تعداد بازدید: 3622

توصیه به دیگران 0

شنبه 26 تير 1395-23:24

نمایشگاه بهزیستی مازندران با 24 غرفه گشایش یافت

نماینده ساری: بهزیستی به کمک دولت و مجلس نیاز دارد

علی اصغر یوسف نژاد در حاشیه گشایش نمایشگاه بهزیستی مازندران گفت: تا حدودی از ماموریت های سازمان بهزیستی واقف هستم و می دانم به کمک دولت و مجلس نیاز دارد/ به آن صورت اطلاعی از درخواست بی بی سی برای افتتاح دفتر در ساری ندارم، اما اگر درخواست رسمی شده و در مسیر مصالح ملی باشد، فعالیت رسانه ای با تائید مراجع ملی قابل احترام است.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه خیریه بهزیستی مازندران در ملامجدالدین ساری آغاز به کار کرد و سیدسعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری و میاندورود در مجلس و دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از این بازارچه بازدید کردند.

 مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه شامل 24 غرفه است، اظهار کرد: در این نمایشگاه جامعه هدف بهزیستی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و ... غرفه دارند.

وی با بیان اینکه هدف نمایشگاه نشان دادن توانایی گروه های مختلف جامعه هدف و عملکرد ماست، اظهار کرد: حمایت از جامعه هدف و فراهم کردن جامعه برای رفاه آنان از اهداف بهزیستی است.

 یوسف نژاد هم با بیان اینکه نمایشگاه ویژگی های خوبی دارد ، اظهار کرد: ویژگی بارز و نقطه برجسته نمایشگاه استفاده از افرادی بود که در جامعه هدف بهزیستی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دولت و بهزیستی زحمات زیادی کشیدند، اظهار کرد: نکته قابل توجه تقویت هسته مشاوره و مردم است و باید پیشگیری و توانمندسازی مبنا باشد و به توانمندسازی از درون خانواده ها اهمیت دهیم.

عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه کار علمی در درون خانواده اثر گذارتر است، تاکید کرد: تا حدودی از ماموریت های سازمان بهزیستی واقف هستم و می دانم به کمک دولت و مجلس نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در این مسیر بهزیستی تنها مسئول نیست و دستگاه های دیگر هم لازم است تا هم گام شوند، تصریح کرد: قانون نویسی و تامین اعتبار بر عهده مجلس و دولت قرار دارد که لازم است در این خصوص با دقت عمل کرد.

* فعالیت رسانه ای با تائید مراجع ملی قابل احترام است

در حاشیه این نمایشگاه از نماینده ساری و میاندورود درباره شایعه درخواست فعالیت بی بی سی در 9 شهر و از جمله ساری پرسیدیم، هر چند موضوع توسط وزارت خارجه رد شده که وی پاسخ داد: به آن صورت اطلاعی از موضوع ندارم اما اگر درخواست رسمی شده و در مسیر مصالح ملی باشد، فعالیت رسانه ای با تائید مراجع ملی قابل احترام است.

یوسف نژاد با بیان اینکه فضای لازم برای همکاری با رسانه هایی که مراحل و منافع ملی را در نظر می گیرند وجود دارد، اظهار کرد: لازم است شبکه های خارجی و خبرنگاران این شبکه ها  که درخواست مجوز می دهند در صورت تائید فعالیت توسط مراجع ذی ربط، رسالت خبری و وجدان بیدار داشته باشند و از شایعه پراکنی بپرهیزند.

 



    ©2013 APG.ir