تعداد بازدید: 3071

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 9 فروردين 1396-9:48

انهدام شبکه بزرگ کلاهبرداری و پولشویی در نوشهر

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان مازندران فردی را که با اقدامات ربوی مبادرت به عملیات غیرمجاز و شبه بانکی در شهرستان نوشهر می کرد، با دستور مرجع قضایی دستگیر کردند.


 مازندنومه، سرویس اجتماعی: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان مازندران در راستای صیانت از سیاست های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظام اقتصادی، فردی را که با اقدامات ربوی مبادرت به عملیات غیرمجاز و شبه بانکی در شهرستان نوشهر می کرد، با دستور مرجع قضایی دستگیر کردند.


متهم با سوءاستفاده از فرصت کاهش سود در نظام بانکی، در پوشش شرکتی ساختگی با ادعای سرمایه گذاری در بورس و پرداخت سود نامتعارف و بالاتر از شبکه بانکی کشور تا 60 درصد سالانه، به جذب غیرقانونی سپرده حدود 130 (یکصد و سی ) میلیارد ریال از مردم اقدام کرده و در حال گسترش این فعالیت بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

با گزارش ضابطان قضایی و شکایت شکات و مالباختگان، پرونده متهم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب نوشهر در دست رسیدگی است.

 
اداره کل اطلاعات مازندران از مردم تقاضا کرده با مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و موارد مشابه، موضوع را با شماره تلفن 113 گزارش کنند.
    

 

 



    ©2013 APG.ir