تعداد بازدید: 3768

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 10 اسفند 1394-14:40

به امید فردایی بهتر

دو  بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان بابل/ بدون تردید هفتم اسفندماه 94 برگ زرین دیگری در تحولات سیاسی-اجتماعی در تاریخ معاصر کشورمان خواهد بود.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از انتخاب علی نجفی خوشرودی به عنوان منتخب مردم بابل در انتخابات مجلس دهم، دو بیانیه از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان بابل که از نجفی حمایت کرده بود، صادر شد. متن دو بیانیه که خطاب به مردم بابل و نیز فرد منتخب است، به این شرح است:

"مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ".  امام رضا(ع)

مردم شریف و آگاه شهرستان بابل؛ در هفتم اسفندماه 94 همراه با دیگر مردمان ایران زمین، دست در دست هم با مشارکتی عظیم حماسه‌ای را رقم زدید که بیانگر تعهد و پایبندی شما به انقلاب اسلامی و آرمان های اصیل امام راحل بوده است.

شما مردمان هوشیار و آگاه با حضور حداکثری و کنش انتخاباتی خود این امر را اثبات کرده اید که با امیدواری به افق های روشن چشم دوخته اید.

شما مردمان شریف با حضور گسترده و آگاهانه خود گام دوم را برای منزلت و عزت ایران و ایرانی برداشته اید.

بدون تردید هفتم اسفندماه 94 برگ زرین دیگری در تحولات سیاسی-اجتماعی در تاریخ معاصر کشورمان خواهد بود.

در این امر باید به نقش پررنگ و مثمر ثمر احزاب، گروه ها و شخصیت های سیاسی اصلاح طلب در این فرآیند اشاره کنیم، چرا که موجبات وفاق و اتحاد شما مردمان فهیم را فراهم نموده تا انتخابی در شأن خود داشته باشید و با این انتخاب هوشمندانه زمام امور را به دست فردی متخصص و متعهد بسپارید.

در پایان از برگزار کنندگان انتخابات اعم از هیئت های نظارت و اجرایی و دیگر کارگزاران کمال تشکر و قدردانی را داریم.

به امید فردایی بهتر همراه با تابش آفتاب موفقیت و سربلندی بر فلات ایران زمین.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان بابل (احزاب شانزده‌گانه اصلاح¬طلب)

دهم اسفند ماه 1394

اما متن بیانیه دوم که برای مازندنومه ارسال شده، به این شرح است:

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا (الإسراء/80)
و بگو: پروردگارا! مرا (در هر کار) با صداقت وارد کن، و با صداقت خارج ساز و از سوی خود، حجتی یاری کننده برایم قرار ده.

جناب آقای علی نجفی
با سلام و درود

اعتماد مردم یک سرمایه است و این سرمایه یک امانت الهی است که با حضور پر شور و شعف مردم شهرستان بابل در روز هفتم اسفند ماه 94، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است.

در اینجا لازم می دانیم، افتخار کسب اعتماد مردم شریف شهرستان بابل در جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را به جنابعالی، مردم شریف شهرستان بابل و مقام معظم رهبری تبریک عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت و سلامتی شما را در این راه دشوار، آرزو مندیم.

امیدواریم که این گام مهم، موجبات برداشتن گام سوم در سال 96، در جهت پیروزی گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال، پیروزی نگاه خردورزانه و اخلاق گرایانه به کشورداری را فراهم نماید.

و سرانجام به وعده صادق الهی گوش دهیم که می فرماید : همانا وارثان اصلی زمین ، صالحین می باشند.

به امید فردایی بهتر

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان بابل (احزاب شانزده¬گانه اصلاح¬طلب)
دهم اسفند ماه 1394

 



    ©2013 APG.ir