تعداد بازدید: 3232

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 13 اسفند 1394-20:59

علی اصغر یوسف نژاد:

وکیل الدوله نیستم/ قول می دهم جزو سه نفر اول مجلس باشم

منتخب مردم ساری و میاندورد در مجلس گفت: هر گونه اختلاف افکنی و فضاسازی برای ایجاد اختلاف محکوم است و باید از بین برود/ وکیل الدوله نیستم اما طرفدار دولت هستم، هواداری از دولت به این معنا نیست که از حقوق مردم بگذرم/ این قول را به شما می دهم که جزو سه نفر اول مجلس باشم.


 مازندومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دهم عصر امروز در مراسم قدردانی از حضور مردم در مسجد محمد رسول الله ساری اظهار داشت: در روند انتخابات ممکن است عده ای به دلایلی از ادامه حضور منصرف و یا باز مانده باشند اما هدف همه آنها حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای بوده است.

یوسف نژاد اصل حضور در انتخابات را مهم تر از نتیجه آن دانست و تصریح کرد: به هر حال باید پذیرفت که دو نفر باید از این شهر به مجلس بروند و تشخیص مردم این بود که دو فردی که اکنون منتخب شدند می توانند در این مسئولیت ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به تلاش های دستگاه های مختلف در برگزاری انتخابات ابراز داشت: همه نامزدها و مردم در بخش ها و مناطق مختلف تلاش کردند تا این حماسه اتفاق بیفتد و بنده از همه تشکر می کنم.

یوسف نژاد با بیان اینکه در مرکز استان حماسه ای آفریده شده است که در طول تاریخ سیاسی استان های گلستان، گیلان و مازندران بی سابقه است، افزود: در طول تاریخ منطقه از نظر عددی این آمار سابقه نداشته است و مطمئنم که این موضوع جدای از بحث ارادی حتما نظر لطف خداوند نیز بوده است که دلهای مشتاق را به سمت صندوق های رای برده و این حماسه خلق شده است.

وی بر حفظ و حراست از این شماره تاکید کرد و گفت: در زمان شروع فرایند انتخابات بنده معاون وزیر بودم، اما به خاطر مردم شهرم و علاقه ای که به آن داشتم اینکار را انتخاب کردم.

منتخب لیست امید در مرکز استان مازندران با بیان اینکه از اول با شعار مستقل با 10 جوان کار خود را آغاز کردم، افزود: با همین تعداد جوانان هم کار پیش رفت و ساختارها شکل گرفت و اندیشه ها سامان داده شد.

وی گفت: در طول این مسیر احزاب مختلف از بنده حمایت کردند و تلاش کردند تا از این فکر حزبی و سیاسی حمایت کرده، ما هم استقبال کردیم.

یوسف نژاد ادامه داد: تیم مدیریت شهری هم به صورت مستقل و جدا از بنده اعلام حمایت کرد، ما هم استقبال کردیم، چرا که هم آنها و هم ما نیاز به حمایت داشتیم.

وی حمایت احزاب سیاسی در کنار مجموعه های فکری غیر سیاسی را یکی دیگر از حامیان خود عنوان کرد و گفت: مجموعه های مختلف دیگر با زوج های متفاوت اعلام حمایت کردند که در اکثر انها بنده نفر اول و نفرات دوم متفاوت بود که ما هم قول دادیم که با نفر دوم در صورت راهیابی به مجلس همکاری کنیم.

نماینده منتخب اصلاح طلبان در مرکز مازندران با بیان اینکه هفتم اسفندماه در تاریخ سیاسی ساری و میاندورود باقی ماند، افزود: 116 هزار نفر آمدند و به ما رای دادند که این نشان از توسعه فکری و ذهن سیاسی مردم دارد که بدون در نظر گرفتن نظرات شخصی و جغرافیایی تنها با لحاظ منافع ملی و مصالح عمومی کشور آمدند و در انتخابات شرکت کردند.

وی گفت: آرا به دست آمده سیاسی و جغرافیایی نبود، تخصصی هم نبود چرا که ما همه حرف های مان در بخش های مختلف یکسان بود اما مردم نشان دادند که گرایش به اندیشه ای خاص دارند و فکرها هم روی آن متمرکز شده است.

یوسف نژاد با بیان اینکه این تفکر سازنده، صالح و ارزشمند است افزود: باید از این رای حراست شود چرا که همه ما در یک تیم هستیم و همه هم در نتیجه مشارکت مداخله دارند و باید از این سرمایه اجتماعی حفاظت شود.

وی با بیان اینکه بنده، نقیبی، آقامیری، یوسفی و حجت الاسلام بهاری در یک مجموعه فکری بودیم، افزود: با مسایلی که پیش آمد این دوستان از ما اعلام حمایت کردند و بخش زیادی از آرا و فضای سیاسی به وجود آمده را نتیجه حضور آنها می دانم، البته بنده هم اگر در این شرایط خاص قرار می گرفتم قطعاً همین کاری را که دوستان انجام دادند می کردم.

یوسف نژاد با بیان اینکه دستم را برای همکاری و همراهی به سمت این دوستان و همه نامزدهایی که در عرصه رقابت توفیق نیافتند دراز می کنم، گفت: همه ما قرار است نوکری مردم را انجام دهیم و در این راه باید همکاری داشت.

