تعداد بازدید: 3084

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 4 آذر 1395-16:31

در پیام تسلیت شورای هماهنگی اصلاح طلبان مازندران بیان شد:

حمایت پدرانه آیت الله موسوی اردبیلی از جريان اصلاح طلبى و دولت اعتدال

آیت الله موسوی اردبیلی مرجعی آگاه و عالم به زمان بودند، از جريان اصلاح طلبى و دولت اعتدال، پدرانه حمایت داشتند و از وضعیتی که دولت قبل برای کشور رقم زده بود، گلایه مند بودند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی درگذشت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرد که نسخه ای از آن توسط اشکان ذهابیان، مسئول کمیته تشکیلات شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران، برای ما ارسال شده است. متن پیام به این شرح است:

«رحلت جانسوز فقیه عالیقدر مرحوم حضرت آيت الله العظمى حاج سید عبدالکریم موسوى اردبيلى را به محضر امام عصر (عج )، حوزه علميه قم، ملت شریف ایران و فرزندان و خانواده گرامی و تمامى دوستان و مقلدان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض مي نمائیم.

آن فقيد سعيد از یاران و شاگردان وفادار مرحوم حضرت امام خمینی (ره) بود و در سالهای بعد از رحلت امام از مدافعان اندیشه امام و یاران و بیت شریف ایشان بودند و در طول سالیان تدریس شاگردان بزرگی را تحویل جامعه داده اند.

آن مرحوم مرجعی آگاه و عالم به زمان بودند، از جريان اصلاح طلبى و دولت اعتدال، پدرانه حمایت داشتند و از وضعیتی که دولت قبل برای کشور رقم زده بود، گلایه مند بودند.

از خداوند كريم و رحيم براى آن عزيز راحل، طلب غفران و رضوان الهى داریم و ان شالله روح آن عزیز سفر کرده که با اولياء الله محشور گردد و براى بازماندگان صبر و اجر جزیل خواستاریم.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران»


  • جمعه 5 آذر 1395-15:33

    خدا رحمتش کند

    • دکتر سیف الرضا شهابیپاسخ به این دیدگاه
      جمعه 5 آذر 1395-8:46

      ایشان در سال های حوالی 1330 شمسی در بابل منبر می رفت و از شیخ ولی الله مدرس امام جماعت وقت مسجد جامع بابل به نیکی یاد می کرد

      • جمعه 5 آذر 1395-23:28

        دریغ از برگزاری یک مجلس ختم و نصب بنر در سطح استان مازندران.اصلاح طلبان و حامیان دولت به چه چزشان می نازند؟همش که نباید دنبال پست بروند ......


      ©2013 APG.ir