تعداد بازدید: 3355

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 فروردين 1396-9:47

روحانی خواهی در گستره ملی

بررسی مواضع، سیاست ها، اقدامات و ترکیب مدیران دولت تدبیر و امید حاکی از وسعت نظر جناب رییس جمهوری و فراجناحی بودن دولت ایشان است. لذا تداوم دولت اعتدال می تواند موجب شکوفایی کشور و بر طرف کردن مشکلات و کمبودها درمحیطی امن و آرام باشد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، ایرج نیازآذری، روزنامه نگار و فعال فرهنگی و اجتماعی: آهنگ انتخابات ریاست جمهوری پس از تعطیلات پرحجم نوروزی در حال شتاب است.

نگاه نگارنده به انتخابات ریاست جمهوری فارغ از صورت بندی یا دسته بندی های مرسوم سیاسی است چه آنکه معتقدم گفتمان یا جریان اعتدال طیفی وسیعی از جریانات سیاسی و  اجتماعی و اقتصادی را در بر می گیرد و آحاد مختلف جامعه در کنار مشکلات و البته ضمن بیان انتقادات، اما به تداوم مدیریت رییس جمهوری روحانی باور دارند.

به طور یقین جناب روحانی در دور دوم ریاست جمهوری خود تغییرات و تحرکات جدیدی خواهند داشت و کشور را در مسیر شکوفایی قرار خواهند داد .

دولت تدبیر امید به میزان و اندازه اختیارات، مشکلات و منابعی که در اختیار داشت دولت موفقی بود و در عرصه های ملی و بین المللی خوش درخشید .

 تایید دولت تدبیر و امید دراین قلم به معنای نفی اشکالات و مشکلات نیست بلکه اگر منصفانه قضاوت کنیم این دولت در کنار حجم وسیعی از موانع، تعهدات و کمبود ها توانسته آرامش و ثبات نسبتا خوبی دربخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور ایجاد کند و با خرد ورزی و تصمیات کارشناسی جلوی هیجانات کاذب را در کشور بگیرد بطور مشخص رابطه خوبی با مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای کشور برقرارنمود.

بدون شک مخاطبان این سطور واقعیت های جامعه جهانی ، شرایط منطقه ای و اوضاع داخلی را بخوبی رصد می کنند و مقدورات کشور را محاسبه خواهند کرد و با تحلیل همه جانبه پی به کارآمدی و عملکرد مثبت دولت روحانی می برند.

انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نباید به جدال جریان های سیاسی کشور دامن بزند، بلکه تداوم گفتمان اعتدال همان همگرایی ملی و خواست جریان های مختلف سیاسی است.

ازدیگر سو بررسی مواضع، سیاست ها، اقدامات و ترکیب مدیران دولت تدبیر و امید حاکی از وسعت نظر جناب رییس جمهوری و فراجناحی بودن دولت ایشان است. لذا تداوم دولت اعتدال می تواند موجب شکوفایی کشور و بر طرف کردن مشکلات و کمبودها درمحیطی امن و آرام باشد.

پیشنهاد نگارنده به مسئولان محترم ستاد انتخاباتی دکتر روحانی این است که متناسب با گفتمان اعتدال و عقلانیت و برای تعمیق همگرایی ملی و انقلابی از وجود اقشار، جریانات و گروه های مختلف فکری و سیاسی در امور ستادی استفاده کنند و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به ستاد فراگیر ملی مردمی و انقلابی برای صیانت از اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تبدیل شود.

بدون شک رای بالای دکتر روحانی در انتخابات پیش رو به اقتدار ملی و عزت جمهوری اسلامی درعرصه های بین المللی می انجامد و تعمیق همگرایی ملی پشتوانه محکمی برای برطرف کردن مشکلات و شکوفایی ملی خواهد بود.




    ©2013 APG.ir