تعداد بازدید: 5050

توصیه به دیگران 11

چهارشنبه 18 فروردين 1395-8:13

آقای احمدی نژاد؛ می شود جوانی مان را بازگردانید؟

ترس از فردا، فقر، فساد، فحشا، اختلاس، دزدی، ارتشا، رکود، تورم، تحریم، تهدید، تحقیر، جعل مدرک، دروغ، حبس، حصر، ریا و... کلید واژه هایی ست که با دولت شما تعبیر و تفسیر می شود؛ خاطرات ما همین هاست، باور می کنید؟ آقای احمدی نژاد لطفا جوانی مان را به ما باز گردانید ما نیز قبای ریاست جمهوری را که هرگز برازنده اندام تان نبود، به شما بر می گردانیم.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در آستانه سخنرانی احمدی نژاد در آمل، بازار واکنش ها و اعلام مواضع به این حضور، از سوی منتقدان دولت مهرورز و نیز احمدی نژادی های استان گرم است. در همین راستا عرفان علیزاده -کارشناس ارشد علوم سیاسی و اهل آمل- متنی را در اختیار ما قرا داده که در زیر می آید:

حضور جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

با تقدیم سلام و تحیّات

احتراما به عنوان یکی از شهروندان پایتخت علویان، شهرستان همیشه سرفراز آمل، حضورتان را مغتنم شمرده و عرض خیر مقدم به محضر عالی دارم.

چند کلامی را مجال می خواهم تا با زبانی که الکن است و بیانی که ابکم، با شما به سخن بنشینم.

امروز در میانه ی راه جوانی هستم؛ خوب به خاطر دارم، آغاز ریاست تان بر کرسی قوه مجریه همزمان بود با بهار جوانیم .

زیبایی بیان عدالت با آن مفهومی که فرمودید برای هر یک از ما که در ابتدای راه پر تلاطم زندگی بودیم نویدی بود برای فردایی بهتر و معدلت مد نظر، میسر نمی شد مگر با قطع ریشه ی هرز علفهایی که ریشه شان تیشه وار ریشه هامان را مجروح کرده بود و نیمه جانیه شالیزارها از شکستگی ساقه ها به وضوح قابل رویت و تشخیص بود.

چرخ اقتصاد ناساز و دنده هاش هر یک به سمتی ناکوک، بیکاری فزون بود و کار، فکر خانه وار، جنگ بیرونی تمام شده بود با ده ها هزارانی که مشتاقانه رفتند و عاشقانه پرکشیدند اما جنگ درونی را میراث خواران دفاع مقدس تازه مارچ نواخته بودند، نزاعی هم بود که همیشه بود و هست در روابط بین الملل، همه و همه که شما نیک می دانید و ما نیز خوب به خاطر داریم.

شما را به گاهی چو آنگاه منجی وار یافتیم

آمدید

 گروهی خوشحال که در نبرد جناحی پیروز شدند

گروهی ناخرسند که شکست خورده همان نبرد بودند

و گروهی جدا از این بازی ها، خوشحال بودند که سرانجام مردی از جنس مردم آمد

و اندکی هم ....

جناب دکتر روزها می رفت و هر روز انگار از امروز بهتر از دیروز فاصله می گرفت

فاصله می گرفت

و بازهم

فاصله می گرفت

چرخ های اقتصاد بیماری که با خون دل وصله و پینه خورده بود با سیاستهای خلق الساعه تان در هم شکست از تغییر ساعت کار بانک ها گرفته و وام های زود بازده تا تشکیل صندوق های قرض الپس نده و...

هرز علفهایی که در دشت شالیزار بودند نه تنها تیشه نخورند که ریشه شان را گستراندند و دشت را سراسر قبضه کردند و تا بیخ گوش مبارک تان اوج گرفتند. این نیز از جایی شروع شد ولی با الی آخر ادامه یافت و هنوز هم به جایی ختم نشد، محمد رضا رحیمی، ۳ هزار میلیارد و ب.ز اصلا کار به جایی رسید که دکل های نفتی را هم....!

اصالت عدالت به فضاحت کشیده شد؛ وقتی به کارگری با چند سر عائله نفری 45000 تومان تعلق گرفت امّا یک نفر به تنهایی هزاران میلیارد را با رانت و ...

هاله ی نور و اصطلاحات عجیب تان که دیگر جای بحثی باقی نگذاشت.... خواستم نمونه بیاورم اما خب حیا و شرم نمی گذارد در این مقال بر زبان برانم آنچه شما در سخنرانی هاتان بیان کردید.

بیکاری در حیرت انگیز ترین حالت خود بود. یاد دارم در شرکتی در همین دیار علویان جوانی با مدرک کارشناسی ارشد آبدارچی فردی با مدرک سیکل بود آنجا تازه درک کردم که چقدر

زیبا گفتید که مدرک کاغذ پاره ای بیش نیست.

