تعداد بازدید: 3705

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 29 مهر 1395-12:36

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:

به ایمان برخی مخالفان دولت باید شک کرد

جعفرقمی اویلی در میاندورود گفت: در گوشه و کنار حرف هایی را می شنویم که انسان در ایمان عده ای شک می کند/ عده ی در این مملکت حرف خودشان را می زنند/ علما و فرهیختگان و به ویژه مدیران دولتی از دستاوردهای دولت دفاع کنند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: ارسطو قادری -فرماندار میاندورود- در جلسه شورای اداری این شهرستان به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: اگر جمع آوری آمار و اطلاعات در جامعه ای به درستی صورت نپذیرد، برنامه ریزی برای آینده آن کشور دچار چالش خواهد بود.

فرماندار میاندورود از تاثیر صداقت در رفتار مردم و حضور آنها در عرصه مشارکت های سیاسی و اجتماعی به عنوان عامل بسیار مهم یاد کرد و گفت: در میاندورود ۲۰روستا به صورت اینترنتی و غیرحضوری در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در ماه های آینده امکانات شهرستان باید در راستای برگزاری پرشور انتخابات سال ۹۶بسیج شود، گفت: زمانی می توانیم احساس سربلندی کنیم که مردم با هر فکر و گرایش سیاسی بتوانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند.

قادری همچنین به برگزاری مستمر جلسات رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰ جلسه  در این زمینه برگزار شده است و افرادی هم تسهیلات دریافت کردند.

*علما و فرهیختگان و به ویژه مدیران دولتی از دستاوردهای دولت دفاع کنند

جعفرقمی اویلی -مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران- در جلسه شورای داری میاندورود اظهار داشت: میاندورود نقطه ای در ایران است که نه به بیابان و نه به کوه منتهی می شود و در میان دو رود است.

این مسئول با اشاره به حضور و مشارکت مردم  میاندورود در عرصه های مختلف اظهار داشت: حضور فرماندار ارزشی و بخشدارانی که فرزند شهید هستند، از توجه دولت به نیروهای ارزشی حکایت دارد.

قمی با اشاره به شعار سال و لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ واحد اقتصادی با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان احیا و راه اندازی شد .

وی به جایگاه ویژه مازندران و شرایط خاص آن اشاره کرد و گفت: مازندران به عنوان اولین استان در زمینه تولید برنج و محصولات کشاورزی شناخته شده است و سرانه تولید مردم میاندورود دو برابر تولید در کشور است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران به حضور و مشارکت مردم مازندران در سرشماری نفوس و مسکن نیز اشاره کرد و گفت: در عرصه ای که مردم و جوانان ورود پیدا کنند موفق خواهند بود.

قمی با بیان ینکه ایران از نظر جایگاه ژئوپولتیک منحصرفردترین کشور در جهان است افزود: هویت های ملی کشور با هزینه های بسیاری جمع شده است و ما امروز باید مدافع این ارزش ها باشیم.

وی گفت: دولت برخاسته از رای مردم و مورد تایید رهبری است، اما متاسفانه در گوشه و کنار حرف هایی را می شنویم که انسان در ایمان عده ای شک می کند.

قمی با بیان اینکه در گذشته دنیا را به وارونگی واقعیت واداشته بودند، گفت: چرا بعضی ها قلب واقعیت می کنند؟ هوشیاری در برابر دشمن گاهی وارونه تفسیر می شود.

وی تاکید کرد: دلسوزتر از رهبری برای  نظام نخواهد آمد و ایشان تیم دیپلماسی را فرزندان انقلابی این نظام معرفی کردند‌.

قمی ادامه داد: بعضی وقت ها انسان از بعضی مدیران دولتی که جرات دفاع از دستاوردهای نظام را  ندارند ، تعجب می کند.

وی  با اشاره به کنترل  تورم و امنیت در جامعه اظهار داشت: در بسیاری از موارد از وارد کننده به صادر کننده تبدیل شدیم، اما عده ی در این مملکت حرف خودشان را می زنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران به لزوم دفاع از دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: علما و فرهیختگان و به ویژه مدیران دولتی از دستاوردهای دولت دفاع کنند.

قمی  گفت: در بحث انتخابات هدایت و خیزش از پایین ترین سطوح جامعه باید آغاز شود و امیدواریم همه کمک کنند تا انتخابات سال آینده پرشور برگزار شود.


  • دوشنبه 3 آبان 1395-22:35

    شما در چه موقعیتی نشریف درید که در باره ایمان مردم نظر بدهی ؟ تا حالا بازار رفتی مرغ خریری ؟ بادمجان ! بادمجان خریدی ؟ آقا هر روز بد تر از کیفیت و گرانتر از قیمت !!! ایمان ما اشکال نئداره شما به ناحق میز اشغال کردید .

    • محمد سورکی2پاسخ به این دیدگاه 3 0
      يکشنبه 2 آبان 1395-9:29

      فرمودید : در بسیاری از موارد از وارد کننده به صادر کننده تبدیل شدیم، اما عده ی در این مملکت حرف خودشان را می زنند.

      میشه یکی دو تا از این موارد را ذکر کنید ؟ به ایمان من شک نکن ایمان من ایمان منه ربطی به شما نداره . مواردی که گفتید فقط 2 تایش را بگو . بگو دیگه

      • يکشنبه 2 آبان 1395-10:56

        از چی بگه خب!!
        وقتی چیزی تو چنته ندارن ...بابا اینا خودشون هم میدونن هیچی ندارن...
        این از اون دولت سابق بدتر...

      • محمد سورکی پاسخ به این دیدگاه 1 0
        يکشنبه 2 آبان 1395-9:26

        من یک اصلاح طلب هستم ولی سوال : از کدام دستاورد دولت در مازندران دفاع کنم ؟ لطفا یک بیلان کار ارائه بفرمایید .چشم با جان و دل ...
        ما روزی که در ستادهای انتخاباتی از نماینده اصلاح طلبمان گذشتیم و به دکتر روحانی رای دادیم انتظارهایی داشتیم بخشی کشوری بود بخشی هم استانی کدام را بگویم و دفاع کنم ؟ شما بفرمایید . ما که ندیدیم . لطفا شما صورت بدهید .
        مثلا بفرمایید در باره اشتغال مازندرانی ها بفرمایید در باره مدیران توانمند بفرمایید در باره وضعیت روزنامه نگاران بفرمایید و.... جناب استاندار و هیئت استانی دولت که نور چشم هستند و باید به انتخاب مظفری به عنوان مدیرکل!!!! تبریک گفت و هل هله کرد ؟ یا انتخاب جمشیدی را پایکوبی نمود ؟ ... شما بگو ! ما که چیزی ندیدیم . ک.ر بشم اگه دروغ بگم . جور کارهایی که تو استان نمیشه رو فرماندار ساری باید بکشه و تا حالا کسی پرسیده اداره کل رشاد مازندران چکار می کنه ؟ اگر سالن اجاره میده و امرار معاش می کنه افتخار داره که بگوییم ؟ شما بگو لطفا .... نخو.اه که در باره چیزهایی بگویم که مازند نومه پیش از انتشار حذف کند . حالا تو بگو از کدوم دولت حرف می زنی که باید دفاع کنیم ؟ به اندازه کافی امام جمعه ها تعریف می کنند . شما بگو ! ما از چه حمایت کنیم از گرانی رو زانه اقلام مصرفی زندگی و بی پولی ؟ شما بگو ! بگو !

        • شنبه 1 آبان 1395-15:45

          خخخخخخخخخخخخخخ


          ©2013 APG.ir