تعداد بازدید: 2633

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 16 اسفند 1395-20:51

رییس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد:

470 هزار تن صادرات، 2 میلیون تن واردات در مازندران

عبدالله مهاجر: در 11 ماهه امسال 470 هزار تن صادرات به ارزش 345 میلیون دلار و دو میلیون تن واردات داشتیم.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: عبدالله مهاجر در نشست خبری اظهار کرد: در 11 ماهه امسال 470 هزار تن صادرات به ارزش 345 میلیون دلار و دو میلیون تن واردات داشتیم.

وی با بیان اینکه امور بین الملل از حوزه های مورد توجه اتاق بازرگانی است، افزود: با کمک دولت، در این زمینه به نتیجه هم رسیدیم و 14 مورد پذیرش از کشورهای مختلف داشتیم و می توانستیم این رقم را به 30 کشور افزایش دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: نگاه دولت بر حل مسائل است اما برخی مشکلات وجود دارد که باید در جای دیگری رفع شود.

این مسئول با بیان اینکه 67 درصد از لبنیات روسیه وارداتی است، تصریح کرد: با توجه به فعال بودن صنعت لبنیات در استان، می توانیم بخشی از این ظرفیت را تامین کنیم.

مهاجر با اشاره به اینکه صادرات یک شبه اتفاق نمی افتد و نمی توان با شعار، صادرات انجام داد، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها باید مهیا باشد. اگرچه در جایگاه منفی صادرات قرار نداریم و این جایگاه مثبت است و باید ارتقا یابد، می توانیم در استان تا دو میلیارد دلار صادرات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 50 جلسه آموزشی در حوزه های مختلف در اتاق بازرگانی برگزار کردیم، ادامه داد: معتقدیم برای کسب موفقیت باید دانش مجموعه را ارتقا دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اظهار کرد: امیدواریم جایگاه واقعی رسانه به درستی شناخته شود و بتوانیم در کنار هم، برای نظام اسلامی خدمت کنیم.

مهاجر با بیان اینکه هر اندازه ارتباط فعالان حوزه رسانه با مدیران بخش دولتی و خصوصی بیشتر باشد گام های موثرتری برای توسعه برداشته می شود، افزود: ما به عنوان متولیان بخش خصوصی، نگاه جدی به رسانه داریم.

وی با اشاره به اینکه عادت نداریم به کسی باج دهیم و آنچه که وظیفه است به درستی انجام می دهیم، گفت: از انتقاد دلگیر نمی شویم اما نقد باید سازنده و درست باشد، وقتی مدیری هستیم که وظیفه پاسخگویی داریم در مقابل، رسانه هم نباید دروغ بگوید.



    ©2013 APG.ir