تعداد بازدید: 4331

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 9 خرداد 1395-10:28

ادبیات جالب فرماندار رامسر در پاسخ به پرسش خبرنگار

سئوال خبرنگار: آقای فرماندار، دستاورتان از سفر به بلغارستان چه بود؟/ پاسخ فرماندار رامسر: دستاوردهای سفر ورزشی بلغارستان... بدون ریالی هزینه از بیت المال و کسب تجربیاتی ارزشمند از سوی جوانان عزیزمان برای «دیوث های رسانه ای»  قابل فهم نخواهد بود.


 مازندنومه، سرویس سیاسی، محمدرضا بهرامی، سردبیر هفته نامه موج شمال و فعال رسانه ای رامسر: حسین شعبان سروری-فرماندار رامسر- چندی پیش همراه با یک هیات ورزشی(تیم کاراته رامسر) به بلغارستان سفر کرد. پس از بازگشت

پس از بازگشت او به عنوان خبرنگار پرسش زیر را برای جناب فرماندار فرستادم:«آقای فرماندار، دستاورتان از سفر به بلغارستان چه بود؟»

آقای شعبان سروری در پاسخ به این پرسش در تلگرام من نوشتند:«دستاوردهای سفر ورزشی بلغارستان جهت حضور جمعی از نوجوانان خوش آتیه رامسر آن هم در تورنمنت قهرمانی قاره اروپا و دعوت از صرفا یک کشور غیر اروپایی به عنوان مهمان و بدون ریالی هزینه از بیت المال و کسب تجربیاتی ارزشمند از سوی جوانان عزیزمان برای دیوث های رسانه ای  قابل فهم نخواهد بود.»

این که آیا ضرورت داشت در سفر یک تیم ورزشی آن هم در گروه سنی نوجوانان، فرماندار یک شهر یک هفته به خارج از کشور عزیمت کند و واقعا این سفر که هرچه در اینترنت جست و جو کردم خبری از آن نیافتم، دستاوردی داشت یا نه، منظور نوشته ام نیست. هدفم جنس ادبیات مدیر ارشد دولت در یک شهر گردشگرپذیر است که در برابر یک پرسش ساده، واژگان نامناسبی را به استخدام درمی آورد. قضاوت با مردم.

 


  • دوشنبه 17 خرداد 1395-0:23

    به زشه ودی دولت چهارساله تموم میشه این مشکلات نموم می

    • چهارشنبه 12 خرداد 1395-1:49

      نمی دانم ادبیات جناب فرماندار از سنخ ادبیات دولت نهم و دهم هست یا از زمرۀ میراث بافیمانده آن دولت...؟! مهم نیست از کجا آمده است و به کجا خواهد رفت.! مهم آنست که وی بدانید و بیابد : نسان ها، اعم از خبرنگاران و شهروندان، حرمت داشته و " ادب، بازدارنده است...".! این نخستین درسی است که باید آن فرماندار محترم آنرا فرا گرفته و به خوبی بیاموزد....درس های بعد نیز پیش کش دیپلماسی و سیاست این چنینی وی...!!

      • يکشنبه 16 خرداد 1395-0:19

        نمی دانم ادبیات جناب فرماندار از سنخ ادبیات دولت نهم و دهم هست یا از زمرۀ میراث بافیمانده آن دولت...؟! مهم نیست از کجا آمده است و به کجا خواهد رفت.! مهم آنست که وی بداند و بیابد : انسان ها، اعم از خبرنگاران و شهروندان، حرمت داشته و " ادب، بازدارنده است...".! این نخستین درسی است که باید آن فرماندار محترم آنرا فرا گرفته و به خوبی بیاموزد....درس های بعد نیز پیش کش دیپلماسی و سیاست این چنینی وی...!!

      • خبرنگار تنکابنیپاسخ به این دیدگاه 1 2
        سه شنبه 11 خرداد 1395-12:26

        این آقای به اصطلاح خبرنگار از هیچ عمل شنیعی دریغ نکرده است. او با افترا زدن به یک همکاری خبری در رامسر به دلیل حسادتش هم دریغ نکرده و در کل سر لوحه کارش آزار دادن روحی و روانی همکاران و مدیران است...
        بدون شک فرماندار رامسر که همه از او راضی هستند و اخلاق بسیار خوبی هم داره لازم دیده که اینگونه برخورد کنه ....به نظر من که حقش شد.

