تعداد بازدید: 2585

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 4 مرداد 1395-23:24

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تخریب دولت جایز نیست/ صدا و سیما فقط نماز جمعه ساری را پخش می کند

آیت الله علی معلمی: صدا و سیما تنها نماز جمعه مرکز استان را پخش می کند و از شهرهای دیگر خلاصه پخش می کند که این مورد کافی نیست/تخریب دولت جایز نیست/ انتقال آب خزر به سمنان فاجعه است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: آیت الله علی معلمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در نشست با تعدادی از مدیران رسانه های استان مازندران در مصلای قائم شهر تصریح کرد: اصحاب رسانه اصحاب قلم هستند و صاحب قلم اگر شان قلم را حفظ کند، بهره می برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظارت بر نوشتن مطالب و کلام ضروری است، خاطر نشان کرد: در روز حساب باید به برخی موارد پاسخ دهیم، چرا که خدا به قرآن سوگند خورده است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یک رسانه بزرگ وتاثیرگذار است، تاکید کرد: اگر دشمن تاثیر نماز جمعه را ندیده بود اقدام به شهادت امامان جمعه نمی کرد.

آیت الله معلمی با بیان اینکه نماز جمعه و رسانه ها مکمل همدیگر باشند، خاطر نشان کرد: صدا و سیما تنها نماز جمعه مرکز استان را پخش می کند و از شهرهای دیگر خلاصه پخش می کند که این مورد کافی نیست.

وی با بیان اینکه نمی شود برخی مسایل را بازگو کرد، تصریح کرد: دل مقام معظم رهبری خون است اما به گونه ای رفتار می کند تا شیرازه از هم نپاشد.

آیت الله معلمی با تاکید بر آنکه از دولت هم انتقاد شود و هم باید حفظ شود، افزود: تخریب دولت جایز نیست اما این به معنای خاموشی و توجیه گری نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: متاسفانه در سطح ملی در جایی نیستم که حساب بیشتری باز کنند، اظهار کرد: رسانه ها در مسائل ملی هم کلام شوند و مسئولان عاقل و متدین حرف حق را باور کند.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برخی کارها مغایر با اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: هلال احمر یا مخابرات عده ای را اخراج کردند. دستگاه ها به جای ایجاد کار صورت مساله را پاک می کنند که نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله معلمی گفت: انتقال آب خزر به سمنان فاجعه است، اینکه تصفیه می شود املاح همین جا می ریزد، کارشناسان می گویند تا حدی از املاح می ماند و شرایط اولیه حفظ نمی شود.

وی با اشاره به این که کجای ایران جنگل هایی مانند مازندران دارد؟ ادامه داد: در این گونه موارد رسانه ها به موقع ورود کنند، هر چند برخی مدیران خوش شان نمی آید انتقاد بشنوند.

این مسئول تاکید کرد: اگر کسی فقط به فکر نان خوردن باشد شانیت قلم حفظ نمی شود و باید پی خیلی از مسائل را به تن بمالید.

وی با بیان این که در خطبه ها مسائل کمتر انعکاس پیدا می کند تا شیرازه از هم نپاشد، افزود: دولت، دولت همه است و باید کمک کرد؛ چه آن هایی که رای دادند و  چه کسانی که رای ندادند.

گفتنی است در این نشست که به مناسبت اقامه نخستین نماز جمعه تهران برگزار شد تعدادی از مدیران رسانه ها نظرات خود را بیان کردند و دکتر مصطفی معلمی -فرزند امام جمعه قائم شهر- هم مطالبی را عنوان کرد.


  • مجیدشیرزادسوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 2 0
    سه شنبه 5 مرداد 1395-18:11

    دولت باتمام قوا درپی عملیاتی کردن انتقال آب مازندران به سمنان است ورییس عالیه ی دولت دربرابر این فاجعه ی ملی سکوت منفعت طلبانه درپیش گرفته وقطعا ماحامیان اصلاح طلب سابق دولت پاسخ دندان شکنی به این بی تدبیری در خرداد96 خواهیم داد .


    ©2013 APG.ir