان واقف خواهند شد و بنده آنان را به خداي تبارك وتعالي واگذار کرده ام.»

-بازداشت چند نفر از کسانی که در شهرهای مختلف استان به خرید رای اقدام می کردند

- عکس و خبر رای دادن آیت الله حسینی مازندرانی، عالم اهل بهشهر و استاد سطوح عالی حوزه های علمیه و استاد اخلاق

-عکس و خبر رای دادن برخی نامزدهای انتخابات و چهره های مشهور

- مرور لحظه ای خبرگزاری های داخلی  و نقل مهم ترین خبرهای انتخاباتی

- عکس های حاشیه ای و جذاب از روز رای گیری

و...

با توجه به فراگیری نرم افزار تلگرام بین قشرهای مختلف جامعه، ویژگی های آن از جمله سرعت، دقت، ارزان بودن و در دسترس بودن و نیز تجربه ای که گروه مازندنومه در جریان سفر حسن روحانی -رییس جمهوری- به مازندران در اطلاع رسانی تلگرامی کسب کرده بود، توانستیم روز خوب و پرباری را در کنار مخاطب های سپری کنیم.

ما نرم افزارهای موبایلی مثل تلگرام را یک ابزار رسانه ای قوی و خوب می دانیم و در برخی شرایط که به سرعت بیشتری در اطلاع رسانی نیاز داریم، از آن بهره می گیریم. باور داریم تلگرام امروز هم چون پایگاه های خبری و خبرگزاری ها در شمار رسانه های مجازی قرار می گیرد و با توجه به شرایط باید از آن بهره گیری مطلوب کرد.

برای عضو شدن در کانال تلگرامی ما به این نشانی ها بروید:

https://telegram.me/mazandnume

یا:

@mazandnume

همکاران ما از ساعت 11 شب به بعد در کانال تلگرامی مازندنومه نتایج شمارش آرا را لحظه به لحظه توییت می کنند.

شنیده ها از پیروزی نسبی نزدیکان دولت و اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در استان و کشور خبر می دهد که تا اعلام نتایج رسمی باید صبر کرد و منتظر ماند.

ضمن سپاس از همکاران مان کلثوم فلاحی، فاطمه نوری و محمداسماعیل بخشی سورکی، تعدادی از عکس هایی که فرصت نکردیم در کانال تلگرام مازندنومه منتشر کنیم، این جا پخش می کنیم که به فضای انتخابات در مرکز استان مازندران اختصاص دارد:



©2013 APG.ir