تعداد بازدید: 3609

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395-9:9

پنج شنبه و جمعه این هفته؛

نشست تخصصی شعر و جشنواره گل محمدی در ساری برگزار می شود

دو خبر کوتاه/ عصر پنج شنبه نشست تخصصی شعر با حضور «هرمز علی پور»، «علیرضا راهب» و «فاطیما رنجبری» در ساری برگزار می شود+ صبح جمعه جشنواره گل محمدی و گلابگیری در روستای کلیج کلای دودانگه ساری اجرا می شود.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: به مناسبت پنجمین سالگشت اولین کافه کتاب مازندران نشستی تخصصی همراه با حضور استادان؛ «هرمز علی پور»، «علیرضا راهب» و «فاطیما رنجبری» برگزار می شود.

  در این نشست از کتاب مهربانوان شاعر «نرگس دوست» از استان گهکیلویه و بویر احمد (همه چیز از دهان این زن شروع شد- انتشارات شانی)، «پریسا یوسف تبار» از مازندران (گنجشک های مرده از باران نمی ترسند- انتشارات فصل پنجم) رونمایی خواهد شد.

فهیمه محمودی -شاعر و مدیر کافه کتاب- یکی از اهداف انتخاب این دو مجموعه شعر از دو استان متفاوت را تعامل شاعران مازندران با استان های دیگر و قیاس محتوا، زبان و چالش های شعر مازندران و مناطق دیگر، توصیف کرد.

در این نشست که از ساعت 5 بعد از ظهر پنجشنبه 30 اردی بهشت ماه در کافه کتاب ساری برگزار می شود، در زمینه ادبیات فولک هر استان نیز گفتگو خواهد شد.

نشانی مکان برگزاری بلوار آزادی- جنب فروشگاه رفاه- طبقه زیرین دفتر هواپیمایی است.

*جشنواره گل محمدی در دودانگه

یک هفته پس از لغو جشنواره گل محمدی دودانگه به دلیل احترام به شهدای مدافع حرم، این برنامه روز جمعه 31 اردی بهشت ماه در روستای کلیج کلای دودانگه ساری برگزار می شود.

ساعت آغاز برنامه 9 صبح اعلام شده است.

فرمانداری ساری و بخشداری دودانگه، جهاد کشاورزی و مجتمع دنیای آرزو بانیان جشنواره گل محمدی و گلابگیری هستند.



    ©2013 APG.ir