تعداد بازدید: 5584

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 فروردين 1396-23:36

پنج شنبه در ساری به یاد استاد حسین طیبی؛

مراسم عصرانه ای با لله وا برگزار شد

عصر پنج شنبه مراسم عصرانه ای با لله وا، به یاد استاد حسینعلی طیبی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن ارشاد مازندران برگزار شد.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: مراسم عید دیدنی با هنرمندان در بهاری بدون «استاد حسینعلی طیبی» عصر پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان از جمله هادی حسینی معاون وزیر ارشاد و علیرضا یونسی معاون سیاسی استاندار و با مشارکت اهالی فرهنگ و هنر استان در سالن سلمان هراتی ساری برگزار شد.

در این برنامه که به یاد پدر ساز لله وا از سوی دوستدارانش و با حمایت ارشاد استان برگزار شد، چند گروه موسیقی از جمله گروه شواش مقوم به خوانندگی محمدابراهیم عالمی، وارش به خوانندگی اکبر رستگار، کایر به سرپرستی جمال محمدی و گروه مازرون به سرپرستی علی دیوسالار به اجرای موسیقی پرداختند.

هم چنین در این مراسم یادبود، ارسلان طیبی فرزند و نوادگان استاد حسین طیبی، کیوس گوران شاعر، اسماعیل عبدی خواننده و تعدادی دیگر از هنرمندان استان حضور داشتند و علی هاشمی چلاوی، مهران رجایی و فرزانه فتحی شعر خواندند.

در بخشی از مراسم هفت لله وا نواز به نشانه لله وای هفت بند، هفت قطعه لله وا اجرا کردند. هم چنین مسلم حاتم، نورالله یوسفی و علی باکویی تک نوازی لله وا اجرا کرده و مهدی کارگر هم آواز خواند.

در این مراسم یکی از نوه های استاد طیبی دل نوشته ای خواند و احد جاودانی -مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران- سخنرانی کرد و افتتاح قریب الوقوع سالن مرکزی ساری را وعده داد. سید هادی حسینی نیز احساس اش را راجع به لله وا و استاد طیبی به زبان مازندرانی بیان کرد

اجرای سرنا و دسرکوتن برادران علیزاده، نی نوازی حسن علی تبار و پخش کلیپ کوتاهی از سجادپاریاو فلاح بخش های دیگر مراسم بود.

در پایان نیز آخرین عکس های استاد حسین طیبی که توسط سجاد پاریاو فلاح گرفته شده بود، چاپ و به خانواده استاد اهدا شد.

علی حسن نژاد -مجری برنامه- هم از ازطرف حاضران از مسئولان حاضر خواست که مجتمع جدید التاسیس ارشاد مازندران به نام استاد حسین طیبی نام گذاری شود.

 

 

 

 

 

عکس از کلثوم فلاحی-شهرام نصیری


  • جمعه 17 شهريور 1396-11:52

    🔵🔴مژده🔵🔴
    📣📣📣مژده به هنردوستان مازندران
    به همه ی کسانی که به هنر عشق می ورزند.
    مرکز لله وای مازندران در تلگرام افتتاح شد...👏👏👏👏
    فروش بهترین لله وا ها با کیفیت عالی، صدا دهی فوق العاده و قیمت مناسب در سراسر استان مازندران
    ما شما را در مسیر حرفه ای شدن در لله وا قرار میدهیم
    💪💪💪

    به کانال ما بپیوندید...
    لینک
    https://t.me/laleh_va


    ©2013 APG.ir