تعداد بازدید: 2439

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 22 فروردين 1396-14:52

رییس جمهوری در امیرآیاد:

در دولت یازدهم امید مردم بیشتر شد/مردم باید شاداب باشند/مراقبم که در انتخابات اخلاق قربانی نشود

گزارش مازندنومه از برنامه های دکتر حسن روحانی در بندر امیرآباد بهشهر و افتتاح پروژه های عمرانی


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: صبح امروز رییس جهموری همراه با جمعی از وزیران وارد فرودگاه دشت ناز شد و سپس  جهت افتتاح برخی طرح های عمرانی به بندر امیرآاد بهشهر رفت.

دکتر روحانی در امیر آباد با بیان اینکه کار بسیار بزرگی در این بندر انجام شده است، افزود: افزایش 21 درصدی حمل بار و افزایش 53 درصدی مسافران از این بندر نشانه رشد و توسعه کشور ما است.

وی با بیان اینکه دریای خزر اهمیت بسیار فراوانی از نظر اقتصادی، گردشگری، روابط سیاسی با کشورهای منطقه و انرژی برای کشور دارد، گفت: در روزهای اخیر به بندر انزلی رفتیم و از ظرفیت های خوب آن بندر هم بازدید داشتیم و پروژه هایی را افتتاح کردیم.

وی گفت: امروز در این بندر پروژه های خوبی افتتاح شد و این نشان می دهد که کشور در حال توسعه است و کشورهای منطقه هم اعتماد بیشتری به جمهوری اسلامی دارند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه این امر تحول بزرگ و بسیاری خوبی برای کشور محسوب می شود، گفت: در سال گذشته روابط اقتصادی ما با روسیه 80 درصد افزایش یافت و این نشان می دهد که صادرات و واردات ما با کشورهای منطقه در حال گسترش است.

وی ادامه داد: تحول بزرگی در منطقه ما به وجود خواهد آمد و امروز هم مقدمات و زیرساخت های این تحول در حال اجرایی شدن است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه 500 میلیارد دولت و هزار میلیارد مردم سرمایه گذاری کردند، گفت: تمام پست اسکله های بندرامیرآباد توسط بخش خصوصی در حال تکمیل است و این نشان از ظرفیت بسیار بالای مردم برای سرمایه گذاری دارد.

در ادامه  روحانی که نهاوندیان مسئول دفترش، نیز نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار را در کنار خود داشت، تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری، مخازن سیلوهای بارگیری و چند پروژه دیگر بندر را افتتاح کرد.

*طرح های وزارت بهداشت در مازندران

سپس از طریق ویدئو کنفرانس، دکتر قاضی زاده هاشمی -وزیر بهداشت و درمان- از شهرستان نکا هفت کلینیک را در شهرستان های مازندران، افتتاح کرد. هم چنین طرح توسعه و تجهیز پروزه های ساختمانی و اورژانس شهرستان محمودآباد، تجهیز بیمارستان امام سجاد رامسر و توسعه و تجهیز سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) ساری افتتاح شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه دولت هزار و 100 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه کرده است، افزود: ما در مازندران بیش از هزار میلیارد تومان که 600 هزار میلیارد برای دانشگاه علوم پزشکی ساری و 300 هزار میلیارد هم برای دانشگاه علوم پزشکی بایل هزینه شده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه 200 هزار نفر مراجعه کننده در ایام نوروز داشتیم، تاکید کرد: کار اصلی در مناطق محروم و روستاهای مازندران انجام شده است، 230 خانه بهداشت در روستاها ساختیم در حالی که در دولت های قبل کلا 280 خانه بهداشت ساخته شده بود.

وی ادامه داد: در طول 12 سال قبل از دولت تدبیر و امید 35 هزار مترمربع و در دولت شما 70 هزار مترمربع ساخت و ساز روستایی و در مجموع 100 هزار مترمربع ساخت و ساز کلی در استان مازندران داشتیم. سپس با دستور رئیس جمهوری این مراکز بطور مستقیم و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

 روحانی با بیان اینکه در بخش سلامت استان تحول بزرگی رخ داده است، گفت: قبلا" 3 هزار تخت بیمارستانی در استان بوده که هزار تخت بیمارستانی در این دولت ساخته شده و هزار تخت بیمارستانی دیگر هم در دست ساخت است.

