تعداد بازدید: 2413

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 21 بهمن 1395-19:53

مدیر کل سیاسی استانداری مازندران:

۲۴بهمن ماه آزمون جامع مجریان انتخابات برگزار می شود

جعفر قمی: ستاد انتخابات مازندران تاکنون پنج جلسه تشکیل داده است/ بعضی از نامزدها زودتر از موعد شروع به تبلیغ کردند که طبق قانون‌، ممنوع است/ ۲۴بهمن ماه آزمون جامع برای همه مجریان انتخابات برگزار خواهد شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: جعفر قمی اویلی -مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات استانداری مازندران- در بازدید از نمایشگاه کتاب مازندران- اظهار داشت: سهم کتاب در سبد فرهنگی خانوارها باید بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه شایسته بود غرفه ای در خصوص گفت و شنود در موضوع برجام هم  ایجاد می شد تا جایگاه برجام برای مردم تشریح شود.

قمی گفت: کتاب هایی در حوزه اندیشه، اقتصاد و سیاست خصوصی ارائه نشده است .

این مسئول ابراز داشت: بخش محیط زیست یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید  بود که نیاز بود جهت تشریح دستاوردهای دولت در استان در این زمینه در نمایشگاه کتاب هم جایگاه و هم کارگاهی برای آموزش طراحی می شد .

قمی اویلی با بیان اینکه مازندران در اقلیم زمستانی دچار آسیب می شود افزود: بخشی از این‌موضوع ناشی از ناآگاهی مردم است که نیازمند آموزش در این زمینه هستیم.

وی ابراز داشت: هر موضوعی در ایران به خواست و حمایت مردم شکل گرفته است و برای تشریح و تبیین در هر موضوعی نیاز به آموزش داریم.

این مسئول گفت: آموزش ها در بخش های احزاب، محیط زیست و سایر موارد باید به روز و در جایگاه های مختلف عرضه شود.

قمی گفت: البته این نمایشگاه حرکت و فعالیت خوبی برای ترویج امر مطالعه است و نیاز بود جهت آشنایی نسل نو با انتخابات، کارگاه هایی برای تببین حق رای در سرنوشت سیاسی کشور نیز در کنار این فضا، جانمایی شود.

این مسئول با بیان اینکه ستاد انتخابات در استانداری شکل گرفته است، افزود: تاکنون پنج جلسه ستاد انتخابات برگزار و تمام زیرساخت های مورد نیاز آماده شده است.

وی با بیان اینکه  انتخابات در دو سطح ملی و منطقه ای برگزار خواهد شد، ادامه داد: در انتخابات شهر و روستا بیشتر گرایش های قبیله ای و محلی وجود دارد، بعضی از نامزدها زودتر از موعد شروع به تبلیغ کردند که طبق قانون‌، ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه  نباید از امکانات دولتی در انتخابات استفاده شود، گفت: ۲۴بهمن ماه آزمون جامع انتخابات برای همه مجریان انتخابات برگزار خواهد شد.

وی رصد فضای مجازی را از مصادیق قانون دانست و گفت: هر رسانه ای چه مکتوب و چه مجازی باید مجوز لازم را دریافت و طبق قانون عمل کنند.




    ©2013 APG.ir