تعداد بازدید: 8910

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 21 ارديبهشت 1395-10:29

21 تا 23 اردی بهشت ماه برگزار می شود؛

گلریزان برای دانش آموزان هنرستان استثنایی شفیع زاده بابل

برای کمک به دانش آموزان هنرستان استثنایی شفیع زاده بابل، برنامه گلریزان و بازارچه خیریه از امروز تا 23 اردی بهشت ماه در مجتمع سینمایی این شهر برگزار شده است.


مازندنومه؛ سروس مهرورزان، زهرا قربان نیا دلاور: هنرستان حرفه ای شفیع زاده در بابل دانش آموزان ناشنوا، کم شنوا، کم توان ذهنی و جسمی را تحت پوشش قرار داده است.

در این هنرستان این بچه ها برای زندگی آینده آماده می شوند و مهارت هاي زندگی و شغلی را آموزش می بینند تا بتوانند در شرایط موجود جامعه، زندگی روزمره خود را اداره کنند.

متاسفانه این مدرسه از نظر شرایط محیطی و امکانات اصلا مناسب این فرشتگان بی بال نیست و بیشتر این دانش آموزان از نظر امکانات و شرایط زندگی و مالی خانواده نیز دچار مشکل هستند.

آموزش های مختص این دانش آموزان با توجه به مهارتهاي شغلی هزینه های گزافی را طلب می کند.

برای کمک به دانش آموزان این هنرستان، برنامه گلریزان و بازارچه خیریه توسط کانون تبلیغاتی ققنوس و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل برگزار شده است.

برای این برنامه مسئولان بابل از جمله منتخبان مجلس دهم از این حوزه، فرماندار، شهردار، روساي آموزش و پرورش و بهزیستی، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان، اعضای شورای شهر، خيران و...دعوت شده اند.

به احترام شهدای مدافع حرم، جشن فقط در قالب گلریزان و به صورت مناسبتی برگزار می شود. تلاوت قرآن، مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت، شعر مدافع حرم از فرزاد امانی، شعرخوانی میثم رنجبر، سخنرانی رييس آموزش و پرورش بابل و رییس آموزش و پرورش استثنایی استان، پخش تیزر از فعالیت دانش آموزان این مدرسه و گلریزان و جمع آوری هدایای مهمانان برنامه های این مراسم است.

بازارچه از امروز فعالیت اش را آغاز کرده و برنامه اصلی که گلریزان است روز پنج شنبه  از ساعت 17 تا 20 برگزار می شود.

در کنار برنامه، بازارچه خیریه نیز برگزار می شود که سود فروش غرفه داران برای کمک به هنرستان حرفه ای استثنایی شفیع زاده اهدا می شود.

این بازرچه تا 23 اردی بهشت ماه از ساعت 15 تا 20 در خیابان نوشیروانی، میدان فلسطین، مجتمع سینمایی ارشاد بابل برپاست.

دستان پر مهر شما هرچند اندک، گره گشا خواهد بود.



    ©2013 APG.ir