تعداد بازدید: 6963

توصیه به دیگران 0

جمعه 5 شهريور 1395-17:27

با حضور وزیر ارتباطات:

مرکز تصویربرداری نگین افتتاح شد

محمود واعظی در در افتتاح مرکز تصویربرداری نگین که برای حدود 30 نفر اشتغالزایی دارد، گفت: شاخص های اقتصادی مازندران از معدل کشور هم بالاتر است/ بیش از 1100 روستا در سراسر استان به اینترنت متصل می شوند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: از عصر پنج شنبه بازدیدها و برنامه های محمود واعظی -وزیر ارتباطات- در چند شهر مازندران برگزار شد.

او در دو روز گذشته در چند افتتاحیه و جلسه در شهرهای میاندورود، ساری، قائمشهر و آمل شرکت کرد.

 واعظی روز گذشته در حاشیه افتتاح مرکز پزشکی نگین اظهار داشت: دولت وظیفه دارد در هفته دولت به مردم گزارش دهد.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح ها، پروژه ها، نشستی با مسئولان استان و صحبت با مردم از اهداف سفر به مازندران است، افزود: برای حل مشکل مردم و مطالبات آنها برنامه ریزی با استاندار داشتم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تلاش بخش خصوصی و دولتی در این استان نشان از تحول در ارتقا و شاخص های اقتصادی مازندران است، گفت: شاخص های اقتصادی مازندران از معدل کشور هم بالاتر است و رشد اشتغال مازندران هم بالاتر از رشد کشور قرار دارد.

این مسئول با بیان تورم در این استان نسبت به کشور 1 درصد پایین تر است، تصریح کرد: با جهش های انجام شده، مازندران روی ریل اصلی خود قرار گرفته است.

واعظی با اشاره به اینکه پروژه های زیادی برای بهره برداری و مورد استفاده قرار گرفتن، آماده کردیم، ادامه داد: بیش از 1100 روستا در سراسر استان به اینترنت متصل می شوند و در این زمینه 3220 میلیارد ریال سرمایه گذاری کردیم. 9 پروژه بزرگ در بخش ارتباطات هم آماده شده است.

مسئول مجتمع پزشکی نگین در آیین افتتاحیه این مرکز در ساری گفت: این مرکز 30 میلیارد تومان هزینه دربر داشته است.

امیری  با اشاره به اینکه مرکز تصویربرداری نگین مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری است، اظهار داشت: دستگاه ام.آر.آی 1.5تسلا و با 48 کانال که نخستین نسل از این دستگاه در کشور آلمان است در مرکز نگین به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه مرکز تصویربرداری نگین برای  حدود 30 نفر اشتغالزایی دارد، تصریح کرد: سونوگرافی، سی تی اسکن، رادیولوژی مداخله ای، ماموگرافی، سنجش استخوان و ... از امکاناتی است که در این مرکز پزشکی وجود دارد.



وزیر ارتباطات در افتتاح پل دوم سمسکنده اظهار کرد: دولت توجه ویژه ای به مسکن مهر و راه های مواصلاتی دارد.

واعظی افزود: در هفته دولت در حوزه راه و شهرسازی 300 میلیارد تومان افتتاح پروژه داریم.

وزیر ارتباطات سپس به کارخانه آرد معماریان رفت و سیلوی 20 هزار تنی این کارخانه را افتتاح کرد.



    ©2013 APG.ir