تعداد بازدید: 3291

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 31 فروردين 1396-0:22

در نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران تاکید شد:

روحانی خواهان، پرقدرت تر از همیشه

نریمان: برای رسیدن به هدف، پرقدرت تر از همیشه حضور داریم/ یوسف نژاد: همه باید در ستاد روحانی متمرکز شویم تا به پیروزی دست یابیم/ نجفی: نیاز حضور روحانی بیش از گذشته احساس می شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محسن نریمان در نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران که با حضور علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود و محمدعلی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و همدلی عامل پیروزی روحانی در انتخابات پیش رو است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه تفرقه، آسیب است، افزود: پیروزی رقبای روحانی در گرو تفرقه ما است و باید با هم متحد بوده و پیروز شویم.

وی با تاکید بر تعامل با شورای عالی سیاستگذاری، گفت: برای رسیدن به هدف، پرقدرت تر از همیشه حضور داریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: روحانی در هر شهر و استان با 5 ستاد احزاب اصلاح طلب، اصولگرایان، اعتدال و توسعه، ستاد مردمی و ستاد رسمی فعالیت خواهد کرد.

علی اصغر یوسف نژاد گفت: همه باید در ستاد روحانی متمرکز شویم تا به پیروزی دست یابیم.

همچنین نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی اظهار داشت: ضروری است آنچه که دولت روحانی در چهار سال اخیر انجام داده به آگاهی مردم رسیده شود و مردم در جریان فعالیت های دولت قرار گیرند.

محمدعلی نجفی خاطرنشان کرد: این نگرانی در بین مردم وجود دارد که جریان افراط و غیرعقلایی دوباره در مسند کار قرار گیرد و به همین دلیل، نیاز حضور روحانی بیش از گذشته احساس می شود.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری مازندران در این نشست اظهار کرد: با حضور گسترده و فعال در انتخابات، زمینه مشارکت همه گروه ها را فراهم می کنیم.

مهدی احمدی فولادی تصریح کرد: نظام اسلامی سالانه یک انتخابات برگزار کرده و مردم در تمام ادوار در انتخابات مشارکت حداکثری داشتند.

نائب رئیس شورای عالی سیاستگذاری مازندران هم گفت: شورای عالی سیاستگذاری کشور، میثاق نامه ای تدوین کرده و نامزدهای انتخابات شوراها برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان، باید این میثاق نامه را امضا کنند.

اکبر بهمنش خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات شوراها می توانند این میثاق نامه را از سایت شورای عالی سیاستگذاری و یا از طریق روسای این شورا در استان و شهرستان ها دریافت کنند.


  • پنجشنبه 31 فروردين 1396-15:40

    ما به روحانی مجددا رای می دهیم اما این سوال برای ما همچنان باقیست که روحانی برای مازندران چه کرده؟حداقل شما رهبران اصلاح طلب و اعتدال گرا برای ما توضیح دهید.


    ©2013 APG.ir