*یادی از موج مردم ساری در سال 92

رئیس جمهوری با اشاره به استقبال بی نظیر مردم ساری در مسجد جامع ساری از او در سال 92 (همراه با تشویق ممتد حضار) ابراز داشت: یک لحظه من در فشار جمعیت حس کردم شاید نتوانیم ادامه حیات بدهیم، در حالی که دو نفر از محافظان ما هم از هوش رفته بودند.

روحانی به ولایتمداری مردم مازندران اشاره کرد و گفت: فرح آباد یکی از مناطقی بود که ما در سال 1344 در ماه رمضان در این منطقه منبر می رفتم.( رو به آیت الله طبرسی و کسب اجازه از او همراه با لبخند(

وی گفت: این علاقه مندی نشان می دهد که مردم مازندران عاشق واقعی ولایت هستند و من از همینجا به همه مردم مازندران در این روز مبارک سلام و درود می فرستم.

رئیس جمهوری در ادامه به نام خداوند بزرگ و با توسل به روح بلند امیرالمومنین بهره برداری از هفت کلینیک ویژه در هفت شهرستان مازندران؛ آغاز بلوک زایمان طبیعی در بیمارستان زیراب، طرح احداث و تجهیز اورژانس امام سجاد رامسر، طرح توسعه و تجهیز بیمارستان شهدای محمود آباد و طرح توسعه و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی ساری را افتتاح کرد.

*طرح های وزارت جهاد در مازندران

در ادامه مراسم، افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی با سخنرانی حجتی-وزیر جهاد کشاورزی- انجام شد.

وزیر جهاد کشاورزی به پرورش ماهی در قفس در استان های شمالی اشاره کرد و گفت: تاکنون 38 فقره موافقت اصولی با ظرفیت 38 هزار تن انجام شده است.

وی به افزایش بهره وری آب کشاورزی در مزارع استان اشاره کرد و گفت: امروز 1200 هکتار و مزارع و باغات استان با اعتبار مصوب 19 میلیارد افتتاح خواهد شد که سطح بهره برداری از مزارع استان به هشت هزار هکتار خواهد رسید .

حجتی بهره برداری از فاز اول تولید هیدروفونیک تولید گل و گیاه در شرکت زراعی دشت ناز اشاره کرد و گفت : در فاز اول 5 هکتار از این سیستم افتتاح خواهد شد که دو هزار تن محصول سیفی و سبزی و محصولات گلخانه ای تولید خواهد شد.

وی به بهره برداری باغ در اراضی شیب دار به 1200 هکتار در 16 شهرستان اشاره کرد و گفت: 3200 نفر در این باغات مشغول به کار می شوند که 10.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر جهادکشاورزی به تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری اشاره کرد و گفت: 4580 هکتار از این اراضی با اعتبار 50 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که بهره وری آب و امکان مکانیزه کردن کشت در مراحل مختلف افزایش می یابد.

وی ادامه داد: امکان کشت دوم هم افزایش خواهد یافت که باعث بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان خواهد شد در حالیکه در سال گذشته 30 هزار هکتار ما برداشت دوم کشت برنج را داشتیم.

حجتی به بهره برداری از مرغداری مادر 30 هزار قطعه ای اشاره کرد و گفت: با افتتاح آن ظرفیت افزایش جوجه یک روزه ما افزایش خواهد یافت که 26 درصد آن در مازندران تولید می شود.

دکتر روحانی به اهمیت همه این موضوعات تاکید کرد و گفت: اگر وزاتخانه های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و نیرو دست به دست هم بدهند و نوسازری و تجهیز اراضی و امکانات صورت پذیرد، می توانیم مشکلات حوزه اشتغال را مرتفع سازیم.

وی گفت: نباید راضی باشیم که از اراضی یکبار در سال استفاده کنیم، دو بار شدن و سه بار شدن بهره برداری از این اراضی بسیار اهمیت دارد.

