تعداد بازدید: 2812

توصیه به دیگران 0

شنبه 15 آبان 1395-9:6

توزیع رایگان روزنامه در رستورانی در آمل

اکبر نصراللهی، استاد ارتباطات: صاحبان مطبوعات، رستوران ها و معاونت مطبوعاتی کمک کنند تا به موازات افزایش کیفی مطبوعات و تامین نیازهای خبری و تحلیلی مردم، آن ها را بیش از پیش و راحت تر و حتی نسخه هایی از آن را  رایگان در اختیار مردم قرار دهند، تا فراموش نشوند.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: مجموعه رستوران های حاج محسن که در برخی شهرهای استان مازندران شعبه دارد، گواهینامه ایزو مستر (مرجع استانداردهای بین الملی ایزو)، گواهینامه رسمی از آکسفورد انگلیس (مدیریت رستوران داری)، گواهینامه رسمی از آسیس اسپانیا ( مدیریت اجرایی) و گواهی مشترک با سازمان ملی استاندارد دارد. مردادماه امسال نیز در کنگره سراسری چهره های نام آشنا و ماندگار مدیریت ایران، افشین جمشیدی لاریجانی -مدیر این مجموعه- در کنار برخی برندها و نام های دیگر چهره ماندگار مدیریت ایران شد.

دکتر اکبر نصراللهی، استاد شناخته شده علوم ارتباطات که مازندرانی است، یادداشت کوتاهی درباره ایده توزیع روزنامه رایگان در رستوران حاج محسن نوشته که به نقل از کانال شخصی او درج می شود.

«تاکنون در رستوران های مختلف، تابلوی وای فای رایگان را زیاده دیده و از آن  استفاده کرده ام، اما نخستین بار بود که توزیع رایگان مطبوعات را در رستوران مشاهده کردم.

ماجرا را از کارکنان رستوران پرسیدم که گفتند مالک رستوران حاج محسن در آمل، آقای افشین جمشیدی لاریجانی، قائم مقام روزنامه سراسری اقتصاد پویاست که پیش از این ویژه نامه اقتصاد پویا را در آمل منتشر می کرد، اما در حال حاضر دو هفته نامه  صبح آمل را منتشر و رایگان در رستوران خودش و برخی ادارات توزیع می کند.

کیفیت غذای جسم، بهتر از غذای روح بود؛ به عبارت دیگر این روزنامه به لحاظ حرفه ای مثل بسیاری از مطبوعات استانی بسیار ضعیف است.

به نظر می رسد با توجه به محتوای آن و تعداد و تنظیم خبرهای غیر معمول از برخی مقامات، بیشتر برای تسهیل کارها و ارتباط با کنشگران سیاسی و اقتصادی از آن  استفاده می شود

باوجود این، ابتکار مدیر رستوران را در شرایطی که مطبوعات حال و روز  خوبی ندارند، هوشمندانه  و قابل تامل  می دانم

پیشنهاد می کنم صاحبان مطبوعات، رستوران ها و معاونت مطبوعاتی کمک کنند تا به موازات افزایش کیفی مطبوعات و تامین نیازهای خبری و تحلیلی مردم، آن ها را بیش از پیش و راحت تر و حتی نسخه هایی از آن را  رایگان در اختیار مردم قرار دهند، تا فراموش نشوند.»

 


  • شنبه 15 آبان 1395-23:4

    مگر این که این نشریات رو مفتی تو رستوران بدند به مردم. مفت هم گرونه

    • شنبه 15 آبان 1395-10:16

      نشریات بی محتوی جاشون تو رستوران نیست همون بهتر که تو کیوسک ها باد کنه! این کار هم دوامی نخواهد داشت مگر اینکه صاحب رستوران خود خود صاحب نشریه باشد!!


      ©2013 APG.ir