تعداد بازدید: 6060

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 9 تير 1395-15:48

10 تیرماه و برای چهارمین سال پیاپی؛

همایش کوچه گردان عاشق در ساری برگزار می شود

برای چهارمین سال متوالی همایش کوچه‌گردان عاشق در تاریخ ۱۰تیر ماه، راس ساعت ۱۸ در سالن همایش طبری ساری برگزار می‌شود.


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، مریم علی محمدی، مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) مازندران: فقر و گرسنگی برازنده جامعه‌ای با تمدن چند هزارساله نیست و ماه مبارک رمضان فرصتی است برای بازگشت یک اجتماع به جایگاه حقیقی خویش. اجتماعی نوع‌دوست و دگرخواه که رنج و گرسنگی هم‌وطن خویش را برنمی‌تابد.

اگر بتوانیم کاری کنیم که یک ماه کودکی در ایران زمین گرسنه نباشد، قطعا راهی هست که در ماه‌های دیگر نیز گرسنگی از این سرزمین رخت بربندد.

یکی از طرح‌های جمعیت امداد دانشجوئی-مردمی امام علی (ع) که از بدو تاسیس در سال 1379 هر ساله به اجرای آن پرداخته و با استقبال خوبی هم روبه رو شده، طرح "کوچه‌گردان عاشق" است که هم اکنون به یکی از آئین‌های مذهبی در جامعه تبدیل شده‌است.

در این طرح در طول ماه مبارک رمضان مایحتاج یک ماه خانواده‌های محروم تهیه و با پیروی از سیرۀ عملی امام علی (ع) در سراسرکشور به در منازل محرومان تحت پوشش جمعیت برده‌ می‌شود.

 امسال برای هفدمین سال پیاپی، با پخش ده هزار کیسه در سراسر کشور آیین کوچه گردان عاشق برگزار می شود.

در همین راستا برای چهارمین سال متوالی همایشی تحت عنوان «همایش کوچه‌گردان عاشق» در تاریخ ۱۰تیر مصادف با ۲۴ ماه مبارک رمضان راس ساعت ۱۸ در سالن همایش طبری واقع در شهرستان ساری، بلوار خزر، نبش کلینیک طوبی برگزار می‌شود.

پس از اتمام همایش و صرف افطار، طبق روند هر سال کیسه های مواد غذایی در محلات معضل خیز و محروم پخش خواهد شد.

امید است بتوانیم با برگزاری آئین‌هائی که نشان از مهر و رافت اولیاء الهی به ویژه حضرت علی (ع) دارد، مهربانی و نوع‌دوستی را به جامعه بازگردانیم و در مسیر خیر و برکت گام برداریم.



    ©2013 APG.ir