تعداد بازدید: 5636

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 25 فروردين 1395-13:39

حاج مجید در بیمارستان

به احتمال فرماندار مرکز استان مازندران پنج شنبه از بیمارستان مرخص می شود و تاکنون یوسف نژاد و دامادی -منتخبان مردم مرکز استان در مجلس دهم- و برخی چهره های سیاسی و مذهبی به ملاقات او رفته اند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از فرماندار فریدونکنار، حالا فرماندار ساری هم به دلیل فشار کاری روانه بیمارستان شده است.

احمد حسین زادگان دو روز پیش به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان شهید رجایی تهران بستری شده است.

او آبان سال گذشته از مجموعه وزارت رفاه به ساری آمد تا جایگزین جواد واحدی شود که مورد وثوق مجموعه هواداران دولت در استان نبود.

حسین زادگان پس از انتصابش به سمت فرمانداری مرکز استان، خیلی سریع به حاشیه هایی مواجه شد که موضع تند نماینده اصولگرای ساری -سیدرمضان شجاعی- در برابر این انتصاب، مهم ترین آن بود.

از سوی دیگر او وارد مجموعه ای شد که در 8 سال دولت احمدی نژاد نیروهای همسو با دولت گذشته به وفور در آن نفوذ پیدا کرده بودند و او ناگزیر شد با نیروهای اغلب غیرمطمئن منسوب به دولت گذشته، امور فرمانداری دولت تدبیر را پیش ببرد.

اوج فشار کاری "حاج مجید" اسفندماه گذشته به خصوص هفته منتهی به هفتم اسفندماه و چالش او با اقدامات غیرقانونی شهرداری در انتخابات و مسایل حاشیه ای انتخابات مجلس دهم بود.

انتخابات که به پایان رسید، عملکرد مثبت حسین زادگان و مدیریت فائقه ی او بر انتخابات، مورد تایید ستاد و وزارت کشور قرار گرفت و همان طور که محمدحسین مقیمی -معاون سیاسی وزیر کشور 19 فروردین ماه گفته: «برخی فرمانداران  به دلیل عملکرد خوب در برگزاری انتخابات باید ارتقا یابند»، حالا صحبت هایی شده تا احمد حسین زادگان تشویقی بگیرد و به سمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ارتقا یابد.

به احتمال او پنج شنبه از بیمارستان مرخص می شود و تاکنون یوسف نژاد و دامادی -منتخبان مردم مرکز استان در مجلس دهم- و برخی چهره های سیاسی و مذهبی از جمله بیوت آیت الله صدوقی مازندرانی و نظری به ملاقات او رفته اند.

 

 


  • جمعه 27 فروردين 1395-13:41

    فكر كنم همگان متوجه شدن كه يه صفحه ي كامل رو سانسور كردي...خخخخخخخ

    • پنجشنبه 26 فروردين 1395-11:30

      حاج مجيد پا شو مرد..شخصيت شما رو دوست دارم و براي بنده قابل احترامي.آرزوي بهبودي كامل دارم.ياعلي مدد..در ضمن اقاي صادقي منتظر سانسور مطلب از طرف شما هستم..خخخخخخخ


      ©2013 APG.ir