تعداد بازدید: 3004

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 خرداد 1395-10:16

مصائب یک نمایشگاه خیریه

موسس جمعیت کودکان کار و خیابانی ساری: طی قراردادی قرار بود مکان نمایشگاه و بازارچه خیریه که پارکینگ شهرداری ساری بود، به ما داده شود اما به نمایشگاه ساختمان داده شد/ عضو شورای شهر ساری ملک شخصی یکی از خیران را برای ما گرفت/ برای سازه ها پول میلیونی می خواستند که نداشتیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا شریعتی: آرمین واحدی -موسس جمعیت کودکان کار و خیابانی ساری- با بیان اینکه مکان اولیه نمایشگاه و بازارچه خیریه این گروه قرار بود در پارکینگ شهرداری و از هشتم خرداد باشد، اظهار کرد: چند روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه، برگزار كنندگان نمايشگاه صنف رايانه اعلام کردند که باید 36 میلیون تومان پول سازه نمایشگاهی به آنها بدهیم که ما گفتیم سازه ها را نمی خواهیم.

موسس جمعیت کودکان کار گفت: هزینه سازه ٣٦ ميليون توماني با واسطه مجتبي كواكبيان -عضو اتاق اصناف- به ١٠ ميليون تومان رسيد كه بازهم براي جمعيت مقدور نبود و با  تمام پيگيري هاي صورت گرفته بازهم مکان در اختيار قرار داده نشد. 

واحدی افزود: چون سازه ها متعلق به برگزار کنندگان نمایشگاه صنف رایانه بود، چنین مبلغی را طلب کرده بودند.

وی با بیان اینکه طی قراردادی قرار بود نمایشگاه به ما داده شود اما به نمایشگاه ساختمان داده شد؛ تصریح کرد: صالحی -عضو شورای شهر ساری- پیگیر قضیه شد که نتیجه نداد و جعفری -عضو دیگر شورای شهر ساری- ملک شخصی یکی از خیران را برای ما گرفت.

واحدی با بیان این که شهرداری فقط اجازه چاپ دو بنر را به ما داد، تصریح کرد: ضعف برنامه ریزی سبب شد این نمایشگاه در حالی که از قبل با مسئولان هماهنگ بودیم به جای دیگر منتقل شود.

موسس جمعیت کودکان کار و خیابانی شهرستان ساری با اشاره به این که باید در نظر داشت فعالیت های عام المنفعه انجمن باری از دوش شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط بر می دارد، خاطر نشان کرد: علی رغم دعوت از مسئولان، تنها محمدي كيادهي -مشاور شهردار ساری- از بازارچه بازديد كرد و به گله هاي غرفه داران گوش داد.

وی افزود: محمدی کیادهی با هزينه شخصي ٥ بنر ديگر برای ما فراهم كرد تا اطلاع رساني به عموم شهروندان صورت بگيرد.

واحدی تاکید کرد: با شرایط پیش آمده بازارچه خیریه از 18 خرداد شروع به کار کرد که تا 28 خردادماه ادامه دارد.



    ©2013 APG.ir