تعداد بازدید: 6374

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 28 بهمن 1395-8:10

کارگر آسیب دیده ی بابلسری:

با ماهی 70 هزار تومان مستمری کمیته امداد زندگی می کنیم

جوانی که در اثر یک حادثه ساختمانی  دو دست و یک پای خود را از دست داده می گوید: «کل در آمد زندگیم ۷۰ هزار تومان است که ماهیانه از سوی کمیته امداد دریافت می کنم و با این مقدار باید خرج خود، پسر و همسرم را پوشش دهم.»


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، حامد رهی: محمد ولی زاده، جوان اصالتا آملی، ۱۶ سال است در بابلسر زندگی می کند. او  فروردین سال ۱۳۸۶ حین کار در ساختمانی در بابلسر، هنگام جوشکاری بر اثر اتصال کابل برق  دچار حادثه شدید شد و دو دست و یک پای خود را از دست داد.

محمد که اکنون یک پسر شش ساله به نام علیرضا دارد، می‌گوید: «یک سال و نیم برای پیگیری کار خودم در دیوان عدالت اداری سرگردان بودم، امّا به هیچ نتیجه ای نرسیدم».

وی ادامه می دهد: «به دلیل این که حتی یک روز بیمه نبودم و ساختمان و کارفرمایان نیز مرا بیمه نکرده بودند،  نتوانستم از مزایای بیمه تامین اجتماعی از جمله از کارافتادگی استفاده کنم.»

تقاضای محمد این است که مسئولان حداقل یک کار در حد توان برایش ردیف کنند تا بتواند خرج خود و خانواده اش را تامین کند.

او می گوید: «بارها از شهردار گرفته تا شورای شهر و نماینده سابق مجلس درخواست همیاری کردم، آنان نیز قول پیگیری دادند اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.»


ولی زاده با بیان اینکه اکنون دست های پیشرفته ای در کشور وجود دارد که می تواند زندگی را برای من راحت تر کند، ادامه داد: «به دلیل نداشتن توان مالی نمی توانم این دست های پیشرفته را تهیه کنم.

این جوان ۳۳ ساله در پایان تاکید کرد: «کل در آمد زندگیم ۷۰ هزار تومان است که ماهیانه از سوی کمیته امداد دریافت می کنم و با این مقدار باید خرج خود، پسر و همسرم را پوشش دهم.»

 



©2013 APG.ir