وی با تاکید بر اینکه ساری باید از حالت تضاد و تقابل خارج شود افزود: البته تضارب آرا خوب است اما ساری باید به این نتیجه برسد که همه با هم و در کنار هم باید به پیشرفت و توسعه دست یابیم و در این راه از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای توسعه بهره برد.

نامزد منتخب اصلاح طلبان در مرکز مازندران گفت: بنده از همه مسئولان اجرایی، شهری و نمایندگان محترم می خواهم که اتحاد، انسجام و همدلی را حفظ کنند و اگر چنین چیزی رخ دهد بستر برای خدمت بیشتر فراهم می شود و دائقه مردم هم تلخ نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون فصل کار، رفاقت و مشارکت است افزود: بنده منتخب تنها 116 هزار نفر نیستم بلکه بنده نماینده آنهایی که حتی سر صندوق رای نیامده هم هستم.

یوسف نژاد گفت: بنده برای انجام مسئولیت نیازمند کمک و مساعدت شما هستم، کارگروه های فکری و تخصصی باید شکل گیرد تا بنده بتوانم با اطلاعاتی که متخصصان زمینه های مختلف در اختیارم قرار می دهند به درستی از حق مردم دفاع کنم.

وی با بیان اینکه چارچوب اندیشه های فکری بنده اسلام، انقلاب، امام و رهبری است، افزود: در این چارچوب اندیشه های فکری را مطرح می کنم و متعهد می شوم که این مسائل را رعایت کنم.

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دهم اظهار داشت: همه ما مسئولیت و تکلیف داریم، تیم مدیریت شهری، مسئولان اجرایی و نمایندگان باید تلاش کنند تا وحدت و همدلی جامعه حفظ شود.

وی ادامه داد: هر گونه اختلاف افکنی و فضاسازی برای ایجاد اختلاف محکوم است و باید از بین برود.

یوسف نژاد گفت: چهار سال اختیار و مسئولیت به ما واگذار شده است، نباید سواستفاده کرد بلکه باید قدر فرصت را دانست.

نماینده دور پنجم و هشتم مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: وکیل الدوله نیستم اما طرفدار دولت هستم، هواداری از دولت به این معنا نیست که از حقوق مردم بگذرم و این موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

وی گفت: بنده این قول را به شما می دهم که جزو سه نفر اول مجلس باشم و صندلی ساری در مجلس صدا داشته باشد و این می طلبد که اطلاعات مختلف در حوزه های مختلف توسط کارگروه ها به بنده داده شود تا با اطلاعات از حقوق مردم دفاع کنم، چرا که نماینده بدون اطلاعات فریادش به جایی نمی رسد.

یوسف نژاد گفت: در بحث قانون نویسی تلاش خواهم کرد تا در اظهار نظر در خصوص طرح ها و لوایح حضور و مشارکت فعال داشته باشم و در حوزه نظارت بر اجرای قانون هم تلاش مضاعفی خواهیم داشت که مسیر اجرا به درستی پیش رود.

 


  • جمعه 14 اسفند 1394-10:37

    درود آقای یوسف نژاد نماینده (منتخب)مردم فهیم ساری ومیاندورود ضمن آرزوی سلامت وموفقیت برایتان از درگاه خالق مطلق از اینکه وکیل الدوله نیستید قابل تقدیر است ولی بهتراست طرفدار ملت باشید جون ملت اصل است ودولت فرع دولت مانند میوه گل است که بعضا در اثر عوامل محیطی امکان هجوم آفات به محصول وجود دارد بنابراین وظیفه باغبان گزینش خوبترین وحذف آفت زدگان است ونمایندگان باغ بانان امین ملتند از اینکه با برنامه پیش می روید قابل تقدیر وعقلانی است ولی مواظب آفات مشاورین باشید و چاپلوسان را در حیطه مشاورین خود راه ندهید از عموم مردم نظر بخواهید چون آنان صادقانه نظر می دهند هر چند عامیانه به نظر برسد ارتباط با مردم پایه اساس اعتماد است پس در جهت تقویت آن درعمل کوشا باش حداقل سالی یک بار به آنان سرکشی کن وفقط مستمع باش نه سخنران مردم به گوش شنوا نیازمند هستند و زبانی گویا در مجلس بر اساس نظم آفرینش تمام موجودات دارای اثر هستنند پس از این اصل مهم غافل نشو خواهشا یک بار عهدنامه امام علی به مالک اشتر را بخوان ودر حد توان عمل نما در آخر می خواهم شما گالش قسم بدهم به قول ما کوهی ها تره به خدا اونجه بوردی گدا گدول یاد نکان

    • کارنامه قبلیپاسخ به این دیدگاه 4 0
      شنبه 15 اسفند 1394-13:52

      نماینده اول شهر در دوره های قبل چه کردند ؟ ممنون اگر وجودشان موثر بود ، اما حقیقتاً از اقدامات موثر ایشان در گذشته هیچ نمی دانیم ! پاسخی کوتاه مرقوم کنند تا همه تشویق شوند اگر فکری دارند با ایشان به اشتراک بگذارند .


    ©2013 APG.ir