        • سه شنبه 11 خرداد 1395-11:9

          وقتی این موضوع رو شنیدم و مهجوریت خبرنگاران رو دیدم که هیچ فریاد رسی ندارند در دلم به این مظلومیت گریستم. گریه کردم چون برخی از میان ماها هستند که در چشم بر هم زدنی رنگ عوض کرده و بازهم ارادتمندی به چنین ادم های گستاخی رو دربغ نمی کنند. دوست خوب من. اگر از نخستین فخاشی ها و بد قلقی های مسولان ما خبرنگاران اون افراد رو بایکوت خبری می کردیم وعالی ترین مقام اجرایی استان و جناب یونسی که همیشه خود را مدافع اصحاب رسانه معرفی کرده و در عمل هم بارها این موضوع رو به اثبات رسونده وارد عمل می شدن این روزها تیره روزی های اصحاب خبر و فعالان نشریات و خبرنگارای لقب نمی گرفت. همیشه مظلوم ماندیم چون اینگونه بار آمدیم. خانه مطبوعات هم انگار اقبانوی ارام. خدا بعدی رو بخیر کنه.

          • خبرنگار رامسریپاسخ به این دیدگاه 10 6
            دوشنبه 10 خرداد 1395-0:42

            دم فرماندار گرم،برای خبرنگارای حزب باد باید همین جواب رو هم داد. جیگرم حال اومد.
            طرف تا دیروز داشت خودشو برای احمدی نژاد جر میداد الان شده سینه چاک روحانی..دیوث هم جوادی املی گفته ..دم اونم گرم

            • دوشنبه 10 خرداد 1395-22:2

              حالا او عضو حزب باد است یا خبرنگار چرا خلط مبحث می کنید . شما که خبرنگارید باید نوجه تان به خبر باشد ، خبر را اصلاح کنید و یا تکذیب نه این که به همکارتان توهین کنید . خداوند همه ما را .....

              • دوشنبه 10 خرداد 1395-16:3

                ببخشید می توانید بگوئید آقای جوادی آملی کجا همچو حرفی را بیان کرد؟

              • يکشنبه 9 خرداد 1395-23:36

                بهتر بود شما هم مثل ... از نوشتن این کلمه چشم پوشی می کردید. متاسفم آقای صادقی

                • دوشنبه 10 خرداد 1395-7:26

                  آقای مسئول این حرف رو زده بعد اینا حذف کنند؟ خب اصل قضیه همین کلمه هست. حذف بشه خبر میره واسه خودش. شما بحال اون مسوول متاسف باش که از این ادبیات واسه رسانه استفاده می کنه نه خود رسانه که کاری نکرده این وسط. من برای شما با این افکار اشتباهی تان متاسفم. یک خبرنگار غرب استانی

                • يکشنبه 9 خرداد 1395-17:54

                  این ادبیات بین زعمای قوم نیز رایج شده و از جنس ادبیات اب رو بریز اونجا که سوخته است!!!!

                  • يکشنبه 9 خرداد 1395-15:33

                    بهتره پیرامون این سفر اعضای تیم و همراهان بیشتر تحقیق بشه آیا هیات کاراته استان و اداره ورزش تائید میکنه ؟ آیا واقعا به بلغارستان سفر کردند ؟ رامسر شهری توریستی و بین المللی ست رفتار فرماندار اما و اگر و ابهام ایجاد کرد .

                    • محمد یاریپاسخ به این دیدگاه 1 0
                      يکشنبه 9 خرداد 1395-15:20

                      چه بساطیه؟

                      • شهروند رامسریپاسخ به این دیدگاه 1 1
                        يکشنبه 9 خرداد 1395-14:2

                        با سلام خدمت مدیر مسئول مازند نومه .
                        اگرچه یک خبرنگار نیستم ، اما کم و بیش از اخلاق غیر حرفه ای نگارنده این مطلب شنیده ام . آنچه هم که از عملکرد و رفتار فرماندار شنیده ام حاکی از شخصیت بزرگوار وی دارد و همچنین فرماندار رامسر بنا بر اطلاعاتم یک حقوقدان است بنابراین به نظر می آید گفته وی نکته ای در دل خود پنهان دارد که بایستی آن نکته را جستجو کرده و بعد قضاوت کرد. و خداوند عالم است.

                        • دوشنبه 10 خرداد 1395-16:2

                          دوست عزیز مگر رئیس جمهوری سابق مان دکتر نبود ولی ادبیات شاخصی داشت

                          • دوشنبه 10 خرداد 1395-15:23

                            رامسری عزیز؛ این ادبیات مال آدم بزرگوار و حقوقدان نیست! فرقی هم نمی کنه که مخاطبش چه کسی باشه!

                          • يکشنبه 9 خرداد 1395-13:29

                            خوشا به حال ملت ما که چنین ادیبانی به عنوان مسول به مردم خدمت می کنند!!

                            • يکشنبه 9 خرداد 1395-12:54

                              چه خبره تو مازندران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ربیع فلاح کجایی؟؟؟؟؟؟

                              • يکشنبه 9 خرداد 1395-11:59

                                ؟؟!!

                                • آیا باور کردنی است ؟پاسخ به این دیدگاه 2 1
                                  يکشنبه 9 خرداد 1395-11:48

                                  در رامسر کسی هست که مطلب را روشن کند ؟ وزیر کشور و استاندار مازندران چه می گویند ؟


                                  ©2013 APG.ir