*طرح های وزارت ورزش در مازندران

سلطانی فر-وزیر ورزش و جوانان- هم توسط ویدئو کنفرانس با مردم استان مازندران و رئیس جمهوری گفتگو کرد. وی با بیان اینکه دو پروژه ورزشی امروز افتتاح خواهد شد، افزود: سالن ورزشی شهدای نعمت آباد شهرستان تنکابن در دولت تدبیر و امید آغاز و تکمیل شده است .

وزیر ورزش و جوانان گفت: این سالن زیبا ظرفیت پذیرایی از جوانان در رشته های مختلف را داراست و می توان در مسابقابات بین المللی از آن استفاده کرد.

وی همچنین ابراز داشت: پایگاه ورزش قهرمانی تنکابن برای کشف استعداد های ورزشی در مناطق مختلف کشور افتتاح خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در بسیاری از رشته های دیگر المپیکی قابلیت دریافت مدال را داریم و این سالن به کشف این استعدادها و ظرفیت ها کمک خواهد کرد.

سلطانی فر با بیان اینکه ما در المپیک ریو در رشته شمیربازی با ورزشکاری از همین مازندران تا نیمه نهایی رفتیم و با ناداوری روبرو شدیم، گفت: امروز این مکان برای استفاده همه ورزشکاران افتتاح خواهد شد.

وی گفت: سالن ورزشی 5 هزار نفری کشتی شهرستان جویبار که یکی از وعده های سفر جنابعالی بود، امروز افتتاح خواهد شد.

وزیر ورزش با بیان اینکه جویبار یکی از معدود شهرستان های کشتی خیز در جهان است افزود: از هشت مدال کسب شده در المپیک ریو هم دو مدال از ورزشکاران کشتی گیر همین شهرستان است.

وی ابراز داشت: عملیات اجرایی این پروژه با اعبتار 350 میلیارد ریال آغازخواهد شد که 20 درصد آن تامین شده است و مابقی نیز طی امسال و سال آینده تامین خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تعداد پروژه های ورزشی در دولت تدبیر و امید در کشور 1190 پروژه است، افزود: ما در سی و نیم سال توانستیم بیش از دوره های قبل پروژه هایی را تکمیل و تحویل جوانان کشور دهیم.

وی گفت: اعتبارات بخش ورزش و جوانان کشور در سال 96، سه برابر سال 92 است که یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

سلطانی فر ابراز داشت: ورزشکاران استان مازندران تاکنون بیش از 420 مدال مختلف در رشته های گوناگون توانستند برای کشور کسب کنند.

رئیس جمهوری هم با قدردانی از تلاش مردم و ورزشکاران مازندران و استان های شمالی در راستای کسب افتخار برای کشور گفت: 1190 پروژه ورزشی به بهره برداری رسیده است که نشان می دهد مردم ما ورزش دوست هستند و خادمان مردم هم گام های خوبی برداشتند.

*طرح های وزارت ارتباطات در مازندران

واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری- نیز با بیان اینکه 15 جلسه اقتصاد مقاومتی در استان در سال قبل برگزار شد، افزود: نتیجه فعالیت ها این بود که 1093 واحد در بخش های مختلف تسهیلات پرداخت شد و این میزان 483 میلیارد تومان بود.

وی گفت: در سال 95، 52 هزار شغل ایجاد شد که نرخ بیکاری به 11.6 کاهش یافت.

واعظی به شرایط خاص مازندران اشاره کرد و گفت: از ابتدای این دولت ما نظر خاصی روی مازندران به دلیل گردشگرپذیر بودن داشتیم، به گونه ای که پهنای باند استان هشت برابر شده است.

وی ادامه داد: تعداد مشترکان استان با 5.5 برابر به بیش از یک میلیون نفر افزایش یافته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: تا پایان دولت بنا داریم با سرمایه گذاری 180 میلیارد تومان به 900 روستا علاوره بر 1730 روستایی که در این دولت اینترنت داده شده است، اینترنت بدهیم.

وی گفت: اکنون شرایطی فراهم است که ما 4 هزار شغل دانش بنیان توسط مراکز تحقیقاتی به وجود بیاید.