و باز هم آنچه به می دانم و بسی بهتر می دانید.

قطعنامه ها که از قضا آنها را هم کاغذ پاره خواندید و با خنده گفتید آن قدر صادر کنید تا قطعنامه دان تان پاره شود، قطعنامه دان شان را نپارید اما کمر ملت را شکست، کارخانه ها، کارگاه ها، شهرک های صنعتی، واحد های تولیدی و توزیعی و حتی شغل های خدماتی تعطیل شد و هزاران، بلکه صدها هزار نفر که اکثرشان سرپرستان خانواده بودند را بیکار و خانه نشین کرد.

آن بحران مالی، فساد و بحران اجتماعی را پدید آورد، پیوست دین و دنیا را از هم گسست و به هر کوی برزن رخنه کرد، گویی که پیغمبر خاتم (ص) امروزمان را دیده بودند که چنین بیان فرمودند: « اگرفقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود».

و دردهایی که گر از قلم بر ورق بریزد نه دوات را یارای خشکیدن است و نه اوراق را توان تحمل.

القصه بهار جوانی مان خزان شد و در هم شکست بهترین روزهای عمرمان در تلاطم و استرس فردایی گذشت که سیاستهای شما آن را رقم زد.

 روزها در گذر بود و ماه ها همچون سال و سال بسان قرن طی می شد، شور و نشاط جوانی مان با مصائبی که شما برای مان به ارمغان آوردید خشکید و هرچند که در صورت جوانی ماند اما دل در پیری مفرط اسیر شد.

خاطرات آن روزها را یکبار هم از زاویه نگاه ما مرور کنید آقای دکتر

ترس از فردا، فقر، فساد، فحشا، اختلاس، دزدی، ارتشا، رکود، تورم، تحریم، تهدید، تحقیر، جعل مدرک، دروغ، حبس، حصر، ریا و....

تعجب نکنید همه ی اینها کلید واژه هایی ست که با دولت شما تعبیر و تفسیر می شود، خاطرات ما همین هاست، باور می کنید؟

هرچند خاطرات شما سفر اختصاصی خانوادگی به نیویورک و سفرهای فصلی به ونزوئلا است، اما خاطرات نسل من بیش از این نیست .

آقای دکتر شنیده ایم که قصد دارید برای انتخابات 96 نامزد شوید، خدا را شکر مهمان شهر من شدید تا دراین مجال با شما بگویم حرف هایم را

آقای دکتر محمود احمدی نژاد من و ما به شما دوباره امید می بندیم، دوباره از شما حمایت می کنیم، دوباره معدلت را فضیلت می کنید و ما نیز محو کلام تان خواهیم شد ،250 هزار تومان پیشکش، ما همانند همان سال 84 ذوب در معصومیت چهره تان می شویم، اصلا هرچه شما بگویید ما با چشمان بسته می پذیریم زیرا که تجربه ای به غایت بزرگ همراه خود دارید.

فقط می شود جوانی مان را به ما بازگردانید؟ می شود شیرین ترین دوران زندگی مان که شما به نابودی کشاندید دوباره تکرار شود؟ می شود ما هم صاحب خاطرات دوست داشتنی شویم؟ اصلا می شود که به ما بگویید تمام آن روزها کابوسی بیش نبود و ناگهان سر ز خواب برداریم و به تمام آن کابوس های تلخ بخندیم؟ می شود گذشته ی تمام آنهایی که به دلیل بحران های مالی و فقر، اسیر فساد و فحشا و اعتیاد شدند را بازگردانید؟ می شود آنانی که با هزار امید به خانه بخت رفتند ولی نا امید به طلاق روی آوردند آن هم تنها به دلیل بیکاری، فقر و... که محصول مدیریت شما بود، دوباره بهم بازگردند؟

و هزاران دردی که به قول شاندل هرگز سر به ابتذال گفتن فرو نمی آورد همه و همه هزینه ای بود که من و ما پرداختیم تا شما آن تجربیات را به دست آورید.

آقای احمدی نژاد لطفا جوانی مان را به ما باز گردانید ما نیز قبای ریاست جمهوری را که هرگز برازنده اندام تان نبود، به شما بر می گردانیم.


  • مجیدشیرزادسوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 1 1
    يکشنبه 22 فروردين 1395-13:56

    آنانی که به حصور2800نفرازسراسراستان ودیگرنقاط میبالندازبزرگترشان اجازه بگیرند ودوورزشگاه رایکی به محمود ودیگری رابه سیدمحجوب ومحبوب وخندان اختصاص بدهند وآنگاه تعدا هواداران محمودرابشمارندودوخیابان آنطرف تد از محل سخنرانی سیدپاک وخندان درکنارهوادارانش که جابرای حضور ودیدنش ندارندبه سخنانش گوش دهندتابچشم بصیرت برای دیدنش پیداکنند

    • جمعه 20 فروردين 1395-23:50

      آقای احمدی نژاد بگم؟بگم؟ بگم......؟با شعار مبارزه با غارت گران بیت المال ردای ریاست جمهوری را بر تن کردی که بر تنت زار می زد.قسم خورده بودی که غارت گرا رو معرفی کنی اما سر سه ماه رفتی مجلس گفتی لیستی از اختلاس کنندگان دارم اما تعدادی از مشفقین توصیه کردن معرفی نکنم. این اتوبانی که قرار بود از آستارا تا گرگان تو در یا بکشی کی افتتاح می شه؟برنامه شما برای اصلاح کارجهان به کجا رسید؟ این« هلو» هات سرانجام کاست یا نکاست؟از اون بچه فرانسوی دوساله که می گفتی مادرش گفته :وقتی زبان باز کرد می گفت :محمود محمود چه خبر؟راستی در جایگاه ریاست جمهوری که برای باز دید از زندان هم راحت ندادن الان برای ملاقاتی معاون اول راهت می دن؟راستی سفارش تورو در مورد ولخرجی نکردن یارانه عمل نکردم چون هرچی می خورم کم نمیاد واقعآْ چه برکتی داره .ولی خودمونیم در زمان شما اختلاس مختلاس اصلا نشد 3هزار میلیارد و 16هزار میلیارد و 8هزار میلیارد و 12 هزارمیلیار هم رقمیه که بعضی از افراد مغرض حرفشو می زنن؟آخ که چقدر بگم بگم در آوردم من!!؟ واقعاْ ببخشید!

      • ملا نصالدینپاسخ به این دیدگاه 2 0
        جمعه 20 فروردين 1395-9:4

        وان دقیقه وقت می خوام؟؟؟؟ کلمبیا

        • پنجشنبه 19 فروردين 1395-23:1

          اين بابا كه شيرين ميزد ...تحليلش بدرد خودش ميخوره.صادقي جان ته بلاره وچه مچه ره بازي نده.وشونه تك شير بو كانده..

          • پنجشنبه 19 فروردين 1395-21:29

            لطفا گزارش امروز رو تو سايت خودت منتشر كن بهمراه تصاويرش و بشين و تا بهار ٩٦ نگاه كنيد.البته جمعتون جمع باشه .در ضمن تخمه هم بخورين والا بايد ناخن بخورين..دمت گرم صادقي جون.خخخخخخخخ

            • چهارشنبه 18 فروردين 1395-23:46

              عجیبه ! شما چرا نگران هستید ! این همه دشمنی حاکی از چیست؟ خب! مردم قیم لازم ندارند بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند شما به زور می خواهید به مردم خط بدید ! نامه های مصنوعی ! پیام های مستقیم ! بنده خدا ! مردم خودشان بلدند ! احمدی نژاد مجموعه ای از کارهای خوب و غیر خوب است مثل همه مثل روحانی مثل هاشمی ! چرا فکر می کنید او بدتر از ان دوتاست؟ ! نمی دانم سن تان می رسه بدانید در دهه هفتاد سیاست های هاشمی در اقتصاد باعث کشتار در اسلام شهر مشهد و اراک شد!؟ و....... خودتان را کنترل کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید و بجای مردم حر ف نزنید // جناب صادقی پیام مرا سانسور نکن!


              • چهارشنبه 18 فروردين 1395-23:32

                ننگ بر غارتگران بیت المال

                • چهارشنبه 18 فروردين 1395-22:36

                  اي جان برار.شه دل ره با چرنديات اين آقا خوش نكنيد...خخخخخخ..قسم به هر چي مرده /احمدي عزيزم برميگرده...اگه عرضه داشتيد ٤يا٥هزارنفر براي رييس جمهوري ٤ساله تون حمع ميكردين..اقاي صادقي به تو كه چيزي نميماسه..بيخود براي اين دولت درو...خودتو ......نكن.تو اگه برش داشتي ازت استفاده ميكردن..دلت خوشه ......

