تعداد بازدید: 4261

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 26 اسفند 1395-23:9

عصر پنج شنبه در ساری؛

اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران انتخاب شدند

در جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مازندران که عصر پنج شنبه در ساری برگزار شد، اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان انتخاب و معرفی شدند+اسامی نفرات


 مازندنومه، سرویس سیاسی: در جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مازندران که عصر پنج شنبه 26 اسفند 95 در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان انتخاب و معرفی شدند.

فریده یوسفی -سخنگوی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران- در گفت و گو با مازندنومه اظهار کرد: در جلسه عصر امروز پنج نفر به اعضای هفت نفره هیات رئیسه پیوستند تا ساز و کار ستاد انتخاباتی دکتر روحانی را  در استان، رقم بزنند.

وی اسامی این پنج نفر را بدین شرح اعلام کرد:

۱- آقای نصرالله دریا بیگی
۲- آقای تورج ناییج پور
۲- آقای رضا ستاری
۴- آقای افشین احمدی
۵- آقای جواد حق نظر

به گفته یوسفی به اتفاق آرا سه نفر از اعضای شورا به عنوان رییس و معاونان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، جهت معرفی به ستاد مرکزی در تهران معرفی شدند که این افراد شامل علی اصغر یوسف نژاد، اسفندیار عشوری و مهدی احمدی فولادی هستند.

خاطرنشان می کنیم در جلسه پیشین این شورا 7 نفر به عنوان هیات رییسه ی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران، به این شرح انتخاب شده بودند: احمدی فولادی، بهمنش، تقوی، عشوری، رحیمی، زراعتی و روزبهی.

*مطلب مرتبط:

هیات رییسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مازندران انتخاب شدند



 



©2013 APG.ir