واعظی گفت: 13 شهر استان به نسل سوم تلفن همراه تجهیز خواهد شد که 240 میلیارد تومان اعتبار این پروژه ها است.

روحانی با بیان اینکه آمار نشان می دهد که کار بزرگی انجام شده است، افزود: 980 میلیارد تومان در زمینه ارتباطات استان هزینه شده، بنابراین خدمات خوبی صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه امروز ارتباطات مسئله تشریفاتی نیست، گفت: در زمان های گذشته موبایل یک وسیله لوکس به حساب می آمد اما امروز مباحث ارتباط علمی، اشتغال و یک ضرورت در زندگی محسوب می شود.

رئیس جمهوری با بیان اینکه بعضی ها فکر می کردند که شبکه های اجتماعی مانند کلید برق اتاق است که هر زمان بخواهند خاموش و روشن کنند، افزود: زحمات زیادی کشیده شده است تا به بعضی ها این موضوع تفهیم شود که امروز دیگر مشکلات سابق وجود ندارد اما باید در بعضی زمینه ها محافظت شود.

وی ادامه داد: هنر دولت این است که مردم هم امنیت خاطر داشته باشد و هم از وسایل ارتباط جمعی به نحو صحیحی استفاده شود.

*طرح های وزارت صنعت در مازندران

در ادامه نعمت زاده -وزیر صنعت، معدن و تجارت- به ارائه گزارش پرداخت.

وی با بیان اینکه پروژه تولید کاغذ چاپ و تحریر در فاز اول با 50 هزار تن افتتاح شده است، افزود: واحد فولاد امیرآباد با 450 هزار تن در همین بندر آماده افتتاح است.

نعمت زاده گفت:: 120 میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری این پروژه برای مصرف داخلی و صادرات است.

وی ادامه داد: سه پروژه تولید ام دی اف، اچ دی اف و واحد پایانه تولید آبزیان خاویاری هم از پروژه های دیگر قابل افتتاح در مازندران است.

نعمت زاده با بیان اینکه هزار هکتار در بهشهر آماده بهره برداری است افزود: با این هزار هکتار مساحت واحد های صنعتی به دو هزار و 900 هکتار افزایش خواهد یافت.

وی ابراز داشت: در این دولت افزایش بیش از 60 درصدی صادرات غیر نفتی و افزایش 141 درصدی ارزش هر تن صادرات در مازندران و 831 واحد صنعتی جدید را در مازندران داشتیم.

خاطرنشان می کنیم پروژه ذغال شویی البرز مرکزی در سوادکوه که 70 درصد تولید داخل دارد هم امروز افتتاح شد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه اکتشاف معادن در کشور بسیار افزایش یافته است، افزود: اگر در بخش صنعت یک واحد دولت انجام می دهد، بخش خصوصی 20 برابر سرمایه گذاری می کند و این نشان می دهد که مردم تمایل به سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی کشور دارند.

 روحانی سپس با نام و یاد خدا و توسل به روح بلند امیرالمومنین علیه السلام، پروژه های حوزه صنعت، معدن و تجارت مازندران را افتتاح کرد.

*طرح های وزارت تعاون در مازندران

دکتر ربیعی -وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی- از یکی از روستاهای بلده نور به رئیس جمهوری گزارش داد.

وی ابراز داشت: در مازندران گردشگری و پروژه های ای سی تی در اولویت بود که در صنایع بسته بندی، فراوری، تولید گل و گیاه و حمل و نقل هم از نظر ما دارای اهمیت بود.

ربیعی با بیان اینکه تولید پوشاک و کفش در روستای ورازان که بیکار ندارد، با ظرفیت اشتغال 350 نفر در حال تولید است، افزود: در ماه های آینده نیز با تحلیل اطلاعات روستاها طرح روستاهای بدون بیکار را آغاز خواهیم کرد.

 روحانی با بیان اینکه مسئله اشتغال برای روستاییان بسیار اهمیت دارد، افزود: استاندار مازندران در خصوص بوم گردی آماری ارائه دادند که نشان دهنده تحول در این زمینه است.

وی با بیان اینکه نیاز است تا در هر روستا چند مزیت را مطرح کنیم، افزود: باید در هر روستا یک محصول اصلی تعریف شود تا بتوانیم کشور را از نظر اشتغال و تحرک تولید پیشرفت دهیم.