                  • چهارشنبه 18 فروردين 1395-21:54

                    عمرمان هدررفت ودلمان کبودوببغضمان گلوگیرودرآستانه جوانی پیرشدیم و...زبان قاصراست ودل ناتوان

                    • چهارشنبه 18 فروردين 1395-18:23

                      نویسنده محترم بویی از انصاف بردی که این گونه توهین آمیز نوشتی.
                      آیا تعطیلی نساجی و فروش آن در مازندران در دوره احمدی نژاد انجام شد؟
                      تعطیلی معدن زغال سنگ سواد کوه و کیاسر در زمان احمدی نژاد انجام شد؟
                      نابودی نکا چوب ، چوب فریم در دوره احمدی نژاد انجام شد؟

                      راستی این ها که در دوره دولت اصلاحات انجام گرفت و شغل های ایجاد شده در زمان رضا شاه را به باد دادند و هیچ دولت دیگری نمی تواند آن را احیا نماید چه کسی پاسخگو است.
                      صد ها دروغی که رییس جمهور محترم تا کنون گفته پس چی،
                      توهینی که با القاب بی سواد بی شناسنامه ، بروید جهن را کدام رییس جمهور گفت
                      اگر دیمن ندارید، اگر از نظر سیاسی قبول ندارید حرفی نیست اما اناف داشته باشید.

                      • چهارشنبه 18 فروردين 1395-18:14

                        عزيز جان
                        ممنون كه اين فريادگر زخمهايي شدي كه كنه جانمان را آزارد
                        او هميشه همين بود
                        هميشه اختلاف افكن بود بين برادران ، امروز نيز چنين ميكند
                        باز هم ممنون از فرياد زيبايت

                        • دوستدار تدبیرپاسخ به این دیدگاه 16 5
                          چهارشنبه 18 فروردين 1395-13:1

                          ما 19 فروردین در مراسم رهاسازی ماهی قرمز در امل می ریم اما به سخنرانی غارتگران بیت المال نمی ریم

                          • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 11 4
                            چهارشنبه 18 فروردين 1395-11:37

                            شهروند عزیز آملی
                            چقدر رنجنامه من و شما و همه جوانان این مرز و بوم شبیه بهم است .
                            چقدر بغض هایمان بهم شباهت دارد.
                            شاید افکارمان و سلایق سیاسی مان متفاوت باشد ولی در یک کلمه یعنی ((نه به احمدی نژاد)) مشترکیم چون این درد مشترک ماست ولی نسخه های درمان آن به زعم خودمان متفاوت باشد.

                            • جوانی کجایی که یادت به خیر..پاسخ به این دیدگاه 12 4
                              چهارشنبه 18 فروردين 1395-9:59

                              خیلی زیبا گفتی و نوشتی!!
                              واقعا این محمود جان با آن چهره مظلوم چه بلایی سرمان آورد؟؟ نمی دانیم خدا میداند...
                              به قول یه بنده خدایی که اصلا نمیدانست سیاست با کدام "س" نوشته میشود؛ شاید برای دشمنی با احمدی نژاد ( دشمنان داخلی ) به فسادی مالی دامن زدند و دشمن بیرونی را علیه کشور شوراندند و مردم هم در این میان بدبخت شدند و او هم به عنوان رییس جمهور پیش مردم خسر الدنیا شد ؛ این بنده خدا بیراه هم نگفت. آخه همیشه در هر دوره ای یکی میخواست دیگری رو خراب کنه و این میانه بیچاره ملت!
                              قطعا آتیش آ ه
                              مردم به زودی دامن مسببان اصلی را خواهد گرفت و رو سیاهی به روی ذغال می ماند.
                              همان انهایی که خود می دانند و در جمع های مستانه و خلوت هاشان به ریش مردم می خندند و از همه ثروت کشور حض وافر میبرند. جاء الحق و زهق الباطل..
                              مازتد نومه میدونم بدون کم و کاستی میذاری...
                              مرسی

                              • چهارشنبه 18 فروردين 1395-9:17

                                سلام بر هموطن آملی متن بالا نشان از درد رنجی است که سال های طولانی گریبان مردم مظلوم ما را گرفته و زیاد ربطی به احمدی نژاد خاتمی روحانی ندارد وقتی درکشور قانون برای آقا وآقازاده یک تفسیر دارد و برای مردم تقسیر دیگر ؟؟! یکی تعقیب ندارد دیگری پیگرد؟ عالمان چشم گوش خود بسته و دهان خود را می بندند و مسولین برای حفظ میزهای عاریه تملق چاپلوسی شان زبانزد هست وفرهنگ چپاول هوش ذکاوت ؟وکار درست نادانی محسوب می شود ؟! و صدها مورد دیگر نمی توان امیدی از بشر عصیانگر داشت بجز قدرت قادر معتال خداوند که بنیان پوشالی قدرتهای بشری را در هم ببیچد که دور نیست وعده خدا راست حتمی است

                                • يکشنبه 22 فروردين 1395-9:46

                                  این جوان را پر کردند چیزایی بنویسه کلا آملی ها نسبت به انقلاب اسلامی وفادارند در نتیجه احمدی نژاد را بیشتر دوست میدارند


                                ©2013 APG.ir