تعداد بازدید: 2640

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395-10:26

فرماندار قائم شهر:

رعایت قانون مهم است نه اینکه چه کسی از صندوق بیرون می آید

مهدی محمدی گفت: برای ما اصل رعایت قانون است نه اینکه چه کسی از صندوق بیرون می آید/ در مرحله نخست انتخابات 43 نفر بازداشت شدند/ کسی که در مرحله قبل در شهرستان دیگر رای داده است نمی تواند اینجا رای بدهد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: مهدی محمدی -فرماندار قائمشهر- در جلسه هماهنگی با ناظران انتخابات در حسینه عاشقان ثارلله گفت: در مرحله دوم انتخابات که دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود، برای ما اصل رعایت قانون است نه اینکه چه کسی از صندوق بیرون می آید .

محمدی با بیان اینکه اگر این مرحله اهتمام ویژه داشته باشیم مشکلی ایجاد نخواهد شد، اظهار کرد: اگر شبهه ای پیش بیاید ایمان داشته باشید در یک جای کار دچار مشکل شدیم و نتوانستیم اصل امانت را رعایت کنیم.

رییس ستاد انتخاب شهرستان قائمشهر با بیان اینکه وظیفه من و شما این است که صادقانه به برگزاری انتخاب سالم کمک کنیم، تاکید کرد: کسی که در مرحله قبل در شهرستان دیگر رای داده است نمی تواند اینجا رای بدهد.

محمدی با بیان اینکه در مرحله نخست انتخابات 43 نفر در این حوزه بازداشت شدند، خاطر نشان کرد: وظیفه ما امانت داری در انتخابات است، اجازه ندهید افراد غیر مسئول در حوزه شما حضور یابند چرا که توقف این افراد در شعبه مشکل ایجاد می کند

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: رعایت امانت داری تاکید رهبری و ریاست جمهوری است


  • پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395-12:11

    انشاء اله اقای فرماندار درست می فرمایند


    ©2013 APG.ir