*طرح های گردشگری در مازندران

در ادامه احمدی پور -رئیس سازمان گردشگری- به ارائه گزارش پرداخت.

وی با بیان اینکه 35 هتل چهار و 5 ستاره راه اندازی شده است، افزود: تا قبل از سال 92 تنها 125 هتل داشتیم اما طی این چهار سال 55 هتل به این مجموع ها اضافه شد.

خانم احمدی پور ابراز داشت: هتل پارسیان خزر حدود 140 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: مجتمع تفریحی و توریستی و اقامتی مروارید سبز رامسر از سال 93 در این شهرستان با مساحت 9 هزار مترمربع راه اندازی شده است.

این مسئول با بیان این که 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال 90 نفر امروز با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد، ادامه داد: مجتمع تفریحی مهرگان در ساری نیز با 140 میلیارد ریال با فرصت اشتغال 60 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

احمدی پور با بیان اینکه مجتمع فراگردش گستر هم در سه فاز به بهره برداری رسیده، افزود: فاز اول در سال 92، فاز دوم در سال 95 و اکنون نیز بخش دیگری از آن به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر روحانی به افزایش فعالیت بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: ریل ها، بنادر، ناوگان هوایی ، فرودگاه ها و ... در حال تکمیل و توسعه است. سپس با فرمان رئیس جمهوری پروژه های گردشگری استان مازندران افتتاح شد.

*طرح های وزارت راه در مازندران

در ادامه این آیین خادمی-معاون وزیر راه و شهرسازی- به ارائه گزارش است

وی با بیان اینکه راه های مواصلاتی مازندران به دلیل تردد بیش از اندازه مردم بسیار پرترافیک بود، افزود: راه های مواصلاتی با دستور شما اولویت بندی و کارها در حال اقدام است.

خادمی گفت: محور فیروزکوه در اولویت اول ماست که 40 کیلومتر انتهالیی آن برای دو بانده شدن در حال اقدام است، محور هراز هم با 17 کیلومتر تونل در حال تکمیل و اجرا است.

وی ادامه داد: آزاد راه شمال هم در فاز اول با پیشرفت 80 درصدی در حال تکمیل است که در 133 جبهه کاری بیش از 3 هزار نفر در حال انجام کار هستند.

معاون وزیر راه به طولانی شدن احداث کنارگذرهای ساحلی هم اشاره کرد و گفت: امروز سه کنار گذر آماده بهره برداری است که امیدواریم در سال 96 با اولویت کنار گذر نور و محمود آباد مشکلات ترافیکی آن بخش هم رفع شود.

 روحانی با بیان اینکه بعضی ها نسبت به برنامه های صد روزه ما حساسند، افزود: در همان صد روز اول جلسات متعددی گذاشتیم که آزاد راه شمال را سامان دهی کنیم.

وی گفت: متاسفانه در طول 18 سال تنها 30 درصد پروژه تحقق یافت و خوشحالیم این جاده هایی که درسفر استانی تاکید کردیم، در حال تکمیل است.

سپس رئیس جمهوری پروژه های راه و شهرسازی مازندران را افتتاح کرد.

* امید مردم به آینده نظام و کشور بیشتر شده است

رییس دولت تدبیر و امید در پایان افتتاح پروژه های مازندران ابراز داشت: تعداد پروژه ها زیاد است و فرصت نیست تا همه آنها در این جلسه ذکر شود.

وی با بیان اینکه بسیار خوشحالم که مردم ما با نشاط به آینده کشور می نگرند، افزود: دغدغه اصلی ما برای آینده نگری مرتفع شده است، کاری که دولت یازدهم انجام داده است در یک کلمه خلاصه می شود: امید مردم به آینده نظام و کشور بیشتر شده است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه کشور ایران با فرهنگ عظیم و مذهب علوی و همچنین ایستادگی ملت در برابر قدرت های استکباری به استقلال و پیروزی بزرگی دست یافته است افزود: این موفقیت ها نشان می دهد ملت ما ملت بزرگی است و امروز هم شرایط ما از دیروز بهتر است.

