تعداد بازدید: 2977

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 12 اسفند 1394-1:18

پنج شنبه در قائم شهر؛

هم اندیشی حمایت از شمشادهای جنگل هیرکانی برگزار می شود

نخستین هم اندیشی حمایت از شمشادهای جنگل هیرکانی با حضور و سخنرانی کارشناسان برجسته این حوزه به همراه شعرخوانی و... عصر پنج شنبه در مجتمع فرهنگی هنری حر قائم شهر برگزار می شود.


مازندنومه، سرویس محیط زیست و گردشگری، خبر ارسالی ستاد اجرایی: حامیان محیط زیست و منابع طبیعی با همراهی دوستداران میراث فرهنگی – طبیعی مازندران و همکاری برخی مسئولان استان و شهرستان قائمشهر، نخستین هم اندیشی حمایت از شمشادهای جنگل هیرکانی را برگزار می کنند.

این هم اندیشی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری زمان روز پنجشنبه 13 اسفند ماه، ساعت 14 تا 17 در قائم شهر برگزار می شود.

با توجه به وجود شمشادستان بزرگ جنگل هیرکانی در منطقه خیبوس و انجیل سی (سوادکوه) و اعلام منطقه حفاظت شده در شورای عالی محیط زیست کشور، دوستداران و حافظان منابع طبیعی مازندران این همایش علمی را با محوریت اهمیت ذخیره گاه طبیعی شمشاد هیرکانی و آسیب شناسی آن برگزار می کنند.

این هم اندیشی با حضور و سخنرانی کارشناسان برجسته این حوزه به همراه شعرخوانی و... عصر پنج شنبه در مجتمع فرهنگی هنری حر قائم شهر برگزار می شود.

ستاد اجرایی این هم اندیشی از حامیان آب و درخت و پرنده برای شرکت در این مراسم دعوت می کند.


  • جمعه 14 اسفند 1394-18:19

    در سازمان جنگلها هیچ راهکاری برای حفظ وحراست از گونه های نادر درختان ودرختچه های موجود در شمال کشور وجود ندارد تا این شمشاد هم دچار سرنوشت ملچ وشب خسب و.... غیره شود .سازمانی عریض وطویل که هیچ برنامه ای در این مورد نداشته است .لطفا ngoها دست بکار شوند


    ©2013 APG.ir