تعداد بازدید: 2756

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 دی 1385-0:0

فردا 570 نفر بيکار مي شوند

كارخانه تجهيزات مدارس ايران در ساري با 570 پرسنل در آستانه تعطيلي قرار دارد.


روزنامه "بشيرمازندران" به نقل از يك منبع آگاه در كارخانه تجهيزات مدارس ايران واقع در ساري اعلام كرد: بر اساس نامه مدير عامل به مديريت كارخانه اين واحد توليدي از روز 21 دي ماه سالجاري تعطيل خواهد شد.

وي افزود: مدير عامل كارخانه با استناد به دستور مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان مبني بر تعطيلي اين كارخانه، چنين اقدامي را انجام داد. به گفته اين منبع مطلع آخرين روز كاري شركت روز 20/10/85 خواهد بود و پس از آن فعاليتي در شركت انجام نخواهد گرفت.

مديرعامل كارخانه در اين نامه از مدير كارخانه و مدير امور عمومي كارخانه درخواست كرده است كه نسبت به تسويه حساب پرسنل اقدام صورت گيرد. كارخانه تجهيز مدارس ايران كه در زمينه تهيه و توليد انواع ميز و صندلي مورد نياز مدارس كشور فعاليت مي كند از سال 1356 در ساري آغاز به كار كرد و هم اكنون 570 نفر پرسنل در آن جا مشغول كارند. اين در حالي است كه تلاش هاي مسوولين سياسي و امنيتي استان و شهرستان براي جلوگيري از اين تصميم و توقف تعطيلي كارخانه همچنان ادامه دارد.


  • يك كارگر كارخانه تجهيزاتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 20 دی 1385-0:0

    مقصر اصلي جمعي از كاركنان و اعضاي بي سواد شورا هستند كه هيچ احترامي براي بزرگ و كوچك نيستند و انگار خانه خاله باشد ميگويند ما مديرعامل و مدير كارخانه را نمي‌خواهيم غافل از اينكه طراحان اصلي اين شعارها خود داراي سرمايه و زمين هستند و ما كارگران يك لاقباي مستضعف كه جانمان به اين حقوق وابسته است بايد ضرركننده اصلي باشيم.


    ©2013 APG.ir