وی ادامه داد: بعضی ها می گویند چرا در ماه های پایانی دولت یازدهم افتتاح این قدر زیاد شده است؟ همه باید خوشحال باشیم، بالاخره دولتی تلاش کرده و این پروژه ها به سرانجام رسیده است.

 روحانی گفت: در هفته دولت و در ایام دهه فجر هم پروژه های بسیاری در کشور افتتاح شده و این تلاش متعلق به همه مردم و مسئولان است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه تولید ملی و ایجاد اشتغال باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، افزود: گفتمان ما امسال باید تبدیل به این موضوع شود و گزینه های دیگر باید به کنار رود.

وی گفت: انتخابات برگزار خواهد شد و امیدواریم بسیار پرشور باشد، چرا که شرایط ما بسیار حساس است و باید وحدت و انسجام خود را به همه دنیا نشان دهیم.

روحانی با بیان اینکه خیلی مراقبم که در انتخابات اخلاق قربانی نشود، افزود: مرغ زیبای اخلاق که با پروازش می تواند آرامش و معنویت و اعتماد ما را ایجاد کند، به این مرغ تیراندازی نشود و اسیرش نکنیم و از بال زدن این مرغ لذت ببریم.

وی ادامه داد: فرشته رحمت اخلاق باید بالای سر ما باشد؛ برای چی و برای کی باید دین و آخرت خود را بفروشیم؛ چرا صداقت و دین خود را فدا کنیم؟

رییس دولت یازدهم  با بیان اینکه باید به دنیا نشان دهیم که انتخابات ما با همه دنیا متفاوت است، افزود: عشق ما به خاندان رسالت است و باید در مقابل هجمه ها صبور بود.

وی با اشاره به اخلاق و صبر حضرت علی علیه السلام افزود: امام از کار ابن ملجم مرادی خبر داشت اما دلش برای او رحیم بود.

رئیس جمهوری گفت: همدیگر را دوست داشته باشیم، همه تلاش مان باید برای تولید و اشتغال باشد تا مشکلات کمتر شود.

این مسئول با بیان اینکه داشتن شغل و کار و مسکن برای جوانان مایه مسرت و خوشحالی است افزود: اگر شخصی در زندگی شاداب است باید لذت ببریم، بنده همواره در مسیر راه به چهره های مردم نگاه می کنم، روزهایی که چهره مردم شاداب و بشاش است، لذت می برم.

وی ادامه داد: کینه ها را باید کنار گذاشت چرا که باعث رنج همه ما است، خواب و زندگی را از بین می برد؛ مگر اینکه کینه ای در راه خدا باشد که جزو موارد استثنایی است که از آن اولیا و بزرگان است.

 روحانی ابراز داشت: مردم باید شاداب باشند و به زندگی برسند.

رئیس جمهور با بیان اینکه از خداوند می خواهم که برای وحدت و همدلی بیشتر به همه ما توفیق دهد، افزود: اامیدواریم انتخابات آینده برای نظام و کشور مایه خیر و رحمت باشد.

گفتنی است برنامه امروز رییس جمهوری به طور زنده از صداوسیمای مازندران پخش شد و توییت های مراسم نیز به صورت مستقیم در کانال مازندنومه در اختیار مخاطبان قرار گرفت.


  • چهارشنبه 23 فروردين 1396-13:58

    یعنی تکمیل سی تی اسکن بیمارستان امام یا بخش زنان بیمارستان در زیراب ویا ..... می شود یک طرح که رییس جمهور با دبدبه و کبکبه وارد یک استان شود و افتخار افتتاح آن را داشته باشد واقعا مردم مازندران را چی فرض کردند مسولین استانی از استاندار و آقای طبرسی و... آنها چرا با ایشان همکاری کردند ؟

    • پنجشنبه 24 فروردين 1396-0:2

      این داره گندهای احمدی نژاد رو می پوشونه. اون مردک اومد و قول داد و کلنگ زد و رفت. هیچی به هیچی. باز روحانی خنابدون

    • سه شنبه 22 فروردين 1396-20:12

      درود بر روحانی باصداقت


      ©2013 APG.ir