تعداد بازدید: 3090

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 19 اسفند 1394-22:53

علی اسماعیلی در جمع مردم لاویج:

دنبال ایجاد جامعه ای مبتنی بر عقلانیت هستم

منتخب مردم نور و محمودآباد گفت: در چهار سال آتی به دنبال ایجاد یک جامعه مبتنی بر عقلانیت هستم و این کار را از طریق تشکیل شوراهای مشورتی، از جمله شورای توسعه شهرستان های نور و محمودآباد محقق خواهم کرد.


  مازندنومه، سرویس سیاسی: منتخب مردم نور و محمودآباد در جمع مردم دهستان لاویج گفت: علت پیشرفت برخی کشورهای دنیا آن است که سعی داشته اند جامعه را با عقلانیت اداره کنند.

 وی با بیان این که در چهار سال آتی به دنبال ایجاد یک جامعه مبتنی بر عقلانیت هستم، افزود: این کار را از طریق تشکیل شوراهای مشورتی، از جمله شورای توسعه شهرستان های نور و محمودآباد محقق خواهم کرد.

علی اسماعیلی حضور مردم در انتخابات 7 اسفند را یک حماسه خواند، و اذعان داشت: بعد از انتخابات نماینده همه افرادی هستم که پای صندوق های رأی آمدند.

وی با اشاره به این که بعد از رقابت و حضور حداکثری مردم، باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود، ادامه داد: از دوستانم می خواهم ستاد تبلیغات را به ستادی برای کار مردم  تبدیل کنند و در این ستاد همگان باید حضور داشته باشند.

اسماعیلی در ادامه سخنانش به برخی از مشکلات دهستان لاویج و شهرستان نور از قبیل مشکل راه ارتباطی، منابع طبیعی، بیکاری جوانان، حضور سرمایه گذاران به منطقه لاویج، جاده چمستان به نور و آمل و گازرسانی به لاویج اشاره کرد و گفت: مشکلات فراوان و پیگیری این مشکلات وظیفه من است.

وی در خصوص تعامل که جزو شعارهای تبلیغاتی اش بود، بیان داشت: در طول سال با شوراها و دهیاری ها دیدار خواهم داشت و مدیران شهرستانی را به دهستان ها خواهد آورد تا تعامل بهتری را در سطوح مختلف مدیریتی شهرستان ایجاد کنیم..

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دهم در پایان به برخی از برنامه های خود در خصوص بخش صنعت و ورزش شهرستان های نور و محمودآباد اشاره کرد و گفت: تلاش می کنم با توانمندسازی منابع انسانی، گام های مثبت و تأثیرگذاری را در چهار سال آینده برای شهرستان های نور و محمودآباد برداریم.



    ©2013 APG.ir